Onko toi Iina Kuustonen lihonut vai...
näyttääkö se vain tuossa sussa pyöreämmältä. Tosin kasvotkin pulskemman näköiset.
Kommentit (15)
ei se kyllä ikinä nyt varsinaisesti hoikka ole ollu, ei tosin lihavakaan :)
Mun mielestä ihan saman kokoinen kun ennenkin, tietynlaiset asut vaan saattaa korostaa huonoja puolia enemmän, itse kullakin.
ihan selvät vatsamakkarat näkyi yhdessä kohtaa. Jo viime vuonna katsoin, että onkohan raskaana kun vatsa pmpötti, mutta tuskin se sitten on :D
Mutta mikäs siinä, on mullakin vatsamakkarat. Iina on nätti ja normaalipainoinen.
Katsoin jo perjantaisessa Korkojen kerassa, että Iina on saanut vähän painoa lisää. Ei huono ollenkaan, oikein nätti!
Samaa katsoin minäkin, ja myös putouksessa kun oli hääpuku päällä.. seurataan tilannetta ;D
(yleensä olen hyvä huomaamaan..)
melko tuhti ennenkin http://static.iltalehti.fi/viihde/vares_iina_030111PP_vi.jpg
Oisko jojo-laihduttaja niinkuin me kaikki
näyttääkö se vain tuossa sussa pyöreämmältä. Tosin kasvotkin pulskemman näköiset.
Aina vankemmaksi tulee.
Vahvuudet ihan muualla kuin vartalossa.
Mutta,jos SAAMAAN rupeaisi niin olkoon menneeksi:))
Kummallista, että kun joku miettii, onko Iina lihonut, niin heti moni tuohtuneena (?) kirjoittaa, että ei ole ja että hän on edelleen tosi kaunis. Miten se kauneus liittyy muutamaan ylimääräiseen kiloon?! Pyöreäkin voi olla kaunis... :)
Katsoin juuri iltapäivälehden kuvia eilisestä Jussi Gaalasta ja mietin, onkohan Iina raskaana, kun näyttää tosiaan hieman pyöreemmältä. Googlasin asian ja löysin tämän viestiketjun. Voihan toki olla tullut pari kiloa ilman raskauttakin!
Ja kyllä, edelleen hän on tosi kaunis! ;)
Mitä, Iina saanut lisäkiloja? <3 No onneksi teille muille se ei kelpaa niin voin käydä rauhassa pokaamassa sen mimmin, kun nyt on kuulemma vapailla markkinoilla taas :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:10"]
Mitä, Iina saanut lisäkiloja? <3 No onneksi teille muille se ei kelpaa niin voin käydä rauhassa pokaamassa sen mimmin, kun nyt on kuulemma vapailla markkinoilla taas :)
[/quote]
Siis se sen herkkumies on myös vapaa? :)
Ei ole lihonnut. Yhtä hoikka on kuin ennenkin! (:
Tosi kaunis on, niinkuin ennenkin. :) Eikä todellakaan ole lihonut.
Siks saattaa näyttää pyöreämmältä kun mitä on..
Ainahan se on ollut aika kurvikas, vähän pulskahko. Hyvä kroppa! Lihoisinpa minäkin noin kauniisti, ei yhtään haittaisi pari ekstrakiloa. Minä sen sijaan lihon naamasta ja mahasta, en suinkaan tisseistä ja perseestä.
Näyttää ainakin masun kohdalta huomattavan tukevalta, mistä tulee jotain mieleen..