Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook ärsytykset..

Vierailija
07.01.2013 |

Tai no ärsytykset ja ärsytykset. No, joskus ottaa päähän kuitenkin.

esim. Ihmiset jotka valittavat jatkuvasti paskaa elämäänsä tyyliin "Voi v*ttu kun ottaa taas päästä!! AAARRRGGHHH!!" ja sitten kun ystävät/kaverit kommentoivat ja kysyvät mikä on hätänä, vastataan "Ei mikään.. en halua puhua siitä" tai "älkää kyselkö". No öööö.. Halusit kuitenkin jakaa tämän meidän kanssa??? Mutta et syytä kuitenkaan. Tuntuu kuinka nämä ihmiset nauttisivat huomiosta ja suurista kommentti määristä.

Toinen on pariskunnat, varsinkin ne jotka asuvat saman katon alla, ja viettävät aikaa toistensa seurassa lähes 24/7 ja silti kommentoivat toistensa seinälle niin että kaikki näkevät "Rakas mussu kulta, rakastan sua" ja toinen kommentoi 2min sisällä "Niin mäkin sua". Joka päivä. Eikö näitäkin vois laittaa yksityisellä toiselle tai sanoa ihan päin naamaa? Vai pitääkö siellä facebookissa esittää että "Meillä on kaikki hyvin!! Just pantiin" (Sami Hedberg :D )

Joo, ei mulla muuta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lähinnä vaan "Kommentoi "sydän" jos rakastat mua" "Mikä näistä olen : 1. söpö 2. ihana jne"

ARGH :D

tarviiko ystävien todistella kokoajan jotakin??

Mua huvittaa jo se, kun 13-vuotias sukulainen harrastaa noita fb:ssä. Ei ole tullut mieleenkään, että kukaan aikuinen noita laittaisi ellei ole jotenkin vajakki.

Sehän siinä riepookin.. Todella lapsellista.

Vierailija
2/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka laittavat 20 mietelausetta tai provosoivaa linkkiä tai uutista (esim. salaliittoteoriat, veganismi, siionismi...) niin että koko uutisvirta on täynnä vaan sitä. Tai musanjakajat, jotka linkittävät jokaisen kuuntelemansa piisin youtubesta. Kuka muka kuuntelee niitä tai ketä kiinnostaa mitä kukakin diggailee? Myös jyrkän poliittiset tai uskonnolliset päivitykset ovat ärsyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä ok kertoa jokainen yksityiskohta lapsensa kehityksessä. Huh mitä idiootteja. Mikään muu ei oikeastaan ärsytä fb:ssa.

Vierailija
4/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajamammat! "Mussulla taas korva tulehtus, Missulla antipiootti kuuri ylä hengitys tie infegtioon. Koska näistä tulehduksista päästäisiin?:(:(("

(nämä ihmiset eivät koskaan osaa yhdyssanoja)

Kiertovitsit, "tiesitkö että sian orgasmi kestää 30 min jne jne jne" huoh ja hohhoijjaa. Nämä oli hauskoja joskus 15 vuotta sitten jos silloinkaan.

Vierailija
5/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi 1. Kertoo kaikki juttunsa kuivan"hauskasti" , sillain muka Markus Kajon tyyliin.

Tyyppi 2. Fanittaa yhtä bändiä ja linkittää jatkuvalla syötöllä sen videoita, kuvia, hehkuttaa kuinka ihku se laulaja taas onkaan yms. Ikää +30.

Tyyppi 3. JOKA päivä ennen töihin lähtöä se kirjaa eri vaatioin, että "se ois taas työpäivä edessä". Ja JOKA työpäivän jälkeen, että "olipas taas paska työpäivä". Tämä tyyppi kirjaa myös sairastaessaan (tai miehensä/lapsensa sairastaessa) jokaisen oireen, ykäämiskerran, yskän tuotokset, kutinat, vuodot ja lääkärikäynnit.

Tyypit, jotka kirjaavat jokaisen aikaisen heräämisensä. Tätä itse asiassa harrastaa aika moni, "vapaapäivä ja ois saanut nukkua ja meikä herää jo klo 6", no voi vittu kun ihmeellistä.

Tyypit, jotka käyttävät kulahtaneita kliseitä. "Sumpit nassuun ja nokka kohti pääkaupunkia".

Tyypit, jotka raivoavat tai saavat muuten suuria tunteenpurkauksia Facessa. "Nyt ei kannata alkaa mulle aukomaan yhtään, on meinaan ollut niin paska päivä!" (Tuskin kukaan on koskaan aukonutkaan, mutta kun pitää uhota?)

Tyypit, jotka vaihtavat koko ajan profiilikuviaan, joissa joka kuvassa kuitenkin näyttävät samalta (käsivaralla otettu muikistuskuva). Tai lisäävät näitä Instagramilla. Muutenkin tyypit, jotka täyttävät koko feedin kuvasaasteella. "Musti jäällä" ja siihen joku 30 kuvaa, kun kaukana valkealla hangella näkyy musta piste...

Jep, vika on minussa, en vaan jaksa näitä enää.

Vierailija
6/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisen kautta. Kuten Nicopetteri oppi ajamaan ilman apupyöriä 2-vuotiaana ja uimaan se oppi tietysti 4-vuotiaan aivan ison altaan päästä päähän, 5-vuotiaana se jo luki kirjoja ja kirjoitti tarinoita jne. Ja nämä äidit eivät tietenkään itse ole tehneet mitään maata mullistavaa.

Vierailija
7/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten "lomalle lompsis" ja "syötiin tänään lihapullia kera muussin" tai "luisteltiin kera lasten" KERA sana on ÄRSYTTÄVÄ!

Vierailija
8/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloihin joissa käy, kusuttaa itsensä sata kertaa viikossa ja aina sama typerä ilme naamalla näyttäen kaikissa kuvissa ihan samalta. Ja hei, kuka meistä ei ole paistanut ja syönyt aamiaiseksi kananmunia? Miksi ne pitää kuvata ja laittaa Facebookiin?! Miksi vittu joku kuvittelee ketään kiinnostavan missä kahvilassa milloinkin on jne? Ai joo, liiat huutomerkki naurattavat myös!!!!!!!!

Vierailija
9/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi 1. Kertoo kaikki juttunsa kuivan"hauskasti" , sillain muka Markus Kajon tyyliin. Tyyppi 2. Fanittaa yhtä bändiä ja linkittää jatkuvalla syötöllä sen videoita, kuvia, hehkuttaa kuinka ihku se laulaja taas onkaan yms. Ikää +30. Tyyppi 3. JOKA päivä ennen töihin lähtöä se kirjaa eri vaatioin, että "se ois taas työpäivä edessä". Ja JOKA työpäivän jälkeen, että "olipas taas paska työpäivä". Tämä tyyppi kirjaa myös sairastaessaan (tai miehensä/lapsensa sairastaessa) jokaisen oireen, ykäämiskerran, yskän tuotokset, kutinat, vuodot ja lääkärikäynnit. Tyypit, jotka kirjaavat jokaisen aikaisen heräämisensä. Tätä itse asiassa harrastaa aika moni, "vapaapäivä ja ois saanut nukkua ja meikä herää jo klo 6", no voi vittu kun ihmeellistä. Tyypit, jotka käyttävät kulahtaneita kliseitä. "Sumpit nassuun ja nokka kohti pääkaupunkia". Tyypit, jotka raivoavat tai saavat muuten suuria tunteenpurkauksia Facessa. "Nyt ei kannata alkaa mulle aukomaan yhtään, on meinaan ollut niin paska päivä!" (Tuskin kukaan on koskaan aukonutkaan, mutta kun pitää uhota?) Tyypit, jotka vaihtavat koko ajan profiilikuviaan, joissa joka kuvassa kuitenkin näyttävät samalta (käsivaralla otettu muikistuskuva). Tai lisäävät näitä Instagramilla. Muutenkin tyypit, jotka täyttävät koko feedin kuvasaasteella. "Musti jäällä" ja siihen joku 30 kuvaa, kun kaukana valkealla hangella näkyy musta piste... Jep, vika on minussa, en vaan jaksa näitä enää.

"sumpit nassuun"-tyyppi, joka jakaa elämään eksyneet-kuvia, on tosi viittuuntunut koko ajan, kertoo vanhempiensa kaikki sairaudet ja kaupassakäynnit (ovat vanhuksia ja tämä tyyppi siis auttaa heitä), reunusta tekstinsä jollain vitun ihmemerkeillä, on rasisti eikä osaa yhdyssanoja. Jippii! Välillä piilotan hänet.

Vierailija
10/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki joita ärsyttää toisten fb-päivitykset. Mun vähäiset kaverit eivät päivitäkään enää mitään, ehkä kerran viikkoon, kahteen, tai jopa kuukauteen vaan, eli voi mennä viikko, ettei kukaan ole laittanut yhtään päivitystä.

Kunhan teidän kaverinne pääsevät samaan pisteeseen, alatte kaivata edes niitä turhanpäiväisiä juttuja.

Vierailija
11/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rasisti. Voi myötähäpeän määrää, kun lukee niitä juttuja!

2. Koirahullu. Jakaa n. 100 koirakuvaa päivässä, nämä eivät ole oman koiran kuvia vaan jotain mitälie koirafanisivuston materiaalia.

3. Angsitnen teini. Kaikki päivitykset sisältävät vain pelkkiä kirosanoja.

Vierailija
12/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa jos joku kirjoittaa mitä tekee tai minne menee.

Ehkä sekin ärsyttää jos jollain on aina kaikki hyvin. Siis tyyliin: "Oltiin kahvilla maailman parhaan Maijan kanssa ja ostettiin Caffa Latet, lapset leikki kiltisti kokoajan".

Ja sama toistuu, aina kivaa ja mukavaa.

Minä ainakin tykkään tietää että joku kuuntelee Mattia ja Teppoa niinkuin minä tai fiilistelee jotain Lady Gagaa. Miten se on keneltäkään pois?

Tai jos on lapsia niin kertoo heistä. Oudompaa olisi jos ei tekisi niin! :D

Vierailija
13/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Poista tommoset kaverilistalta

2. Jos et kehtaa tehdä poistoa, niin poista noiden päivitykset sun uutisvirrasta. FB näyttää paljon mukavammalta kun siitä omalta sivulta poistaa näkyvistä ärsyttävien ihmisten päivitykset.

Vierailija
14/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

facekavereissa ei ole yhtään tollasta päivittäjää ja kavereitakin on sellaset 150kpl

Vierailija
15/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo hemmetin liibalaba-kuvien jakajat ja rasistit. Näitä on muutama yli 200 kaverista.

Vierailija
16/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä..

ap

Vierailija
17/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ne, jotka laittavat päivityksiinsä sellaista, mitä eivät sitten kuitenkaan halua kertoa - miksi siitä sitten pitää tehdä FB-päivitys? On yksi kaveri, jolla on joka päivä näitä aarrgghhh-päivityksiä ja yksi, joka laittaa vähän väliä sellaisia joissa on vain :) tai jotain että "onpa kivaa" ja sitten kun siltä jotkut kyselevät, että mitäs on tapahtunut, vastaa yhdelle tai kahdelle heistä, että "mä kerron sitten puistossa" tms. Saahan sitä jokainen naamasivullaan kirjoitella toki mitä haluaa, mutta silti ihmettelen, miksi sellaisesta asiasta, joka on hyshys kaikille paitsi parille luottokamulle, pitää sitten huudella kaikille?

Joo ja nää liibalaabaajat on kans aika huvittavia. Ehkä kaikkein kauhein on se "Elämään eksyneet".

Mulla oli myös kamuna yksi ex-luokkakaveri, joka jatkuvasti suolsi jotain rasistista roskaa ja pro persu -viestejä. Ei sitä kovin kauan jaksanut katsella, poistin kavereista. (On muuten ainoa, jonka ikinä olen poistanut, mutta sen jutut alkoi olla niin kauheita, että oli pakko.)

Vierailija
18/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lähinnä vaan "Kommentoi "sydän" jos rakastat mua" "Mikä näistä olen : 1. söpö 2. ihana jne"

Vierailija
19/40 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa jo se, kun 13-vuotias sukulainen harrastaa noita fb:ssä. Ei ole tullut mieleenkään, että kukaan aikuinen noita laittaisi ellei ole jotenkin vajakki.

Vierailija
20/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten "lomalle lompsis" ja "syötiin tänään lihapullia kera muussin" tai "luisteltiin kera lasten" KERA sana on ÄRSYTTÄVÄ!

Oon aina miettinyt. Mikä ihmeen lompsis? Vai tuleeko se vaan siitä, että se mukamas rimmaa?