Vahingoitin raskaana olevaa :(((
Vieläkin paha mieli, vaikka jutusta on aikaa jo muutama tunti.
Otin pussista sen viattoman paprika-äidin, halkaisin paprikan ja VOI EI! se oli raskaana! Sillä oli pieni paprikavauva sisällään!!! Raskausviikkoja en osaa sanoa, mutta kai se oli aika pitkällä kun se vauvapaprika oli saanut jo punaista väriäkin.
Äiti ja vauva menehtyivät molemmat. En selviydy tästä ikinä...
Tosin ei sillä paprikaäidillä ihan kaikki ollut kotona! Itseään oli myymässä julkisesti Prismassa vaikka oli raskaana!!
Kommentit (6)
Älä syytä itseäsi, et sä voinut tietää. Se paprikaäiti voi syyttää vain itseään. Ja nythän he ovat yhdessä paprikoiden taivaassa.
Ajattelin vaan, kun meidän kaupassa herne-maissi-paprika-pakasteet menee niin kovaa kyytiä kaupaksi.
12: Kiitos viestistäsi. Lämmitti kovasti se, että nyt myös isäpaprika on heidän kanssaan.
Näin painajaisia viime yönä vihaisista paprikoista. Unessa lopulta jumituin paprikan sisään ja sain ahtaanpaikankammon. Ehkä se oli minulle ihan oikein.
Toisaalta koitan ajatella, että olisiko se paprikavauva kärsinyt aikuistuessaan, sillä se näytti kovasti toispuoleiselta. Tosin eipä meikäläisenkään vartalo mikään symmetrian ylistyslaulu ole.
Mä olen vähän kade sille paprikaäidille. Se ei nimittäin näyttänyt ollenkaan raskaana olevalta. Luultavasti sille ei olisi jäänyt liikakilojakaan, toisin kuin meikäläiselle.
Mä haluan olla seuraavassa elämässäni paprika!
Se olisikin sulle julmurille aivan oikein! Et sen vertaa tarkistanut etukäteen, että olisit tehnyt sille paprikaäidille vaikka ultraäänen *paheksuu!*
Odotan jo edeltä käsin vahingoniloisena, milloin sun anaalikanavasta alkaa tunkea ulos paprikapuun versoja. Hmph!
Kerrankin jotain hauskaa luettavaa täällä!
Olisko vauva selvinnyt keskoskaapissa? Jos olisit lämmittänyt uunia vähän.
Koskahan olis ollut oikea la? Sitäkään ei saada koskaan tietää.