Te jotka ootte jo saaneet uuden verokortin
onko veroprosenttinne sama, suurempi vai pienempi kuin ennen?
Kommentit (19)
oli tuloarvio kolmisen tonnia liian pieni verrattuna lopulliseen verotukseen 2011, vero% oli 4 % pienempi. En ymmärrä miksi!
Mikään ei ole muuttunut olosuhteissani. Sain palautusta vuoodelta 2011 n. 1,3 %. No, nostaminenhan on helppoa.
tosin olin osittaisella hoitovapaalla viimevuonna. Täytyy tarkistaa onko nyt ihan oikein.
Heitin sen roskiin. Täytyy hommata muutisverokortti.
Viime vuodesta olin puolet kotona ja vain loppuvuoden töissä, nyt tarkotus olla koko vuosi töissä niin tuo prosentti on auttamattomasti liian pieni..
Sen takia, että viimeinenkin lapsi täyttää tänä vuonna 17v ?
Sekö on syy? Vai mikä?
Mikään muu ei ole muuttunut. (samat tulot, sama talo, miehellä samat tulot jne)
nousi 2,5 %-yksikköä Sen takia, että viimeinenkin lapsi täyttää tänä vuonna 17v ?
Sekö on syy? Vai mikä?
Yle-vero?
Viime vuodesta olin puolet kotona ja vain loppuvuoden töissä, nyt tarkotus olla koko vuosi töissä niin tuo prosentti on auttamattomasti liian pieni..
Sitähän voi ihan itse nostaa; ruksi päälle ja uusi/haluttu prosentti päälle
Sekö on syy? Vai mikä?
Mites kunnallisveroprosentti? Tosi moni kunta on joutunut nostamaan sitä tälle vuodelle.
Sekö on syy? Vai mikä?
Mikään muu ei ole muuttunut. (samat tulot, sama talo, miehellä samat tulot jne)Mites kunnallisveroprosentti? Tosi moni kunta on joutunut nostamaan sitä tälle vuodelle.
Viime vuodesta olin puolet kotona ja vain loppuvuoden töissä, nyt tarkotus olla koko vuosi töissä niin tuo prosentti on auttamattomasti liian pieni..Sitähän voi ihan itse nostaa; ruksi päälle ja uusi/haluttu prosentti päälle
jotta vuosiansiokin on väärin, kun ollut puolet edellisestä vuodesta kotona ja sitä ei voi itse muuttaa..täytyy tilata uusi verokortti..
yle-vero on kuukautta kohden noin 0,6%.
nousi prosentin. yle-vero on kuukautta kohden noin 0,6%.
Mitä ihmettä tarkoitat tuolla viimeisellä lauseella?
ylevero Sen takia, että viimeinenkin lapsi täyttää tänä vuonna 17v ?
Sekö on syy? Vai mikä?
Mikään muu ei ole muuttunut. (samat tulot, sama talo, miehellä samat tulot jne)Mites kunnallisveroprosentti? Tosi moni kunta on joutunut nostamaan sitä tälle vuodelle.
Ei sen takia % voi nousta 2,5-yks
nousi prosentin. yle-vero on kuukautta kohden noin 0,6%.
Ei sen takia vero% nouse.
Mun vuositulot 32000 eli vero% noussut yhtään.
oli viime vuonna freelancer-kortti 5%, nyt 15% samalla tulorajalla. (olen siis opiskelija ja teen silloin tällöin keikkaa eri työnantajille)
mutta en silti tajua noin isoa korotusta, kun tulot eikä mikään muukaan ole muuttunut ja sain palautuksiakin yli 400 e.
ylevero Sen takia, että viimeinenkin lapsi täyttää tänä vuonna 17v ?
Sekö on syy? Vai mikä?
Ei sen takia % voi nousta 2,5-yks
Veroni nousi 6 % > 8,5 %
Yleveroa en edes ajatellut.
Kunnallisveroa ei kai noin pienistä veroista makseta. (Ja kyllä, käyn töissä. Osa-aikaisessa tosin, mutta kuitenkin.)
Toki tulonikin olivat hiukan isommat kuin edellisvuonna.