Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muiden mielestä on vähän seksiä?

Vierailija
07.01.2013 |

Kuinka paljon arvoisien av-mammojen mielestä on vähän seksiä? Mieheni pitää ainaista valitusta siitä, että minä pihtaan eikä seksiä ole hänen mielestään "koskaan". Ei siis aina ole tuota mieltä mutta silloin kun minua ei syystä tai toisesta haluta.

Minä ostin viime toukokuussa seksikutsuilta 50 kpl paketin kondomeja ja niitä on nyt 5 jäljellä. Seksiä on siis ollut 8 kuukauden aikana 45 kertaa. + kerrat jolloin ei ole ollut yhdyntää.

Kommentteja? Yhdessä ollaan oltu jo monta vuotta..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksiä on siis noin kerran viikossa. Se on todella vähän.

Muutenkin tämä raskausaika meni poskelleen seksin suhteen; alussa oli huono olo ja nyt lopussa taas niin paljon kipuja että ei onnistu kuin harvoin..

Yleensä meillä on kuitenkin 3-5 kertaa viikossa, miinus se viikko kun minulla on menkat, mutta silloin yleensä otan suihin vähintään kaksi kertaa sen viikon aikana.

Vierailija
42/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä kerran kuukauteen ja se on enemmän kuin tarpeeksi. Mies haluaisi kyllä enemmän muttei se ny hirveästi siitä valita.

Mä en näe mitään hohtoa seksistä pitkässä parisuhteessa. Siis en todella ymmärrä miten se jaksaa teitä kaikkia vastaajia niin paljon että jyystätte ennemmin ukkonne kanssa kuin käytätte sen ajan järkevämmin ja nukutte? Onko se muka niin älyttömän hienoa vielä vuosien ja vuosien jälkeen?

Mä oon ainakin ihan totaalisen kyllästynyt koko puuhaan. Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta. Eikä ole siitä kiinni etteikö mies tietäisi mitä tekee, on tosi iso jne. mut silti mulla on olo "been there, done that".

kerran kuussa ja se riittää. yritetään lasta ja otetaan oviksen aikaan sellanen 3 päivän spurtti ja se riittää. molemmille. no, mies ehkä purkaa paineita itsekseen, mut pikkulapsiarjessa ei jaksa tuon enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan nyt vähän seksiä. Viimeisin yhdyntäyritys oli pari viikkoa sitten, varsinainen kunnon yhdyntä on ollut joskus alkukesästä. Olin raskaana, mikä esti seksin harrastamisen hyvin tehokkaasti, sitten tuli synnytys pari kk sitten ja oli alapää tohjona. Nyt alkaa vähitellen normalisoitua...

Ennen raskautta saatettiin harrastaa seksiä joka päivä. Surettaa kieltämättä tämä tilanne.

Vierailija
44/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kiukkuinen kuin ampiainen jos ei saa monta kertaa viikossa. Itseä ei huvittaisi niin paljoa mutta suhde muuten niin hyvällä mallilla että pitää pitää mies tyytyväisenä.

Vierailija
45/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkä kerran vuodessa. Sen vuoksi juoksen myös vieraissa.

Vierailija
46/46 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies omistaa myöskin niin kutsutun minuutin munan minkä vuoksi jaksan vaivautua aika harvoin. Sääli, sillä tykkäisin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä