Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppiaisena loppui lihominen, tänään alkaa laihtuminen!

Vierailija
07.01.2013 |

Aloitan tänään 7.1.2013 6+1 -dieetin lähtöpainolla 74,4 kg, jonka tänäaamuna punnitsin. 6+1 -dieetillä syön kuutena päivänä viikossa alle 1000 kilokaloria ja seitsemäntenä päivänä saan syödä mitä haluan ja paljonko haluan, eikä kaloreita tarvitse siltä päivältä laskea. Tuo seitsemäs päivä voi olla mikä päivä vaan viikossa, ei siis välttämättä viikon viimeinen päivä esimerkiksi.

Ensitavoite on päästä alle 70 kilon, päätavoite olisi saada noin 10-15 kiloa pois maksimissaan. Huhtikuussa tavoitteenani on painaa sen kymmenen kiloa vähemmän tästä hetkestä. Kaikenlaiset kommentit otan mielelläni vastaan. Minä puolestani lupaan kommentoida ketjuun painonpudotuksen tuloksia sekä tunteita ja tuntemuksia matkan varrelta. Tervetuloa mukaan!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla tavoitteet eri sfääreissä. Eli 20-30 kg pitäisi tipauttaa. Tosin olen luvannut itselleni, että kun täytän vuoden kuluttua 30v, olen paremmassa kunnossa kuin kertaakaan aikuisiällä. Eli elämäntaparemppaa pukkaa :)

Vierailija
2/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähtöpaino 64 ja tavoite saada se 58. aion karsia turhat herkut pois, säännöllistää ruokailuja ja liikkua enempi (kahvakuulailua, reippaita kävelylenkkejä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan motivaation antaa tähän alkuun, kun nesteitä lähtee liikkeelle! Pian varmaan alkaa painon putoaminen hidastumaan...

Ap

Vierailija
4/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, nyt se painonlasku sitten ilmeisesti alkoi hidastua. Motivaatio täytyy yrittää tästä huolimatta pitää päällä! Olo on ainakin hitusen kevyempi kuin muutama päivä sitten ja housutkin tuntuivat menevän tänään hitusen helpommin jalkaan. Jospa huomenna olisi taas alle 72? Melko proteiinipainotteisesti olen nämä päivät syönyt pitääkseni nälkää loitolla ja päästäkseni irti sokerihimosta. Yritän vältellä nyt hiilareita parhaani mukaan. Hienosti alle tuhannessa kalorissa olen pysynyt aloituspäivästä saakka!

Ap

Vierailija
5/17 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin onnitella itseäni, puntari näytti aamulla 69,9 kg! Seuraava pienempi tavoite olisi saada se näyttämään alle 69 kiloa.

Ap

Vierailija
6/17 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 74 päästiin siis heti, jee!

Ap

Vierailija
7/17 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna!

Ap

Vierailija
8/17 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1000 kcal tavoitteena päivittäin, mutta eilen taisin vähän ylittää, en pahasti.

Olen ahmimishäiriöinen, joten homman kanssa pitää ottaa toisaalta varovasti ja toisaalta reippaasti. Kaikista tärkeintä on, että en ahmi.

Eilen putosi heti turvotuksia kilon verran. :)

Vierailija
9/17 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan läskimammoille. Toivon että laihdutte, niin ei joudu kadulla katteleen kilojanne! :)

Tv.57kg äiti

Vierailija
10/17 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan läskimammoille. Toivon että laihdutte, niin ei joudu kadulla katteleen kilojanne! :)

Tv.57kg äiti

läski lähtee, mutta tyhmyys ei...

Vierailija
11/17 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1000 kcal tavoitteena päivittäin, mutta eilen taisin vähän ylittää, en pahasti. Olen ahmimishäiriöinen, joten homman kanssa pitää ottaa toisaalta varovasti ja toisaalta reippaasti. Kaikista tärkeintä on, että en ahmi. Eilen putosi heti turvotuksia kilon verran. :)

sinun ei kannattaisi vetää kaloreita ja syömisiä noin tiukalle. Kun keräät nälkävelkaat niin sitten sorot ahmimiseen taas. Parempi olisi pitäytyä siinä 1500-1600 ja kiinnittää huomiota ruuan laatuun ja ateriarytmiin.

Vierailija
12/17 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv.57kg äiti

Ap

Vierailija
13/17 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

71,1 kg tänä aamuna äsken punnittuna!!! Neljäkö päivää tässä on nyt alle tuhannella kalorilla menty? 3,3 kg pudonnut! Tosin suurin osa tuosta nyt on ihan joulun aikana kerättyä turvotusta ja nesteitä, mutta silti, kivalta tuntuu! Mahtaisikohan huomenna olla jo alle 71 kg?

Ap

Vierailija
14/17 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy 76 kiloinen

Vierailija
15/17 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy 76 kiloinen

Ihan tavallista ruokaa olen syönyt päivittäin max 1000 kilokalorin edestä. Näinä ensimmäisinä päivinä se

on tosin koostunut enimmäkseen raejuustosta ja tonnikalasta ja muusta proteiinipitoisesta pitääkseni nälkää loitolla ja päästäkseni sokerinhimosta, kuten aiemmin kerroin. Nälkä ei ole kyllä pahasti vaivannut. Jossain vaiheessa saatan noita pussejakin kyllä kokeilla.

Ap

Vierailija
16/17 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäaamuna punnittuna. Se onkin alin lukema, jota puntari on sitten viime kerran näyttänyt vaikka olen pysynyt tiukasti alle 1000kcal/pv tankkauspäivää lukuun ottamatta. Välillä lukema jopa nousi hieman luultavasti viikonloppuna nauttimistani hiilihydraattipommeista johtuen, mikä sitten lisäsi nestettä kehoon. Nälkä ei ole vaivannut viimepäivinä juuri ollenkaan! Hyvin sujuu siis.

Ap

Vierailija
17/17 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla huono luotto vai oletko tarvitsevat rahaa maksaa laskuja? haluamme käyttää tämän keskipitkän ilmoittaa teille, että me tehdä luotettavia saajan apua meillä on rauhanen tarjota sinulle lainaa 3% korolla.

Palvelumaksu kuuluu;

jälleenrahoittaa

Inventor lainat

auto laina

velkajärjestelyihin

yrityslainojen

henkilökohtaisia lainoja

Ystävällisesti täytä lomake jos kiinnostaa, ota yhteyttä: missionaryloan@sify.com

1.. Täydelliset nimet:

2. Yhteystiedot Osoite:

3. Lainamäärä tarvitaan:

4. Laina Kesto:

5. Suora Puh numero:

6. Ammatti:

7. Vuotuinen Tulot:

8. ikä:

9. Sukupuoli:

10. Siviilisääty:

Ei sosiaaliturvaa eikä luotto tarkistaa, 100% taattu odotamme avulla voimme palvella sinua. sähköposti: missionaryloan@sify.com