Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lääke auttaa teillä migreeniin

Vierailija
07.01.2013 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ehtii ottaa heti ensioireisiin

Vierailija
22/39 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen ottaa heti, kun ilmenee näköhäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kaikkiin särkyihin.

Vierailija
24/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x vahva panadol ja/tai Imigram suihke.

Joskus pelkkä suihke ja menee ohi vartissa.

Toisinaan Miranax.

Vierailija
25/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aikaan varsinaisia migreenilääkkeitä, niin viimeksi meni ohi seuraavalla koktaililla: Panadol 1000 mg, Burana 600 mg ja Opamox, mikä lie.

Vierailija
26/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään muu.

Triptaaneita myydään eri kauppanimillä, ovat keskenään suht samanlaisia ja jotkut kai täysin identtisiä (kopiolääkkeet). Nyt mulla on Sumatriptan-nimisiä.

Vierailija
27/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migran. Mulla on ongelma siinä, että oksennan aina migreenikohtauksessa tosi voimakkaasti ja usein. Tabletti ei siten aina ehdi imeytyä. Toisena lääkkeenä mulla on Anervan-suppo. Se auttaa, vaikka oksentaisikin. Muita lääkkeitä ei tosin voi ottaa samaan aikaan, eikä seuraavaan vuorokauteen. Siksi olenkin etsinyt uutta lääkettä. Anervanissa on myös paljon ikäviä sivuvaikutuksia ja se myös paljon käytettynä aiheuttaa migreeniä. Toisinaan kuitenkin ainut mikä auttaa. Todella monia olen kokeillut.mm. Imettäessäni käytin Imigrania, koska se on ainut varsinainen migreenilääke, jota voi imettäessä käyttää. Ei auttanut tabletit, eikä nenäsuihkeet.

Vierailija
28/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000mg panadolia ja 800mg buranaa coktailina. Nyt on ollut muiden vaivojen takia kaapissa ketorinia ja se on kyllä tehonnut hyvin yksinäänkin.

Vierailija
29/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää muita lääkkeitä

Vierailija
30/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koettanut ubikinonia estomielessä? tehosi minulla melkein vuodeksi, nyt täytyy vissiin syödä taas kuuri, alkaa pää taas oireilla

Vierailija
31/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan yksilöllistä, mikä triptaaneista sopii.

Vierailija
32/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniin on tätä nykyä tosi hyviä lääkkeitä. Ennen vedin minäkin noita burana+panadol-cocktaileja, aika hurjia määriä, kun rupesin seuraamaan miten paljon lääkkeitä meni. Sitten sain reseptilääkkeet, Migard ja Maxalt -nimiset ovat sopineet minulle, ja lääkkeitä menee tosi paljon vähemmän kuin ennen -> ei ärsytä vatsalaukkua kuten ennen

Vierailija
33/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000mg panadolia ja 800mg buranaa coktailina. Nyt on ollut muiden vaivojen takia kaapissa ketorinia ja se on kyllä tehonnut hyvin yksinäänkin.

on vatsakalvoille liian kova setti. Saa reiän vielä aikaiseksi...

Vierailija
34/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa mulla! 1 tabletti heti kun mahdollista ja sit lepoa.

Mulle ei autaoikeen normipäänsärkyynkään buranat ym. tavalliset särkylääkkeet. :/ Yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
35/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa hyvin panadol 1000 + 800 burana + kofeiini (koko kahvina tai tabletissa).

Kofeiinin avulla voi riittää jopa paraetamolia 500 + 600 ibuprofeiinia.

Raskaana ollessa tuntui auttavan suihku, nykyäänkin kokeilen sitä aina välillä ja monesti tuntuu, että sekin auttaa jonkin verran. Ihmeellinen juttu.

Vierailija
36/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun otan yhden maxalt rapitab - tabletin, niin sillä ja puolen tunnin levolla pimeässä jos vain mahdollista, oon miltei täydessä terässä lopun päivää. ensioireilla tarkoitan ekan viiden minsan aikana auraa tai näköhäiriöitä.

muuten hyvä, mutta maksaa aika paljon 6e/tabletti. Joten jos jää oottelemaan, että onkohan tää sitä vai onko vaan joku kirkas häikäisevä valo jäänyt verkkokalvolle kiusaamaan siksi että säästäisi tuon 6 e. Maistuu hirveältä, mutta se sulaa suussa, eikä tarvitse välttämättä edes vettä. Paitsi suun huuhteluun.

Vierailija
37/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imigran ja siihen yhdistettynä useampi buranasuppo. Nimenomaan suppo auttaa, muussa muodossa Burana ei tehoa. Kokistakin litkin aina. Toisinaan estolääkitys päällä.

Vierailija
38/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vatsakalvoille liian kova setti. Saa reiän vielä aikaiseksi...

Parasetamolia ja tulehduskipulääkettä voi ottaa yhtä aikaa. Hyvin tavallinen yhdistelmä mm. luunmurtumapotilailla.

sh

Vierailija
39/39 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastanut tautia tosi vaikeana 12-vuotiaasta saakka. Estolääkkeenä beetasalpaaja, reiluun ja ubikinoni.

Kohtaukseen joudun ottamaan 1200mg Buranaa, 10mg Primperania ja 100mg Imigrania. Jos tulee pahat halvausoireet ja oksentaminen jatkuu, joudun menemään ensiapuun IV-cocktailille (dexametasoni + Orudis + primperan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä