paljonko teidän tietokoneet on maksanut?
Kommentit (29)
Mun 600e.
Tytöt tarttee monipuolisemmat laitteet
pöytäkoneet molemmilla, niin minulla kuin teinillä.
maksoi silloin viitisen vuotta sitten muistaakseni jotain 600-700e. Nyt tää alkaa olla aika sökö. Omasta käytöstä johtuen osittain. Tää on aina ruokapöydällä. Tähän on kaatunut vaikka mitä, tippunut monet kerrat jne...
Kirjoittaminen alkaa olla hankalaa kun osa kirjaimista jää puuttumaan tai tulee tuplana tms. joten saa koko aika pakittaa korjaamaan, ja silti varmaan jää jotain virheitä aina tekstiin...
Uuden koneen hankita edessä. Macbookin tahtoisin mieluiten... täytyy nyt kattoo. On meillä lisäksi iPad, joten ei ole kauhea paniikki, vaikka tää leviäis, voi rauhassa tutkia, vertailla ja päättää sitten minkä ostaa...
Alkuperäisesti varmaan +2ke, mutta käytettynä ostaa tuolta www.laptops.fi tai vastaavasta, niin jotain 300e luokassa ja ovat hyviä.
noin 8000 markkaa. Sen jälkeen aina noin 1-2 vuoden välein noin 100-200 euron arvoinen päivitys.
Kahdesta tonnista kolmeen tonniin ovat ostohetkellä maksaneet - per kappale. Läppäreitä on yksi jokaiselle perheenjäsenelle.
Läppäri 2200e kun sen ostin, pöytäkoneen kasasin itse, siihen meni pari tonnia. Sitten on jotain pikkukoneita. Tablettiläppäri maksoi jonkun 700, miniläppäri 500.
yhteensä ovat maksaneet noin 7000 e.
ja onko ollut läppäri vai pöytäkone
Maksoi jotain 4500 euroa suurin piirteen
läppärin, hinta 600 e, osamaksulla NetAnttilasta. Oli 200 e alennettu hinta, joltain Kuutamolla tmv. tarjouskampanja.
Tyytyväinen olen, koska edellinen läppäri onkin jo 8-vuoden takainen, ja hidas ja puolirikkinäinen.
Noin 4500e. Koodaamiseen ja kuvankäsittelyyn ei riitä karvalakkimalli.
Läppärit oli tarjouksessa parin sadan alella molemmat ja pöytäkone normihintainen.
Nää meidän nyt käytössä olevat on maksaneet
mun ja miehen yhteinen 600
molemmilla omat pikkuläppärit eli 2x 300
pojan 400
ja sit pikkupojalla on joku vanha tietokone vuodelta miekka ja kypärä (olisko 2004 tai 2005) ja se toimii edelleen, mut sen hintaa en muista
Kaikki siis läppäreitä. Yhteensä siis 1600 suurinpiirtein.
2,5 v ollut käytössä ja pirun hyvä! Kiitokset myyjälle, kun kehotti ottamaan tämän mallin.
Noin 4500e. Koodaamiseen ja kuvankäsittelyyn ei riitä karvalakkimalli.
Macbook ja macbook pro ja yks tabletti, en tiedä hintoja
alennuksessa oli 799:-
Olen ollut tyytyväinen, Asus
MacBook Air noin 1300 € ja iPad2 400 € ja sitten täällä kotona majailee myös firman pc-kannettava jota käytän etätöihin mutta privaatissa siis tykkään enemmän Macistä :)
macbook, tonnin maksoi.