Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muiden mielestä on vähän seksiä?

Vierailija
07.01.2013 |

Kuinka paljon arvoisien av-mammojen mielestä on vähän seksiä? Mieheni pitää ainaista valitusta siitä, että minä pihtaan eikä seksiä ole hänen mielestään "koskaan". Ei siis aina ole tuota mieltä mutta silloin kun minua ei syystä tai toisesta haluta.

Minä ostin viime toukokuussa seksikutsuilta 50 kpl paketin kondomeja ja niitä on nyt 5 jäljellä. Seksiä on siis ollut 8 kuukauden aikana 45 kertaa. + kerrat jolloin ei ole ollut yhdyntää.

Kommentteja? Yhdessä ollaan oltu jo monta vuotta..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v parisuhteemme aikana seksiä on ollut hyvin vaihtelevia määriä. On ollut todella vilkkaita kausia, jolloin seksiä melkein joka päivä. Toisaalta ollessani raskaana, seksiä oli harvemmin kuin kerran kuussa. Nykyisin hyvin vaihdellen 0-4krt/vko, mutta saattaa siis olla useamman viikon taukoja välillä.

Näin on hyvä. En jaksaisi enempää tai pyhittää jokaista iltaa seksille. Joskus haluan myös lukea, samoin mieheni. Tai katsella elokuvia tai käydä lenkillä. Seksi vie aikaa, vaikka mitään monen tunnin ohjelmanumeroita meillä ei olekaan. Mitään nopeaa, jokapäiväistä lastienpurkua en edes halua.

Vierailija
22/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee liikaa niitä parisuhteen aikoja kun eleltiin kahdestaan ilman lapsia. Ne ajat ovat ohi (hetkeksi) ja on epärealistista ajatella että hommat jatkuisi samaan malliin jos on kaksi työssäkäyvää ja lapset päälle. Jos lapset haetaan hoidosta n. klo 16-17, iltaan jää aikaa muutamia tunteja ennen nukkumaanmenoa, lisäksi on kotitöitä, tiskejä, pyykkejä jne. ja monelle (myös itselleni) on tärkeää saada ihan omaa aikaa, jolloin kukaan ei vaadi minulta mitään ja saan vaikka makoilla sohvalla rauhassa lehden kanssa. Nukkumaankin pitäisi ajoissa päästä tai töissä ei jaksa. Ei voi olettaa että joka ilta olisi aikaa jos haluaisi kuitenkin hieman laadukkaampaa seksiä kuin 5 min panoja.

Muistakaa miehet (ja naiset): On täysin eri asia olla perheellinen töissä käyvä kuin pelkässä parisuhteessa elävä, ei voi olettaa että seksiä on samalla lailla kuin joskus ennen muinoin ja kokea itsensä huijatuksi tai loukatuksia. Lopettakaa se vonkaaminen, se vaan vie puolisonne halut kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehkä tässä alkuhuumassa (reilu vuosi yhdessä) ja seksiä on keskimäärin 6 kertaa viikossa.

Tietysti se varmasti vuosien varrella vähenee, mutta toivoisin että vaikka kuinka pitkään oltaisiin oltu yhdessä sitä olisi pari kertaa viikossa.

Meillä on kyllä myös sama tilanne, että mies haluaisi seksiä mahdollisimman paljon ja minua ei aina (=joka päivä) huvittaisi, huomaan että liian lyhyet yöunet ja työstressi vaikuttaa siihen haluun ihan todella paljon.

Onko seksi sulle tyydyttävää, huomioiko mies tarpeeksi? Olen yrittänyt miehelleni sanoa, että jos haluaa seksiä silloin kun olen väsynyt/stressaantunut, ottaa hellävaraisemman lähestymistavan (ei siis suoraa ehdotusta tms.) ja vaikka halailee ja hieroo niin voin hyvinkin innostua. Tuollainen vonkaaminen ja valitus kun vie sitten ne viimeisetkin halut, kun seksi alkaa tuntua pelkältä velvollisuudelta.

Vierailija
24/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä kerran kuukauteen ja se on enemmän kuin tarpeeksi. Mies haluaisi kyllä enemmän muttei se ny hirveästi siitä valita.

Mä en näe mitään hohtoa seksistä pitkässä parisuhteessa. Siis en todella ymmärrä miten se jaksaa teitä kaikkia vastaajia niin paljon että jyystätte ennemmin ukkonne kanssa kuin käytätte sen ajan järkevämmin ja nukutte? Onko se muka niin älyttömän hienoa vielä vuosien ja vuosien jälkeen?

Mä oon ainakin ihan totaalisen kyllästynyt koko puuhaan. Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta. Eikä ole siitä kiinni etteikö mies tietäisi mitä tekee, on tosi iso jne. mut silti mulla on olo "been there, done that".

