Tein jekun huoltoaseman vessaan, kjäh kjäh!
Väänsin paskan ja asettelin sen renkaan alle. Vessapaperia jätin yhden palan verran. Lisäksi teippasin käsisuihkun napin kiinni..
Eli seuraava joka tulee sotkee itsensä minun paskalla, paperia ei ole riittävästi , ja lopuksi kun yrittää peseytyä vedellä kastelee itsensä kokonaan kun vesisuihku hyökkää päälle!
Nyt istun vessan lähellä kahvikupposen kanssa ja odotan shown alkua :)
Haluatteko, että tulen kertomaan miten kävi?
Kommentit (64)
Sotken paskalla vessan, jotta pienipalkkainen siivoja saa oikein kunnolla töitä, heko heko.
Kylläpä on älykästä, ihmiskunnan toivo taas liikkeellä.
poliisille. Ne ottaa selville mistä koneesta ja ip-osoitteesta viestin on ja saavat sinut kiinni ja sinut suljetaan mielisairaalaan.
Jos nää on totta, niin pian on paikkakunta selvillä.
poliisille. Ne ottaa selville mistä koneesta ja ip-osoitteesta viestin on ja saavat sinut kiinni ja sinut suljetaan mielisairaalaan.
Ehkei mielisairaalaan mut ainakin tavaratalo saattaa olla kiinnostunut tuotteiden tärvelijän henkilöllisyydestä. Kamerat on olemassa, ap....
Nää pilat on mauttomia koska ne ei naurata ketään ja ovat pelkkää ilkivaltaa. Ap kertoi saaneensa parhaat naurut siitä kun sai jonkun naisen itkemään. Tosi mahtava huumorintaju.
oliko sulla tupperwaran purkki mukana mihin sen tiputit ? tuskin pöntöstä sitä kaivoit ?
Ja ikää mulla on 33. Miksi niin?
Ei ole kukaan vielä mennyt vessaan :/ onneksi mulla on aikaa, odotan vaikka aamuun asti!
Kehtaat vielä nauraa jos ja kun joku menee halpaan. Hyi, häpeä!
Jekku taisi siis onnistua :D Nainen ei vaan ole vielä poistunut.. Harmi kun oli vaihtovaatteet mukana, olisi ollut hauskaa nähdä nainen yltä päältä paskassa :D olisi edes jättänyt puhelimen autoon, niin ei olisi päässyt soittamaan miehelle..
Mulla saattaa mennä menkkojen aikaan hyvinkin reilu 5min vessassa ja sä ihmettelet muutaman minuutin jälkeen että "mikähän sillä kestää"??? Paljastit itsesi provoksi!
Mulla saattaa mennä menkkojen aikaan hyvinkin reilu 5min vessassa ja sä ihmettelet muutaman minuutin jälkeen että "mikähän sillä kestää"??? Paljastit itsesi provoksi!
Toivottavasti sellainen on, kjäh kjäh!
hemmetin sairas päästään, että edes keksii tällaista, toteuttaa sen vaivaa nähden, jää kyttämään ja kaiken lisäksi raportoi av:lle. Tää on jo niin sick, että en usko tähän vaan pidän sua mielenvikaisena provona.
Ja mies kävi sanomassa jotain myyjille.
Taidan häippästä, ennen kun minulta kysellään mitään! Se on moro!!!
ei hausta, eikä edes toimiva, tulet sen huomaamaan. Ainoa reaktio on se, että joku valittaa henkilökunnalle jonkun, sinun kaltaisesi vähemmän onnistuneesta jäynästä.
Ajattele.
paskot housuun ja sitten kun alkaa haiseen valitat kaikille että kylläpä täällä haisee, missähän vikaa. ootko pierassut.
ja lopeta se paperin käyttäminen. köyhät käyttää paperiä. pyyhi kakkasi seteleihin. lopuksi voit ne antaa kerjäläiselle kadulla.