Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on mennyt luotto Perussuomalaisiin :(

Vierailija
07.01.2013 |

Nyt eletään jo vuotta 2013 eikä Kreikka tai EU ole vieläkän kaatunut :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei olla lapioitu niitä miljardejakaan :(

Vierailija
2/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varppina jo ensi kuussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo viime vaaleista lähtien. Millä hetkellä hyvänsä kaatuu!

Vierailija
4/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ei voi mennä, mitä ei ole koskaan ollutkaan. Minun luottamustani ei saavuteta kaivelemalla toisten vanhoja virheitä ja letkauttelemalla lennokkaita juttuja.

Vierailija
5/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää :(

Vierailija
6/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKP lapioi kokoajan.

Vierailija
7/14 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKP lapioi kokoajan.

jäsenvaltioiden lainoittaminen.

Vierailija
8/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikkiin muihin puolueisiin. Suomen poliittinen tilanne on katastrofaalinen. Katsotaan vaan niin hallitus lähtee mukaan omistajaksa telakkaan. Ensin ne eivät antaneet 50 meurin lainaa ja nyt valittavat EU:ssa kun Ranska rahoitti ja ovat huonoja häviäjiä. 50 meuria vaihtuu todnäk 200 meuriin ja lisäksi lähetetään Kreikkaan toinen mokoma. Näin meillä.

Vierailija
9/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pumpattu rahaa konkurssikypsän telakan tappiolliseen toimintaan eikä annettu virolaisille ja puolalaisille duunareille töitä!

Halvemmaksi tulee maksaa muutaman sadan ihmisen työttömyyskorvavukset, vaikka se toki onkin inhimillinen tragedia juuri näille ihmisille. (Olen itsekin työtön.)

Vierailija
10/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli irtisanonut avustajansa kun tää oli lomalla ja antanut sen duunin jollekin vaimon sukulaiselle. Että näin suoraselkäisiä sitä ollaan!

Vierailija
11/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pumpattu rahaa konkurssikypsän telakan tappiolliseen toimintaan eikä annettu virolaisille ja puolalaisille duunareille töitä!

Halvemmaksi tulee maksaa muutaman sadan ihmisen työttömyyskorvavukset, vaikka se toki onkin inhimillinen tragedia juuri näille ihmisille. (Olen itsekin työtön.)

70 %.:a koko hankkeesta on aina alihankkijoiden tekemää eli ei niiden muutaman puolalaisen hitsarin. Suhun on hyvin uponnut propaganda, Pravdaa varmaan luet :D

Vierailija
12/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa elämä, kun luottoa persuihin ei ole koskaan ollutkaan. Paitsi että siihen voi luottaa, että porukka hölmöilee eikä ota vastuuta.

Vierailija
13/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eroaminen on lähes mahdotonta. Sen sijaan meidän pitäis lypsää eu:sta rahaa eri tukien ja rahoitusten muodossa. Niin kuin edellinen hallitus yritti. Soinin idioottimaiset lausunnot eu:valta elimissä aiheuttaa vaan sen, että nekin vähät eurot jää saamatta. Älkää pliis äänestäkö Soinia eu-vaaleissa, muuten voidaan unohtaa loputkin hankerahoitukset yms.

Vierailija
14/14 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen aina demarien kannattaja, mutta pitkään aikaan heilläkään ei ole ollut sellaista linjaa mitä haluaisin tukea. Kokoomus nyt on ihan mahdoton, köyhät kyykkyyn ja EU liittovaltioksi. Ja demarit nykyään vaan peesaa Kokoomusta käytännössä, vaikka välillä näennäisesti vähän yrittävät vastustaa jotain päätöksiä kansan rauhoittelemiseksi.

Keskusta on maaseudunpuolue, ei mun juttu. En ole ruotsinkielinen joten ei RKP. Enkä kristillinen eli ei kristillisdemokraatit. Vihreillä ei ole mitään muuta linjaa oikein kuin ympäristöasiat, eikä tuollainen yhden asian liike voi olla merkittävä voima kun pitää koko maan asioita hoitaa. Persuista odotin paljon, mutta en usko heidänkään olevan vakavasti otettava vastavoima vanhoille puolueille ja uudistaja. He kun eivät ole toistaiseksi osoittaneet mitään luovaa ajattelua siinä, miten asioita pitäisi sitten parantaa, osaavat vain "räksyttää" toisille jotka jotain oikeasti tekevät että ei noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän