Ex mieheni muuttunut täysin eromme jälkeen..
Nykyinen avovaimo kontrolloi miestä koko ajan ja mies aivan tossun alla,saan kuulla asiasta koko ajan milloin mitäkin taholta,kun ihmiset jaksavat ihmetellä asiaa viimeiset viisi vuotta!Tottakai itsekin ihmettelen,koska exäni ei ole koskaan käyttäytynyt noin,akan täytyy olla todella epävarma suhteestaan ja itsestään,kokee minun olevan edelleen uhka...mies ei aio ikinä naimisiin hänen kanssaan,perustaa perhettä tai rakentaa tai edes muuttaa isompaan asuntoon,on kertonut minulle,koska katuu eroamme syvästi,kuten minäkin.
Kommentit (10)
Kuulostaa siltä kuin hän olisi sinunkin tossusi alla! Ihme nössyköitä tekin harrastatte...
sun ex:n asiat sua enää kiinostaa?????
Hyvä kysymys,olimme eron jälkeen kolme vuotta aika huonoissa väleissä tämän avovaimon käytöksen takia.Nyt viimeiset pari vuotta ollut rauha maassa...olen paljon pohtinut eromme syitä eron jälkeen ja kasvanut ihmisenä,meillä jäi myös asioita selvittämättä ennen eroa.Lähinnä mietityttää onkohan exäni yhtään muuttunut ja kasvanut ihmisenä kun muutti heti eromme jälkeen saman katon alle nykyisen kanssa.Tiedän että hänellä vielä tunteita minua kohtaan,kuten minullakin,monta vuotta hän hoki ettei ole geittänyt kirvestä kaivoon,ajattelen etten ole itsekään.Geidän suhteessaan tuntuu olevan jotain erittäin kummallista,jota monet ihmettelevät...nainen mm perusti yrityksen hänen rahoillaan ja luulen että kiristää häntä jollain tavalla...mutta tiedän,olen varma että suhde ei ole tarkoitettu kestämään,se loppuu...
Joten miksei se mua kiinnostaisi,tunnenhan hänet parhaiten...Ja tiedän,olen täysin varma että suhteessa on jotain todella hämärää,se ei kauaa kestä..exän nykyistä niin vituttaa kun olen edelleen Vapaana ja heillä ei mene hyvin!
miten olet päässyt aikuisikään tajuamatta, että pilkun jälkeen tulee väli?
se ero sun toiveajattelua. Mitäs jos alat itse elää ja unohdat koko exän. Johan tuo olis nyxän jättänyt jos se sua niin takas haikailis.
Joskus tavalllisten ihmisten on vaikea ymmärtää Mistä tässä kaikessa on ollut kysymys ja mitä tapahtunut....ei exäni ole mikään tavis Virtanen kuten ehkä sun miehes.
esille ja juttelisitte ne "selvittämättömät asiat".
Jos susta oikeasti tuntuu että kadut eroa ja haluaisit miehen takaisin niin kerro se hänelle!
Älä tee samaa virhettä kuin minä ja vaan jätä asiaa sikseen. Jossain vaiheessa se sitten on vaan myöhäistä.
En tiedä,mut jotenkin ajattelen,että annan ja haluankin exäni elää sen nykyisen suhteensa loppuun, koska sisimmässäni tiedän että hän tajuaa, ettei siitä tule mitään pidemmän päälle.Toisaalta mietin myös, että exäni ei ehkä tiedä tunteistani ja ajatuksistani ja voi toisaalla jo katsella muita kuvioita.Luulen hänen tietävän, että olen yhä sinkku ja arvostaan sitä..Tuntuu,etten löydä koskaan ketään yhtä kiinnostavaa miestä kun hän ja miestä kenen kanssa on sitä kemiaa..toisaalta en ehkä haluakaan löytää, haluaisin niin vielä katsoa tämän Kortin hänen kanssaan. Hassua, mutta eromme jälkeen hän totesi minulle, että olen ainut nainen kenen kanssa hän menisi uudelleen naimisiin,ajattelen sitä vieläkin.
sitten ole palanneet yhteen jos molemmat eroa kuitenkin katuu?