Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen ei vaan voi tulla yllätyksenä

Vierailija
05.01.2013 |

Eihän se voi olla mahdollista, että jos puolisosi on pettänyt, asia olisi täydellinen yllätys. Olen aina ihmetellyt, miten joku voi sanoa niin. Mistä se toinen ottaa ajan siihen pettäiseen, eikö toisesta muka heti huomaa, että vieraissa on käyty.

Olisi kiinnostavaa kuulla tositarina vaikka sellaiselta onnellisessa avioliitossa olevalta vaimolta, jonka mies on pettänyt, tunnustanut jne ja kaikki on tullut muka täydellisenä yllätyksenä.

Mullehan voisi vaikka

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan vaikka viikot eri paikkakunnilla. Mies jäi kiinni vasta kun yhdessä asuttiin, kun ei tullutkaan yöksi kotiin ja selitykset olivat perinjuurin ontuvia. Ja yhdessäkin oltiin ehditty asua pitkään ennen tätä kertaa. Tätä puitaessa selvisi sitten että niitä naisia oli ollut koko sen kaksi vuotta jotka oltiin oltu viikottain eri paikkakunnilla.

Vierailija
2/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihana suhde, paljon seksiä, naurua, läheisyyttä ja kaikki hyvin. Ihanat lapset, uuden kodin sisustaminen. Paras aika elämässä.

Ja yhtäkkiä olin kännissä baarin vessassa vieraan miehen se mun siellä. En tajua miksi niin kävi, tuli yllätyksenä enkä tajua vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v. yhdessä, kihloissa, paljon seksiä ja kaikki muutenkin erittäin hyvin! Paljon yhteisiä harrastuksia, yhteisiä suunnitelmia ym. Ja exäni vielä sellaista aika ujoa tyyppiä ettei tosiaan mikään joka naista iskevä pelimies... Tulipa sitten asiat erään kaverin myötä esille pikkuhiljaa... Ja sitten hän myönsi, että kyllä oli pettänyt 3 x saman naisen kanssa... Ekan kerran kännissä ja 2 kertaa ihan selvispäin keskellä kirkasta päivää... Että semmonen yllätys. Ja jäin ihan oikeasti monttu auki ja elämäni mureni ihan totaalisesti joksikin aikaa :( Nyt siitä päästy onneksi yli ja uusi elämä, mutta kauhistuttaa ja voin kyllä sanoa nyt kokemuksesta ettei mikään ole mahdotonta eikä enää yllätyksellistäkään...

Vierailija
4/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse toisessa pitkässä suhteessani, ekassa aloin itse katsella muita miehiä, kun suhde huononi. Siksi on vaikea ymmärtää, että joku pettää, jos kaikki kerran on hyvin.

Sori sinä onnellinen vaimo, joka paneskelit vieraan tyypin kanssa baarin vessassa, sun ei kannattais varmaan käyttää alkoholia.

Vierailija
5/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse toisessa pitkässä suhteessani, ekassa aloin itse katsella muita miehiä, kun suhde huononi. Siksi on vaikea ymmärtää, että joku pettää, jos kaikki kerran on hyvin.

Sori sinä onnellinen vaimo, joka paneskelit vieraan tyypin kanssa baarin vessassa, sun ei kannattais varmaan käyttää alkoholia.