Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ööö.. millon viimeksi näit isäsi kikkelin?

Vierailija
07.01.2013 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on aina ollut vahvasti naturismiin päin kallellaan. Mitään erityistä huomiota ei ole kiinnitetty siihen, mitä keneltäkin milloinkin näkyy. Kesäisin ollaan paljon alasti, eli silloin varmaan näin tuon joitakin ihmeellisesti kiinnostavan ulokkeen.

Vierailija
2/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten näen vanhempiani ylipäätään harvemmin. mutta luulisin, että näin isäni alasti viimeksi viime kesänä, kun istuskelin mökin terassilla ja isukki oli menossa saunasta uimaan. me ei alastomuutta kainostella, mutta eipä sitä ylikorostetakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä mökillä, uimareissulla.

Vierailija
4/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai viinakrampin (taas). Silloin menee aina kuset ja paskat housuun. Äidin apuna sitten siirsin isän kylppäriin, siellä sitten riisuttiin ja pestiin puhtaaksi.

Sen verran tuossa tilassa älyää että kieltää ambulanssin kutsumisen. Mua vituttaa, että isä ei hae apua alkoholismiinsa eritoten siksi että pikkuveli ja äiti joutuu jatkuvasti tuota meininkiä katselemaan. (itse en enää asu kotona) Ja mua ei haittais vaikka isä kuolis, enkä ymmärrä miksi äiti ei jätä sitä. (On itse absolutisti)

Vierailija
5/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein miehille lisää juotavaa saunalle.

Istuivat mökillä rantasaunan ulkopuolella penkillä munasillaan koko äijäkööri (mieheni, isäni, vaarini, veljeni, tätini mies, serkkuni mies, poikani, veljeni poika).

Siis koko tuo porukka on nähty alasti kyllä lukuisia kertoja ennenkin, tuskin ne kikkelit siitä muuksi muuttuvat.