Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljä lasta, eikä yksikään käyttänyt tuttia. Kysyttävää?

Vierailija
06.01.2013 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neljä lasta käytti kaikki tuttia eikä mua kiinnosta mitä joku siitä ajattelee.

Vierailija
2/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki käyttäneet tuttia-

Mikä kilpailu tää nyt on? Onko tutti taas nyt yhtäkkiä paha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni on ihmetellyt, että miten pärjäämme ilman tuttia.

ap

ja kaikki käyttäneet tuttia-

Mikä kilpailu tää nyt on? Onko tutti taas nyt yhtäkkiä paha?

Vierailija
4/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jouduitko olemaan itse tuttina? Annoitko imeä peukaloa?

Vierailija
5/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yksilöitä ja heidän imemistarpeensa on erilainen. Toiset eivät huoli lainkaan tuttia, toiset vaativat tuttia pitkään. Mitä ihmeellistä tai kysyttävää tässä on?

Vierailija
6/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä iltaisin, kun ihan mielelläni katselin telkkua ja toimin tuttina. Ja sen ansiosta maitoa riitti hyvin. En usko, että lapset hirveän paljon huvikseen imi, ja läheisyydenkaipuuseen ja maidonlisätilaukseen tiheä tissittely on ihan ok.

Kukaan neljästä ei edes koettanut imeä peukaloa.

Eli jouduitko olemaan itse tuttina? Annoitko imeä peukaloa?

Vierailija
7/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös neljä lasta eikä kukaan käyttänyt tuttia ei myöskään tuttipulloa. En myöskään ottanut mitään lääkkeitä yhdessäkään synnytyksessä. Kaikki siis ihan "luomuja". Saanko nyt sulan hattuuni? Mitä idea tässä on?

Vierailija
8/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaavin kuuluu saada tuttia? Miksi ette ole antaneet? Onko tutittomuus joku uusi muoti-ilmiö?

Vierailija
9/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainokaiseni (siis hän joka saa aina kaiken ja enemmän KUIN muut) ei käyttänyt tuttia ei pulloa vaan rupesi käyttämään nokkamukia 4 kuukauden iästä. Sitä ennen vain rintaa. Hän oppi lukemaan 5 -vuotiaana, samoin ajamaan pyörää ja uimakoulussa oli nuorin alkeismerkin saanut. Ei hitsi. Mitä kaikkea muuta! Nyt on toki jo yliopsitossa, mutta sinnekin meni ns. heittämällä. Ilman pääsykokeita. Mistäs seuraaaksi kisataan? :(

Vierailija
10/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikalle vähän innokkaammin, kun oli niin itkuinen, toiselle vain muutaman kerran, muodon vuoksi. Muille kahdelle en edes tarjonnut, sillä olin opppinut lohduttamaan lapseni muilla keinoin, enkä pitänyt millään tavalla tarpeellisena tai luontevana. Ja olin myös tässä vaiheessa jo törmännyt ystäväpiirissä ilmiöön, jossa lapsi heräsi monta kertaa yössä siihen, kun tutti tippui suusta. En halunnut omilleni samaa.Vaikeaa tutivieroitusta, purentaongelmia yms.

Minusta vaavin kuuluu saada tuttia? Miksi ette ole antaneet? Onko tutittomuus joku uusi muoti-ilmiö?

Vierailija
11/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä heti synnärillä, mutta olin kai niin laiska etten jaksanut sitä olla tunkemassa niiden suuhun ja ne ei vissiin sitä oppineet syömään. Äitini mua koko ajan painosti ja kehoitti opettamaan vauvan tutille, ei kuulemma tarvis niin paljon olla tissiä tarjoamassa. Enkä mä edes valittanut lasten tissittelyä tai yönukkumista. Muistan kuinka voitonriemuinen äitini oli kun veljeni vaimoineen opetti esikoisensa syömään tuttia :)

Vierailija
12/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä oli ärsyttävä hoidettava. Huusi jatkuvasti ja hiljaiseksi olisi äidin mukaan pitänyt saada maidolla. Eli maitoako tollaisille lapsille sit koko ajan annetaan?

Lisäksi työnsi suuhunsa ihan kaiken, kuusen neulaset, rpölyt, lelut, tavarat, sormensa. Minusta oli paljon helpompaa kun lapsella oli tutti. Onneksi omilla on ollut.

Vierailija
13/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös neljä lasta eikä kukaan käyttänyt tuttia ei myöskään tuttipulloa. En myöskään ottanut mitään lääkkeitä yhdessäkään synnytyksessä. Kaikki siis ihan "luomuja". Saanko nyt sulan hattuuni? Mitä idea tässä on?

kyllä se synnytys ihan luomu on vaikka siinä kipulääkettäkin saisi. Luomua siinä vaan tapahtuu. Aivot eivät vain saa viestiä kivusta mikä oikeasti siis tapahtuu ihan samanlailla ilman lääkitystä ja lääkityksen kanssa. Eli mitään luomumpaa synnytystä et ole suorittanut. Sori.

Vierailija
14/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuttia ei anneta niin äidin pitää olla sitten valmis toimimaan tuttina tissinsä kanssa tosi usein. Siinä on vaan se kääntöpuoli, että vauva imee rintaa imemisen tarpeeseen, saa siinä samalla myös maitoa, vaikka ei olisi nälkä. Vauva ylensyö. Tulee mahakipuja ja turhaa itkua. Mahan pitää välillä saada levätä, ei ole hyväksi jos pienen maha on koko ajan käymistilassa, eli ruokaa tulee koko ajan kurkusta alas. Vatsa ei ehdi käsittelemään sitä.

Vierailija
15/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuttia ei anneta niin äidin pitää olla sitten valmis toimimaan tuttina tissinsä kanssa tosi usein. Siinä on vaan se kääntöpuoli, että vauva imee rintaa imemisen tarpeeseen, saa siinä samalla myös maitoa, vaikka ei olisi nälkä. Vauva ylensyö. Tulee mahakipuja ja turhaa itkua. Mahan pitää välillä saada levätä, ei ole hyväksi jos pienen maha on koko ajan käymistilassa, eli ruokaa tulee koko ajan kurkusta alas. Vatsa ei ehdi käsittelemään sitä.

Eikähän luonto ole tämänkin homman hoitanut ihan niin kuin kuuluu...

Vierailija
16/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojen on annettu imeä peukaloa tai vaikka äidin peukaloa, siis jossain ohjelmassa oli jostain aikojen alusta. Ei ne tissiä ole ehtineet koko ajan syöttämään kun on ollut aika paljon muutakin tekemistä. Taitaa olla vaan läskien mammojen hommaa toi tuttina toimiminen. Perseet homeessa sohvalla, vauva tissillä.

Vierailija
17/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojen on annettu imeä peukaloa tai vaikka äidin peukaloa, siis jossain ohjelmassa oli jostain aikojen alusta. Ei ne tissiä ole ehtineet koko ajan syöttämään kun on ollut aika paljon muutakin tekemistä. Taitaa olla vaan läskien mammojen hommaa toi tuttina toimiminen. Perseet homeessa sohvalla, vauva tissillä.

Vierailija
18/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutittomat vai tutilliset tenavat parempia, voi luoja sentään...

Vierailija
19/19 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä ollut ap:n tarkoitus.

Onko tutittomat vai tutilliset tenavat parempia, voi luoja sentään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän