Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei motivoi mua hakemaan töitä!

Vierailija
07.01.2013 |

Olen alalla, jolle en kouluttautunut. Tämän piti olla väliaikaista. Tämä ei ole kehittävää, kunnianhimoista, tämä työ on suorastaan naurettavan helppoa ja stressitöntä. Minulla ei ole ikinä hankalaa työpäivää, enkä ole väsynyt työpäivän jälkeen.

Kuulostaa mukavalta, mutta aika tylsää. Ei ole työkavereitakaan, joten tämä on yksinäistä.

Palkkaa saan 800 euroa enemmän kuin oman alani töistä. Se on niin järjettömän suuri raha näissä summissa, ettei mikään motivoi minua hakemaan oman alani töitä. Ei työn kiinnostavuus, ei työkaverit, ei mikään.

Olenko siis tällainen luuserilorvija lopun ikäni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konevastaava. Valvon koneita.

Nyt olen yksin isossa salissa, kuuntelen joululauluja ja syön suklaata. Ja tätä vielä kuusi tuntia.

ap

Vierailija
2/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsit tulla potkituksi pois noin hyvästä työpaikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rehellistä työtä ja elätät itsesi. Sellainen ihminen ei ikinä ole mikään luuserilorvija.

Itselleni tuollainen kuvaamasi työ olisi kyllä oikein ihanne, että saisi vaan yksin istuskella stressittä valvomassa jotain koneita ja siitä saisi kunnon palkan! Jättäisin heti oman stressaavan alani jolle mulla on akateeminen koulutus, jos olsii mahdollisuus tuollaiseen työhön!

Vierailija
4/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ikinä luuserilorvijaa nähnytkään, jos itseäsi sellaisena pidät. Teet töitä, joista joku on valmis maksamaan. Pieni tylsyys on olematon haitta. Tee työsi, pysy terveenä ja nauti elämästäsi!

Vierailija
5/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähän olet töissä. Sama kai se mitä tekee, ei työtätekevä ole lorvija.

Vierailija
6/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä töitä teet, vaihdetaan töitä.

Minulla kaupallinen koulutus, ja hemmetin srtessaava ja ylikiireinen työ. Olen ihan puhki kun työpäivä ohi. Ja oikein kokonaan, paitsi lomalla, en pääse "eroon" töistä. Vaativaa ja veemäistä. Olen ihan loppu.

Vaihdetaan päittäin!

Minun palkka 2500e bruttona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi