Voi jeesus, mies tuli umpikännissä kotiin.
Meni omien sanojensa mukaan "parille" kaverinsa kanssa. Just. Nyt se tuossa nukkuu sohvalla. Takkaakin olisi pitänyt vielä tänään lämmittää. Mä en siihen hommaan ala, koska en todellakaan ala valvoa vahtiakseni pellit kiinni, pitää aamulla herätä aikaisin vauvan kanssa. Argh.
Kommentit (11)
on se vähän ongelma, että toinen makaa huomenna krapulassa. Ei sellaiselle voi antaa vauvaa hoidettavaksi. Olisi myös kiva nukkua lämpimässä talossa eikä hytistä yöllä.
jos ei tee tuota järin usein, antaisin olla. Ja nimenomaan laittaisin huomenna vaihtamaan paskavaipat ja naureskelisin partaani!
kerrankos sitä sattuu. Ja siis "pari" on hyyyyyvin venyvä käsite (5-150 tuoppia), alle viisi on sitten sitä kuuluisalla yhdellä käymistä.
Seuraa tilannetta ajoissa, ennenkuin kunnolla alkoholisti. Mun mies ei oo tehnyt noin koskaan eli että lähtis käsistä, suunnittelematta.
ps. tuo "Jeesus"-termeillä kiroaminen loukkaa. En mäkään kiroa sun äitis nimellä.
ps. tuo "Jeesus"-termeillä kiroaminen loukkaa. En mäkään kiroa sun äitis nimellä.
kun se on varmaan muuttanut veden viiniksi
jo siinä kohtaa iltaa, että ne pellit olisi ehtinyt laittaa säälliseen aikaan kiinni? Ihan uskomatonta avuttomuutta. Muistathan tänään huomauttaa miehellesi, miten sä ja vauva ootte paleltuneet ihan koko yön vain siksi ettei mies lämmittänyt takkaa, nyyh.
jo siinä kohtaa iltaa, että ne pellit olisi ehtinyt laittaa säälliseen aikaan kiinni?
Eipä tuo nyt niin kovin vaikea homma ole sytyttää takka...
jo siinä kohtaa iltaa, että ne pellit olisi ehtinyt laittaa säälliseen aikaan kiinni? Ihan uskomatonta avuttomuutta. Muistathan tänään huomauttaa miehellesi, miten sä ja vauva ootte paleltuneet ihan koko yön vain siksi ettei mies lämmittänyt takkaa, nyyh.
En käsitä kaltaisiasi ihmisiä. Tottakai ap olisi voinut lämmittää talon yksin. Ja hoitaa vauvan yksin. Ja ylipäätään elää yksin.
Mutta kun hän on parisuhteessa ja on yhdessä hankittu lapsi ja koti, niin kumpikaan ei voi yksipuolisesti päättää tehdä mitä huvittaa ja jättää toisen vastaamaan yksin kaikesta. Parisuhteeseen kuuluu asioista neuvottelu. En usko, että kukaan olisi taputtanut ap:tä päähän, jos hän olisi kertonut jättäneensä vauvan miehen kanssa kahdestaan, vaikka väitti vievänsä roskapussia ja että lämmityskin olisi ollut hänen kontollaan mutta osaahan se mieskin sen homman hoitaa.
Ei ole kyse osaamisesta vaan sovituista jutuista ja toisen kunnioittamisesta. Ap ei ole orja.
Jos haluaa heittäytyä marttyyriksi, niin siitä vaan.
Ja joskus se pari saattaa lipsahtaa useampaan. Siihen en ikinä menisi luottamaan että jos mies tai vaikka minä itse sanoisin meneväni parille ettenkö sitten ottaisikin useamman. Harvoin kun pääsee niin..
eikä siitä tarvitse sellaista erikseen tehdä.