Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Egypti,hurghada, BlueVillage Exotic Aquamarine.

Vierailija
05.01.2013 |

Egypti,hurghada. BlueStarClub Saraya Suites (Magadi Bay) tai BlueVillage Aquamarine.

Matkalle olen lähdössä 13v. tyttöni kanssa.

Olen varannut matkan tuonne Aguamarineen, mutta olen kuullut että siellä matkailevat venäläiset saattavat olla kovin töykeitä(?).

Aqumarinessa on varmasti vilinää lapsiperheiden takia joten, löytyykö sieltä jotain rauhallisempaa paikkaa?

Ja vielä ylimäärainen kysymys tytöltä: onko paljonkin 12-15 vuotiaita lapsia jommassakummassa hotelissa?

(BlueStarClub Saraya Suitessa (Magadi Bay)tai BlueVillage Aquamarinessa.)

Kommentit (1)

1/1 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Blue Village Exotic Aquamarine –hotellissa on 1301 huonetta, eli se on huomattavasti keskivertoa suurempi, joten asiakaskuntaankin toki kuuluu monia eri kansalaisuuksia. Emme kuitenkaan ole saaneet hotellista erityisesti mitään tiettyä kansalaisuutta koskevaa palautetta. Vaikka hotellissa on paljon asukkaita, on hotellialue todella laaja (9000 neliömetriä) ja sieltä löytyy myös rauhallisempia alueita, kuten oheisen kuvan yläreunassa näkyvä pitkä, suorakulmion muotoinen allas.

Viestistäsi ei käy ilmi, mihin vuoden aikaan olette lähdössä matkaan, mutta kesästä 2013 lähtien Blue Village Exotic Aquamarinessa on 12-15 vuotiaille tarkoitettu erillinen The Hang Out –alue, johon pikkulapsilla tai vanhemmilla ei ole pääsyä. The Hang Out –alueella nuoret voivat esim. surffailla netissä tai kuunnella musiikkia muiden saman ikäisten kanssa. Muutamia kertoja viikossa nuorille järjestetään myös aktiviteetteja, kuten rantapiknikkejä ja elokuva-iltoja. Lisää Blue Village –hotelleista ja The Hang Out:sta: http://www.finnmatkat.fi/hotellit/blue-village/#conceptsection=concept-…. Pidän Blue Village Exotic Aquamarine –hotellia oikein hyvänä valintana perheellenne.

Mukavaa loman odotusta!

Ystävällisin terveisin,

Mimmi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi