Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka puolella neuvoja kuinka laihdutaan, mutta millä minä lihoisin?

Vierailija
05.01.2013 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkkäriksi jäätelöä.

Niillä se minulla lähti käyntiin.

Vierailija
2/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä paljon öljypohjaisia salaatinkastikkeita, siis salaatti saa uida niissä. Näin saat paljon energiaa mutta rasvojen laatu on hyvä eli lihot terveellisemmin kuin tavallisella herkuttelulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valkoista sokeria sisältäviä tuotteita. Niillä minäkin onnistuin lihomaan muutaman kilon, vaikka muuten olen ihan tikkulaiha. Terveys tosin meni siinä samalla, joten nykyään olen mieluummin laiha ja syön terveellisesti.

Vierailija
4/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä kyllä laihduin, kun aloin lisätä reippaasti öljyä kaikkiin ruokiin. T. se edellinen tikkulaiha

Käytä paljon öljypohjaisia salaatinkastikkeita, siis salaatti saa uida niissä. Näin saat paljon energiaa mutta rasvojen laatu on hyvä eli lihot terveellisemmin kuin tavallisella herkuttelulla

Vierailija
5/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin syömään kunnolla proteiini- ja hiilaripitoista TERVEELLISTÄ ruokaa eli 2 lämmintä ja monipuolista ateriaa päivässä, aamu- ja iltapalat ja aloin käymään kuntosalilla. Nyt 2 vuoden jälkeen luuranko-olemus on tipotiessään ja tilalla urheilullinen ja timmi kroppa! Mässäämisellä teet itsesi vain laihaläskiksi...

Vierailija
6/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä syöt? Oletko terve?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme