Auttakaa jaksamaan vauvan kitinää.
Tänään mikään ei tunnu olevan hyvin. Ei kelpaa mikään asento, ei kelpaa tissi vaikka vaikuttaa nälkäiseltä (vaikka söi puoli tuntia sitten). Sylissä pystyasennossa viihtyy, jos kävelen samaan aikaan.
Hermot menee. Vinkkejä nyt, miten jaksan tämän päivän iltaan asti.
Kommentit (2)
- Laita hyvää musiikkia soimaan niin se vaimentaa vauvan kitinää ja sen tahdissa voit vaikka välillä tanssia vauva sylissäsi.
- jos kitinä tuntuu kovin kurjalta niin laita vauva välillä hetkeksi sängylle vaikka huutaisikin. Saattaa olla paremmalla tuulella kun sitten "pelastat" vauvan takaisin syliisi ja rauhoitat
- Oletko itse syönyt jotain erityistä joka kitisyttäisi vauvaa äidinmaidon kautta ?
- Onko sinulla liinaa jota voisit käyttää ?
- Käytä vauva kylvyssä
- Hiero vauvaa
Jaksamista
se on vain kestettävä. Meilläkin oli vaativa vauva ja on edelleen taaperona vaativa. Se on vain jaksettava. Minua helpotti ajatus, että se menee ohi, se on vain vaihe. Onkohan vauvallasi masu kipeä?
Minä ostin jumppapallon, että jaksaisin hytkytellä vauvaani, kun ei enää muuta keksinyt/voinut tehdä. Onko sinulla mahdollisuutta saada apua/tukea joltain ystävältä tai sukulaiselta? Hetkikin voisi auttaa...