Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itse en haluais pelkosektiota..enemmän leikkaus pelottaisi

Vierailija
05.12.2005 |

kun synnytys..Ja haavakin varmaan kauemmin kipeä..synnytys kipuhan kestää vain sen hetkisen ja mutta sektiossa haavan paraneminenhan kestää jonkun aikaa ja on kaiken maiilman riskit kuten kyllä myös synnytyksessä..en mitenkään halvenna pelkosektion valitsevia mutta itse mietin sitä että pelottavampaa olisi leikkaus kun synnytys normaalisti alakautta..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan kirjoitin mitä ajattelin..enkä meinannut ketään loukata..

anteeksi jos joku loukkaantui tästä.

t:ap

Vierailija
2/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi synnyttää alakauttakin.Mikä siinä synnyttämisessä on niin pelottavaa?kipuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi sektiolla ja kahta nuorempaa odottaessani pelkäsin todella paljon sitä että joudun uudelleen leikkaukseen. Onneksi syntyivät alateitse.

Vierailija
4/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti leikkaus odottaa. Inhottaa ajatus että, maha viilletään auki, ei niinkään kipu pelota. 2 lasta oon synnyttäny alakautta ja, vaikka se sattuukin ihan simona niin, silti se on ihana ponnistaa maailmaan. Pelottaa tää sektio mut, vauvan takia on siihen suostuttava.

Vierailija
5/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut repee peppuun asti jne.

Vierailija
6/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt toista odottaessani en voisi kuvitellakkaan synnyttäväni alateitse. Niin helvetillinen kokemus oli ettei sitä pysty edes sanoin kuvaamaan!

Pelon vuoksi olen halunnut alusta asti sektiota ja jopa lääkärin mielestä pelkopolilla käynti turhaa.. Eli pelkoani ei edes yritetä lievittää!

Pelko voi siis olla toisilla myös hyvin aiheellista!

Vierailija
7/8 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä pelkosynnyttäjistä vaan, ihmisistä jotka pelkää sektiota. Te sektiota vaatineet ootte tuoneet jo ajatuksenne esiin. Onko vaikeata ymmärtää sitten ihmistä joka ei halua itseään leikeltävän että, todella pelkää terävää veistä joka viiltää alavatsan auki. Hyi inhottava ajatus.

Vierailija
8/8 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ole tehty muuta leikkausta kuin parin luomen ja viisaudenhampaitten poisto. Ne olivat paljon traumaattisempia kokemuksia kuin neljä alatiesynnytystä :)

Voin edelleen pahoin kun katson yhtäkin luomen arpea, aatteles sitten kun olisi karmea viilto mahassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän