Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies ei huomioi mua ollenkaan, kun tulee töistä

Vierailija
28.12.2012 |

Tänään kun tuli töistä, puhui puhelimeen kun astui ovesta sisään. Puhui puhelimessa vielä sitten n. puoli tuntia, puhelun lopussa napsautti tietokoneen auki ja istahtaessaan siihen sai pelin käyntiin, ja lopetti puhelun sitten samalla kun aloitti pelin.

Kun mies on puhelimessa, en tietenkään voi puhua hänen kanssaan. Ja kun hän pelaa, hän ei kuule mitään eikä hänelle saa puhua, kun peli häiriintyy ja ajatus katkee.

Mies on nyt pelannut yli kaksi tuntia putkeen. Sanoi mulle "moi" kun menin hänen viereensä äsken jankkaamaan moita niin kauan, että vastasi. Sekin kesti, ärähti vielä moikkaamisensa jälkeen, että ei hän voi puhua kun pelaa.

Mulla olis miehelle vaikka mitä asiaa, ihan tärkeitäkin asioita (mm. taloyhtiön kokouksessa päätetystä asiasta, josta naapuri puhui mulle tänään) ja ihan muutakin, lapsiin liittyviä asioita, ja ihan olis kiva jutella muutenkin miehen kanssa jotain.

Mutta eipä näköjään. Mä lähen kohta saunaan, ja sitten menen nukkumaan, en jaksa odottaa miestä kauempaa.

Olispa mies, joska tekisi mun kanssa jotain, tai edes olisi kuulolla! Tai vielä parempi, jos KESKUSTELISI. Minkähänlaista elämä olisi sellaisen miehen kanssa...?

(Ja tunnen vauvapalstan, säästän muutamilta aikaa ja vastaan jo valmiiksi pariin asiaan jota tiedän teidän kuitenkin kysyvän: kyllä, tästä asiasta olen miehelle puhunut monet kerrat. Ei ole vissiin kuunnellut, vaikka olisikin näyttänyt olevansa kuulolla, pysyvää muutosta kun ei ole tullut. Ja ei, mies ei ollut tällainen, kun ryhdyttiin seurustelemaan. Ja kyllä, mulla on oma työ ja oma elämä ja kaverit.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme