Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putouksessa Rikun hahmo (Veli Sikiö) pettymys. Sanna-Raipe Helminen ihan YKKÖNEN!

Vierailija
06.01.2013 |

Niin todellinen. t. tamperelainen

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 16 vuotias likka atalasta on ihan samallainen kun toi Sanna-Raipe. Kannattaa Ipaa

ja käy hallissakin.

Vierailija
2/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se muuten onkin niin marilyn mansonin näköinen...

Mulle taas tuli ihan Teuvo Lomanin nuori avomies mieleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se muuten onkin niin marilyn mansonin näköinen...

Mulle taas tuli ihan Teuvo Lomanin nuori avomies mieleen. :)

täydellinen kopio dupbstep-tähti Skrillexistä!

http://media.avclub.com/images/419/419112/16x9/627.jpg?8657

Vierailija
4/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä minusta yks huonoimmista. Heti sisko ja veli sikiön jälkeen.. Sais tippua kyllä ekojen joukossa.

Mitä hauskaa siinä hahmossa muka on, en ymmärrä????

puhetyylikinniinnopeeetteisiitsaamitäänselvää.. HUOH!

Vierailija
5/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samppa Linna oli ilmetty BB-Kaki.

en tiedä liekö sit hyvä vai huono juttu hahmon kannalta...

Vierailija
6/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti Luttinen, Leena Hefner jne. älyttömän hauskat hahmot eivät ole saaneet omaa sketsiohjelmaa?! Viime joulun olisi pelastanut Marja Tyrnin joulushow! Telsusta tulee kaiken maailman wanna-be-hauskaa, mutta noista hahmoista saa ihan oikeasti irti iloa!

Ihan kuin minun kirjoittamani. Olen täsmälleen samaa mieltä! Viime vuoden hahmot olivat loistavia. Samaa ei voi sanoa tämänvuotisista.

Miten voinkin olla niin päinvastaista mieltä! Tämänvuotisissa oli sentään jotain yritystä, eikä vain halpaa alapäähuumoria. Samppa Linna oli tänä vuonna pettymys, mutta hyvä ettei Hirviniemi ihan joka kerta ole hitti (tosin näyttää siltä, että eräille mikä tahansa Akun hahmo on niin ihku).

Sanna Raipe ja Karim ovat kekseliäitä hahmoja.

Vierailija
7/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jakson perusteella voi sen ekan mielipiteen jo muodostaa, mutta niinkuin aiemminkin, niin tästähän ne hahmot vasta lähtevät kehittymään. Vaikea sanoa, mitä kaikkea niistä vielä löytyy.

TÄllä hetkella luulen, että parhaiten pärjäävät nää ketkä on edellisillä kausillakin pärjänneet. He vaan osaavat tuon homman paremmin. Hänmän tuskin pärjää! Oli kyl taas niin surkea yritys. Samanmoinen kuin se mörkö ja muut yritelmät.

Vierailija
8/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä varmaan parhaimmistoa. :D Niistä sit katsellaan et ketkä löytää ne parhaat jutut ja oikeesti pärjää pisimmälle..

Vierailija
9/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en sitten tykännytkään kummemmin, vähitem siitä hänmiehestä, vai mikä lie.

En tiedä miksi järjestelmällisesti sen hahmot on ihan surkeita.

Vierailija
10/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hahmo, jolle nauroin. Katsoin vielä YouTubesta sen pätkä uudestaan ja nauratti vielä enemmän.

Armi on todella taitava koomikko.

Vierailija
11/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monenlaisia, mua on naurattanut tuo Jussi Vatanen joka vuosi hän muistuttaa erästä tuttuani niin paljon. Mutta ehkä Armi on taas paras, samoinkuin Kristakin oli hyvä.

Vierailija
12/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaa mieltä myös mun mies.

Mä oon joka kerta tykänny Vatasen hahmosta, en sit siitä onko siinä tyypissä itessään joku, mikä vetoaa minuun vain onko mulla vaan niin samanlainen huumori. Iina Kuustosen hahmot on ollu mun mielestä aina ala-arvoisia.

Vierailija
13/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä Samppa Linnassa oli hyvää? En ymmärrä yhtään. Kertokaas kaikki Samppa-fanit!

Itse pidin ekan jakson perusteella eniten Karimista, sitten Siskosta ja Velistä, ja vähän Sannastakin.

Vierailija
14/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana nekalan viinarokarina olen ehrottomasti Sanna-Raipen kannalla. Marin kahviossa istuu sitäpaitti iltapäivisin ton Sanna-Raipen kopio.

Vierailija
15/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin kahviossa istuu sitäpaitti iltapäivisin ton Sanna-Raipen kopio.

Se mikään kopio. Son Sanna-Raipe itte.

Vierailija
16/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-Raipe, Samppa ja Karim. Se jää nähtäväksi kehittyykö noista jostakusta oikeasti hyvä hahmo. Muista en tykännyt.

Sen taxfree-tyypin pisteet laskivat jo heti siinä kun se alkoi huudella "terminaalihoitoon". Ei yhtään naurata - on todella mautonta vääntää jotain vitsiä ja slogania tuollaisesta asiasta.

Vierailija
17/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-Raipe, Samppa ja Karim. Se jää nähtäväksi kehittyykö noista jostakusta oikeasti hyvä hahmo. Muista en tykännyt.

Sen taxfree-tyypin pisteet laskivat jo heti siinä kun se alkoi huudella "terminaalihoitoon". Ei yhtään naurata - on todella mautonta vääntää jotain vitsiä ja slogania tuollaisesta asiasta.

Lisäksi ihmetyttää miksi se iina esittää taas isosilmäistä idioottia. Aiempi oli se Shui Hin tms.

Vierailija
18/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin kahviossa istuu sitäpaitti iltapäivisin ton Sanna-Raipen kopio.

Se mikään kopio. Son Sanna-Raipe itte.

Vierailija
19/34 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutavat pudota pois.

Sanna-Raipe Helminen oli hyvä ja sellainen nykynuori joita näkee päivittäin saas nähdä miten hahmo kehittyy.

Jussi Vatasen hahmo Karim Z. Yskowiczia vaikuttaa hyvältä, ehkä jopa voittajalta.

Mutta eihän se Sanna-Raipe HElminen mitään nykynuorta parodioi. Hahmo on selvästi ns mielenterveyskuntoutuja. Jos olette joskus tavanneet henkilöitä, jotka esim eläkkeellä psyyken syistä, niin he ovat aivan tuon hahmon oloisia. Vaatteet 20v vanhat, lenkkarit, pitkä etutukka naisilla (miehillä lippis), puhe rönsyilevää ja nopeaa, ei ota katsekontaktia, asento jotenkin staattinen.

Vierailija
20/34 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sanna-Raipe Helminen oli tylsän näköinen, tylsän oloinen, eikä vitseistäkään saa mitään selvää kun se puhuu niin nopeasti.. Ja jos todellisuudesta halutaan mainita jotakin, on veli sikiönkin kaltaisia miehiä moniakin!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi