Ärsyttäviä sanoja? Mun kaveri sanoo aina "sidukkaa" AARGGHHH!
Ystävänä sanoo aina "Sinukkaa " kun tarkoittaa siideriä ja "metukkaa" kun tarkoittaa meetwurstia.
Ja mun korvia riippii!
Kommentit (14)
on viimeksi riipinyt.
Yleensä riepoo nämä naistenlehtipsykologiset "kipuilla" ja "voimautua", jotka lopettaa mun puolelta keskustelun välittömästi, jos joku niitä erehtyy käyttämään. :D
Elämä kantaa!
Tirvasen turpaan seuraavaa hokijaa.
Miten ihmisillä riittää energiaa tilittää tuollaisista asioista. Minua puolestaan ahdistaa, kun täälläkin kysellään ihan idioottimaisia asioita ja väärillä termeillä.
Ja mun yksi tuttua joka ikinen perjantai faceen: Tsih sanoi perjantaisidukka... sit välillä Tsih sanoo siivoussidukka ja lauantai sit Tsih sanoi saunasidukka....
että näin...
Käytätkö tavan maitoa vai laktoositonta?
Mikä ihme siinä on että ihan yleisesti kuulen kaikkien käyttävän tuota eriskummallista lyhennettä, ei kai tavallinen nyt niin hankala ja pitkä sana ole?
Ja samoin ärsyttää käsite "24/7". HYI YÖK!!!!!
Joka paikkaan pitää tunkea se "toki" tai sen johdoksia. Käytän kyllä itsekin joskus, mutta viime aikoina oon ruvennut tietoisesti välttämään.
Eräs tuttu sanoo muuten "meesvurstia" kun tarkoittaa meetwurstia.
Äitini ostaa kynttilöitä pärtylainilta ja käy pärtylain-esittelyissä. Monesti oon yrittänyt opettaa, että sano vaikka ennemmin partylite just niin kuin se kirjoitetaan äläkä yritäkään lausua mitenkään, mutta ei tunnu menevän jakeluun. :)
kun suuri osa ihmisistä sanoo "kuka", silloin kun pitäisi sanoa "joka" ja "ketä", silloin kun pitäisi sanoa "kuka". Ja tätä on jatkunut jo vuosia. Argh!!
käytetään mm. terapioissa ja psykologiassa. Sitä käytetään ihan virallisestikin.
Eikö jossain pohjois-Pohjanmaalla puhuta noin?
...tällä hetkellä se monen vihaama ja vielä useamman harrastama "juurikin".
Sitä on pakko tunkea joka helevetin paikkaan. Eilen telkkarissakin kuuluttaja sanoi Voice of Finlandin uuden kauden alkavan "juurikin nyt". Miksi ihmiset on niin apinoita että on pakko alkaa hokea jotakin sanaa kun se on muotia ja muutkin hokee sitä?