Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muiden mielestä on vähän seksiä?

Vierailija
07.01.2013 |

Kuinka paljon arvoisien av-mammojen mielestä on vähän seksiä? Mieheni pitää ainaista valitusta siitä, että minä pihtaan eikä seksiä ole hänen mielestään "koskaan". Ei siis aina ole tuota mieltä mutta silloin kun minua ei syystä tai toisesta haluta.

Minä ostin viime toukokuussa seksikutsuilta 50 kpl paketin kondomeja ja niitä on nyt 5 jäljellä. Seksiä on siis ollut 8 kuukauden aikana 45 kertaa. + kerrat jolloin ei ole ollut yhdyntää.

Kommentteja? Yhdessä ollaan oltu jo monta vuotta..

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaimolle, että hän saa tehdä aloitteet, kun haluaa seksiä. Kestin 2-3 viikkoa seksittömyyttä ja huomasin ettei häntä kiinnosta yhtään. Aloin taas tekemään aloitteita. Sen verran hän on paljastanut, että ero tulee, jos pitäisi joka päivä harrastaa seksiä (kuten minä haluaisin). Hän _suostuu_ noin 2-3 kertaa viikossa harrastamaan, tietyillä ehdoilla. Vähän surullista.

Vierailija
2/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö ap haluttomuudesta? Kuinka usein miehesi haluaisi seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väli venyy tämän tästä viikkoon kahteen. Kerran viikossakin olis melkein ok jos siinä edes pystyttäisiin. Mieheni ei tee aloitteita, on helpompi "sekstatilla" yksin kai hänestä. Itse ei aina jaksais olla vinkumassa, tulee vaan pahamieli. Terveisin nainen.

Haluaisin 3-4 krt viikossa - vähän on kerran viikossa tai siitä vähemmän.

N45

Vierailija
4/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siis kun ei ole "tottunut" seksiin, ainakin minulla sattuu silloin lähes yhtä paljon kuin neitsyyttä menettäessä.

Vierailija
5/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joka päivä tai joka toinen päivä, jos mies olisi halukkaampi.

Vierailija
6/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos valittaa niin silloin hänelle sitä on liian vähän, eli luultavasti saa vain sen minimin millä jotenkuten selviää. Mutta tärkeämpää olisi nyt saada sinun halusi lisääntymään eikä huolehtia siitä saako mies tarpeeksi. Neuvo ja opasta häntä siinä mikä saa sinut haluamaan ja syttymään. Tee itse myös sellaista mikä tekee sinulle hyvää seksuaalisesti. Ajattele, lue, katso, tunnustele seksuaalisesti...

Vierailija
7/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kyllä hieman haluttomuudesta johtuen työstäni, joka on todella stressaavaa. Iltaisin usein haluaisin vain nukkua. Mies taas haluaisi lähes joka ilta..

Vierailija
8/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä sen verran, että nautin kyllä seksistä jopa silloin kun en itse olisi jaksanut leikkiin ryhtyä. Ja esim viikonloppuisin saatan olla hyvinkin halukas kun olen saanut nukuttua. Vastauksia lukiessani minua hämmästyttää kuinka usein muut tosiaan seksiä kaipaavat. Selvästi pitäisi itseä jotenkin piristää.

Vierailija
9/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan liian vähän, niin kuin meillä on. Haluaisin paljon enemmän, mut eihän toista voi pakottaa :)

Vierailija
10/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus olisi voinut olla omani. Mies valittaa ettei saa KOSKAAN vaikka saa keskimäärin n. 2 kertaa viikossa.

Vierailija
11/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on seksiä todella harvoin, jos ilmoittamasi määrä pitää paikkansa. Meillä riittäisi tuo määrä kondomeja(jos käytettäis)korkeintaan 3 kk:ksi ja siihen vielä sit kaikki muut sekstailut. Yhdessä ollaan oltu yli 5 vuotta.

Vierailija
12/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa vastauksissa ;-) Mun mielestäni meillä on vähän seksiä, kun on kerran tai kaksi kuukaudessa. Kummankin mielestä sopiva olisi kerran tai kaksi viikossa eli aika pohjalla ollaan vaikka ihanaa se joka kerta on. Pitäis vaan tehdä siitä rutiinia.

Mutta töiden takia meillä on jäänyt se noin vähälle. Heti, kun töistä helpottaa niin seksihommat vilkastuu.

Vierailija
13/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo on siis 3-4 kertaa viikossa.

11v ollaan yhdessä oltu.

Vierailija
14/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ap:n kaltainen tilanne. Mies vonkaa joka ilta, haukkuu pihtariksi, valittaa ettei saa koskaan ja että kenelläkään muulla ei ole tällaista. Muuttuu ihan pikkupojaksi jos ei saa. Ja saa sentään pari kertaa viikossa. Huoh.

Vierailija
15/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melkein päivittäin seksiä. Siitä ei iltaisin tehdä hirmuista "numeroa" (=vonkaamista, pihtariksi haukkumista, välttelyä jne) koska se on molempien mielestä kivaa,ihanaa ja ainakin itselläni se on samalla mahdollisen stressi päivän nollaamista =)ainoa, milloin tulee pitempi tauko on menkat, koska silloin alavatsaani koskee ja mies ymmärtää tämän eikä ruinaa.

N26

Vierailija
16/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin vähintään joka toinen päivä. Vaimolle riittää kerran juhannuksena ja kerran jouluna. Siitä sitä sitten kärvistellään...

Vierailija
17/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mitenkään KÄRSI haluttomuudesta.

Vierailija
18/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä kerran, joskus harvemmin kaksi kertaa viikossa, lukuun ottamatta vaimon kuukautisten aikaan. Yleensä sunnuntaisin, joskus harvemmin lauantaisin. Loma-aikaan toki sitten vähän useammin, ehkä joka toinen päivä.

Tämä kyllä oikeastaan riittää minulle, en tarvitse seksiä enempää. Itse teen muutaman kerran viikossa "paineenpurkamisen", jos aikaa tai energiaa ei ole seksille.

Vaimo haluaisi varmaankin enemmän, mutta on tähän melko tyytyväinen.

Olemme olleet yhdessä noin 9 vuotta.

Veikkaanpa, että noin puolessa parisuhteista mies on se hiukkasen vähempään tyytyvä tai vähemmän haluava, varsinkin, jos oma käsi riittää satunnaiseen paineenpurkuun. Usein seksuaalisesti normaalit tai normaalia aktiivisemmat naiset nähtävästi eivät tyydy pelkkiin omiin onnenhetkiin, vaan kaipaisivat enemmän läheisyyttä ja kosketusta ym. kuin miehet.

Vierailija
19/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kaksi kuussa vähän. Ja normaalia tuo halujen vaihtelukin. Ei aina jaksa painaa kuin pupu...

Vierailija
20/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan tuossa kerran-pari viikolle kun menkatkin kuitenkin jättää melkein yhden viikon joka kuukausi pois. Mun miehen kanssa ollaan puhuttu mikä on hänelle se "kipuraja" eli kuinka usein pitäisi olla ettei ala "nuppi kiristämään", ja hänelle se on n. 2 krt viikossa, vaikka haluaisi vaikka joka päivä. Mulle taas riittäisi hyvin vaikka kolme kertaa kuussa.

Ollaan sovittu että minä yritän tehdä myös aloitteita ja innostua hommista vähän useammin kuin mulle olisi luontaista ja hän taas koittaa pärjärä vähemmällä. Mun mielestä ok määrä on tuo 2 krt viikossa, se ei ole edes kauhean vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan