Sain joulukortin 5- vuotiaasta sukulaislapsesta
Miten pitkään ihmiset jaksaa lähettää näitä lapsikuvia?
Eikö tälläisellä ihmisellä ole lapsen saatuaan enää muuta kuin lapsi mielessä?
Kommentit (9)
Sait siis kuvan 5-vuotiaasta sukulaislapsesta? Et korttia lapsesta....
Mutta vasraus on, että ei! Kyllä lapset ovat vanhempien elämässä ykkössijalla. Jos joskus saat lapsia niin ymmärät sen kyllä.
ja en todellakaan ymmärrä näitä valokuvakortteja. Itse en kyllä lähettäis enkä sellasia halua muitten lapsista.
Mieluummin katselen kuvia lapsista (onhan se kivaa nähdä miten lapset ovat kasvaneet, muuttuneet jne) kuin joulutontuista.
Lapsijoulukortit ovat myös huomattavasti kiinnostavampia kuin itseaskarrellut.
Ihmettelen miksi lapsikuvista valitetaan, en ole koskaan huomannut valituksia muunlaisista korteista vaikka uskon vakaasti että kaikki kortit eivät ole koskaan just saajansa makuun.
Minullakin on lapsia, mutten jaksa vaivautua väsäämään lapsikuvakortteja, mutta mielelläni otan vastaan. Ne on ihan parhaita! Pesee tiimarikortit mennen tullen. Ja ihan mitkä tahansa muutkin kortit.
ja en todellakaan ymmärrä näitä valokuvakortteja. Itse en kyllä lähettäis enkä sellasia halua muitten lapsista.
muita asioita mielessä - olisitko mieluummin vastaanottanut kuvan työpöydästäni, läppäristäni, työn alla olevasta raportista vai kuntosalilaitteesta?
Kun minä kuitenkin näistä eniten arvostan lapsiani ja lähetän pääasiassa kortteja myös kaukaisille ystäville ja sukulaisille, joille on mukava näyttää, kuinka lapset ovat vuodessa kasvaneet. Ja tiedänpä yhden henkilön pitävän kortteja jääkaapin ovessa vielä ihan ympäri vuoden!
Ottaisin mielelläni vastaan valokuvan lapsista.
Mä en todellakaan tajuu ihmisiä, jotka valittaa joulukortista, kun se on heidän makuun vääränlainen.
Taidat ap. provoilla, vai myönnätkö olevasi idiootti?
ei uskoisi mistä kaikesta ihmiset viitsiikin valittaa...
kavereilta, lapset 4, 9 ja 11 v.
Ei mitään tonttukuvia, vaan hauskat, eläväiset kuvat lapsista. Ja muutenkin kortti oli taitettu kivasti. Toiselle puolella lyhyt teksti, mitä vuoden aikana on tapahtunut. Siitä tuli oikeasti hyvä mieli, kun vielä loppui kehoitukseen " nähdään pian!"
jotain halpistonttukortteja.
Onko tonttukorttien lähettäjät juuttuneet omaan lapsuusaikaan? miten ne voi vieläkin vuosikymmeniä myöhemmin uskoa tonttuihin?