Ihana mainos :D:D
Äsken mammamiian tauolla siwan uusi mainos, naurattaa vielki ääneen! Mistä ne siwassa keksiikin noita, ne missä äiti ja kissa oli myös hauskoja. Tää uus kyllä vielä parempi.
Kommentit (5)
Se on hidastettua kuvaa ja tyypit bilettää siwassa. Mä satuin näkee kun niit kuvattiin tos meidän lähikaupassa nyt syksyllä ja kuvauspoppoolla ainaki oli hauskaa, vähän eri meisinki ku mun työpaikalla jorvissa... Mut siis se on hauska mainos ja mäkin voisin mennä mainostoimistoon duuniin!
Työntekijät ovat usein yksin vuorossa, joten kauppa on todella helppo kohde ja vaarallinenkin esim. naismyyjälle iltaisin.
Mä liikun mieluiten ilman autoa, en asu ihan lähellä keskustaa ja asioin paljon siwassa kun se on lähin mua. Mua ärsyttää ne narkit ja juopot jotka tossa pyörii ja tekee ilmapiiristä sellasen uhkaavan, eikä se et myyjä on yksin. Musta on kiva et kauppa on myöhään auki ja viikonloppuisin, kun teen vuorotyötä itsekin. Yhteiskunnallisesta näkökulmasta tää keskustelu siwojen ryöstöistä on musta vähän hassua, syyllistetään kuitenki aka isoa nuorten työnantajaa syrjäytyneiden nuorten aiheuttamasta ongelmasta. Pitäskö ratkasua pyytää myös näiltä jotka koko ajan vähentää suomesta työpaikkoja?
Eka olin iha et mitä nyt tapahtuu mut sit miutakii alko naurattaa. Harvinaista - minen tykänny niist vanhoista ja ei tuu nyt yhtään muuta hyvää mainosta mieleen ko nyt pyöris telkkarissa!