Vierailija
25/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Mies kyllä huomioi minut hyvin sängyssä. Minun nautintoni on hänelle aina etusijalla. Tästä en voi valittaa. Olemme myös avoimia toisillemme ja minun on helppo puhua hänen kanssaan myös seksistä. Itse yhdyntä ei ole minulle tärkeä sillä en itse ehdi koskaan saamaan orgasmia kunnes mieheni jo tulee. Tämä on turhauttavaa ja saattaa olla osasyy tilanteeseemme.

Olemme molemmat 29 vuotiaita ja yhdessä olemme olleet jo 12 vuotta. Meillä ei vielä ole lapsia.

Vierailija
26/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulle jo neljä kertaa/kk on paljon.

Vierailija
27/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetin paljon seksiä. Meillä tuo samainen kortsupaketti kestäisi 5v6kk, sano ukolles että vetää tumppuun niinkuin me muutkin kun ei tipu.

Vierailija
28/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt joku luku pitää sanoa niin minusta alle 3 kertaa kuukaudessa on sen verran vähän, että ymmärrän jos joku siitä valittaa. Siis jos on puhe vuosia kestäneestä suhteesta, uudessa suhteessa ihmettelisin jos vain 3x/kk.

Miehelläsi ei pitäisi olla mitään valittamista - menköön itseensä.

Vierailija
29/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä olisi useammin, mies kestäisi pitempään ja ehtisit sinäkin saada...

Vierailija
30/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että ehkä kerran viikossa harrastetaan. Normaalisti ollaan harrastettu n. joka päivä, ennen nukkumaanmenoa, mutta nyt raskaus vähän sotkenut tuota. Tulee paha olo ja maha on tiellä, onneksi laskettu aika lähenee ja pääsee taas normaaliin rytmiin :)

Vierailija
31/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähän on kerran kuussa tai alle. Meillä miestä ei huvita, saan anella että edes kerran kuussa saan seksiä. Hyvä tahti minulle olisi kerran tai kaksi viikossa.

Vierailija
32/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väli venyy tämän tästä viikkoon kahteen. Kerran viikossakin olis melkein ok jos siinä edes pystyttäisiin. Mieheni ei tee aloitteita, on helpompi "sekstatilla" yksin kai hänestä. Itse ei aina jaksais olla vinkumassa, tulee vaan pahamieli. Terveisin nainen.

Vierailija
33/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vähän yli kerran viikossa. Mulle ja meille se olisi vähän. Meillä seksiä 3-7 krt viikossa. Mutta nämä on niin parikohtaisia juttuja.

Vierailija
34/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä sen verran, että mies saa minulta vähintäänkin yhtä usein myös käsihoitoa/suuseksiä. Noiden kertojen lisäksi.

Vierailija
35/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan liian vähän. Jos ois miusta kiinni niin seksiä ois vähintään kerran päivässä. Mut mies innostuu just ja just sen yhen kerran viikossa. Mulla paha mieli kun joutuu koko ajan torjutuksi vaikka mitä parisuhteen piristystä yrittäisin keksiä ja kehitellä, Ulkonäössäkään ei ole valittamista.., Omia käsiä käytän jo kahesti päivässä mutku tahon panna kunnolla...

Vierailija
36/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vain kerta tai kaks viikkoon

Vierailija
37/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa on normaalia, sen alle vähän. Ylimenevä on toivottavaa plussaa. Viimeksi oltiin perjantaina, sitä ennen tiistaina. Tänään todennäköisesti. Välillä ollaan joka toinen päivä.

Enkä anna miehelle mitään käsi- tai suuhoitoja välillä, ne kuuluu meillä alkulämmittelyihin.

Vierailija
38/46 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kerta kaks viikkoon on normaali, jopa kerran viikossa on ihan hyvin. Mä en ainakaan jaksa jokayöstä nipistää unimäärää sen takia että pääsen jyystämään vaikka se kivaa onkin.

Eli musta teillä on ihan hyvin asiat. Kerran tai kaks kuussa on sit jo vähän mun mielestä.

Vierailija
39/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä noinkaan. Minä annoin samassa toivossa monta kertaa päivässäkin mutta ei. Aina se sama 1-2 min. En ole ap.

Vierailija
40/46 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että ehkä kerran viikossa harrastetaan. Normaalisti ollaan harrastettu n. joka päivä, ennen nukkumaanmenoa, mutta nyt raskaus vähän sotkenut tuota. Tulee paha olo ja maha on tiellä, onneksi laskettu aika lähenee ja pääsee taas normaaliin rytmiin :)

Odotat esikoista, arvaan?

Joo, sori off topic -viesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi