Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos tuttavanne tyttölapsi alkaisi itkeä

Vierailija
28.12.2012 |

lyhyttä poikatukkaansa ja haluaisi pitkät hiukset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi lohduttaa. Ja sanoa tuttavalle, että antaa tytön tukan kasvaa.

Vierailija
2/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset, mun äiti leikkasi mulle ruman poikatukan vielä kuutosluokalle, nyt 42 vuotiaana pitkät hiukset ja pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juuri tullut kampaajalta, lohduttaisin ja yrittäisin keksiä, mistä sais jonkun kivan hiuspannan ja pinnin jolla saada mieli paremmaksi.

Vierailija
4/4 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöset olivat silloin eskari-ikäisiä ja tämä pikku tyttö oli meillä jatkuvasti leikkimässä prinsessaleikkejä.

Usein sitten meni itkuksi, kun tällä tytöllä oli niin lyhyt tukka, että hän ei tuntenut aina itseensä prinsessaksi. Kehiteltiin sitten poikamaisia prisenssoja, mutta kun hän olisi halunnut olla samanlainen kuin muutkin tytöt.

Kerran sitten ihmettelin, että miksi hänellä on lyhyet hiukset, jos kerran haluaa kuitenkin pitkät. Äiti on sanonut, ettei hänelle sovi pitkät hiukset. Hän on ruma pitkien hiusten kanssa.

Mene ja tiedä mikä tuosta piti paikkansa.

Mä korjasin asian sillä, että seuraavalla Tallinnan reissulla ostin pari peruukkia samalla kuin uusia leikkimekkoja siitä hirvitystorilta satamasta. Satasella sain paljon hauskaa lapsille lisää.

Ainakin likka viihtyi meillä itkemättä. Tuosta on nyt kolme vuotta ja yhä tuolla tytöllä on kynitty tukka. (hänellä on viisi veljeä, että onko sillä asiaan tekemistä... en tiedä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi