Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laskettelevia perheitä joissa kaikki lapset eivät laskettele!
05.01.2013 |
Mitä se teidän "ei lasketteleva" lapsi tekee kun muut rinteessä vai pakotatteko mukaan mäkeen? Vai jääkö toinen vanhempi ei-laskettelevan kanssa kotiin/mökkiin viikon reissuilla. Riippuu varmasti tietenkin lapsen iästäkin miten toimitte.
Kommentit (2)
Kuopus 5v ei (vielä) laskettele, joten vietän hänen kanssaan aikaa pulkkamäessä tai hiihtäen. Todella tylsää. Minä siis olen ennen lasketellut, mutta en näköjään enää. Mies ja poika erityisesti haluavat olla mäessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on ollut laskettelukoulussa ja on yritetty meidän kanssa mutta ei. On vähän perfektionisti luonteeltaan, eli pitäisi heti osata täydellisesti eikä kestä jos kaatuilee. Meidän 13-v puolestaan on todella hyvä lumilautailija joten hiihtolomat olemme laskettelupaikoissa. Teemme niin, että ostamme vain yhden aikuisten hissikortin, joko mies tai minä ollaan mäessä. 13-v saa ottaa lasketelevan kaverinsa lomalle mukaan ja ovat mäessä aamusta iltaan. Se vanhempi, joka ei ole laskettelemassa, käy murtomaahiihtämässä 10-v:n kanssa tai uimassa tai mitä muuta nyt vaan keksitäänkin. Yleensä laskettelupaikoissa on myös kivat murtsikkamaastot ja olen itsekin löytänyt lajin uudelleen.