Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnosta pätkääkään joku Putous. Muita?

Vierailija
05.01.2013 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen katsonut, n. 5 minuuttia. Ei kiinnosta, ei naurata. Ehkä olen tosikko, ihan sama.

Vierailija
2/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pistin tvn auki, mutta en vilkaissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut.

Sama kaikkien muidenkin paljon puhuttujen ohjelmien kanssa (BB, tanssii tähtien kanssa, idols, salkkarit, voice of finland, vain elämää.... jne. lista on pitkä)!

Vierailija
4/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kaudella pätkän jossa oli se sketsihahmo kilpailu, luulin ensin että se oli huonoin sketsihahamokilpailu, mutta sitten kun hoksasin mikä se oli oikeasti, en ole katsonut enää koskaan. Liian noloa, tulee niin kauhea myötähäpeä, sekä näyttelijöitä että katsojia kohtaan.

Vierailija
5/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä edes katsoo? Pikkulapset? Miten koko ohjelmasta on saatu niin suuri ilmiö?

Vierailija
6/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan katso telkkaria, joskus ehkä miehen kanssa jotain sarjaa, mutta nekin aina dvd:ltä. Ei vain jaksa innostaa tuollainen aivoton viihde. Onneksi tämä av on sitten vastapainoksi niin laadukas ;)

Vierailija
7/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut.

Sama kaikkien muidenkin paljon puhuttujen ohjelmien kanssa (BB, tanssii tähtien kanssa, idols, salkkarit, voice of finland, vain elämää.... jne. lista on pitkä)!

Putous on varmaan tarkoitettu joillekin 12-vuotiaille pojille.

Vierailija
8/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä siitä puhuu kaikki. Joskus kavereiden kanssa illanvietossa jouduin katsomaan vaivaannuttavan vartin kunnes löysin luettavaksi Seiskan.

ap

Vierailija
9/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan katsonut, kuin ehkä jonkun satunnaisen jakson. Muu perhe tuolla katsoo. Mutta ei mulla mitään putous-vihaa ole, vaadin vaan ohjelmalta aika paljon, että jaksan keskittyä katsomaan, aika harvoin jaksan mitään seurata.

Kai siinä joku hauska vitsi joskus on, mutta vissiin aika vähän mun makuun.

Äsken näin ton "pullolla on kaula"-vitsin, ja oli kyllä aika paha, ihan huolestuin, että opetetaanko tossa nyt lapsia vittuilemaan toisten ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme