Kuinka vaarallista verensokerin lasku on?
Olen ollut kaksi päivää kuumeessa ja ruoka ei ole maistunut. Olen syönyt näiden kahden päivän aikana yhden kunnomman aterian (muussia ja pari nakkia) ja sekin eilen, muuten olen syönyt pari leipä palasta. Ruoka ei vaan mene alas, olen aina ollut samanlainen kipeänä. Olen kyllä juonut. Mutta kuinka alas verensokeri voi laskea?
Kommentit (4)
Ja entisenä anorektikkona voin sanoa että ihminen pysyy vallan mainiosti hengissä pelkällä vedelläkin ainakin kolme ja puoli päivää.
Älkää nyt pelotelko toista, kyllä pelkällä sokerivedellä pärjää muutaman päivän jos ei pysty syömään. Onhan ihmisiä ollut ennenkin syömättä muutaman päivän. Heikotusolon saa pois sokerivedellä
mutta parempi tietenkin olisi jos pystyisit syömään edes jotain
esim. diabeetikon verensokerit saattaakin tippua alle 4:än, koska haima ei tuota insuliinia. Tästä seuraa shokki, tajuttomuus ja lopulta tosiaan kuolema.
Ellet ole diabeetikko, voit olla ihan rauhassa syömättä. Juo sentään jotain ettet kuivu.
kun juo niin kuume laskee. Kyllä ihminen pärjää muutaman päivän ihan hyvin ilman ruokaa, kunhan muistat juoda PALJON ja sokerivettä tai mehua, sokeria reippaasti mukaan,,