Lue keskustelun säännöt.
Mustelma huulessa.. Onko konstia päästä siitä
07.01.2013 |
nopeammin eroon kuin miten paranisi itsestään?
Toivottavasti myös paranee, ettei jää tuollainen harmaa läntti alahuuleen.
Ja juu, vähän kiihkeämmän suutelun tuloksena tullut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla