Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu ylävatsalla kolmatta päivää + noussut lämpö/kuume

Vierailija
04.01.2013 |

Kyseessä tuskin mitään vakavaa kun kestänyt jo kolmisen päivää, mutta mikähän voisi olla pielessä?

Tosin lämpö voi johtua lenssustakin, joka on vaivannut jo pidemmän aikaa.

Aamulla alkoi taas kipu ylävatsassa, suoraan keskellä.

Oli töissä niin julmetun kiire päivä ettei sitä ehtinyt kuulostelemaan enempi.

Tunti sitten tultiin kotiin ja olosta tuli todella vetämätön. Mittasin kuumeen ja mittari näyttää nyt 37,3. Ja normi lämpö mulla 35,5-35.9. Alle 36 kuitenkin aina.

Liittyyköhän nämä asiat toisiinsa vai ovatko vain kaksi eri asiaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheneeko rasituksessa, silloin voisi olla sydänvaivakin.

Vierailija
2/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylävatsakipu on varmaakin sitä kuuluisaa närästys yms.juttua, eli vatsa ärtynyt.

Ota siihen esim.rennie.tai losec.Itsellä vaivaan lääkärin määräämät kapselit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeessä on liikkeellä vatsatautia. Miehellä oli ihan selvät oireet, itselläni monta päivää vatsa kipeä ja lämpö himpun yli 37, kummallakin lapsella myös pieni lämpö, ei hengitystieoireita. Minä ja lapset on sairastettu mahatauti useammin kuin mies, ja ajattelin, että jospa oli meidän elimistöille jo vanha tuttu virus ja siksi meni helposti ohi. Väsymys oli kyllä hirveä. Vaikka mistäpä noista pöpöistä tietää.

Vierailija
4/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeessä on liikkeellä vatsatautia. Miehellä oli ihan selvät oireet, itselläni monta päivää vatsa kipeä ja lämpö himpun yli 37, kummallakin lapsella myös pieni lämpö, ei hengitystieoireita. Minä ja lapset on sairastettu mahatauti useammin kuin mies, ja ajattelin, että jospa oli meidän elimistöille jo vanha tuttu virus ja siksi meni helposti ohi. Väsymys oli kyllä hirveä. Vaikka mistäpä noista pöpöistä tietää.

vasta noro. Juuri aatoksi tuli, joten vatsatautia ei voi olla.

Särkylääkken olen ottanut tunti sitten, mutta lämpö ei laske.

Vierailija
5/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehdus voi alkuun tuntua myös ylävatsalla, mullakin teki niin..sit siirty alemmas..leikatttin ja ja oli puhkeamispisteessä, lääkäri sano, et todella viimetipassa leikattin

toinen on sappikivet , onko poistettu ? ne tekee kauheeon kivun ylämahaan

nekin voi tulehtua ja siten tehdä hankalan sairauden

ja noro ei mitenkään estä muiden vatsatautien tarttumista ;) eli voipi olla toinen vatsatauti viruskin

eli kandee mennä lääkäriin, esim labrat voisi näyttää jotan

mul peruslämpö aina alle 36 usein vIN 35,3 JOTEN KUUMETTA KUN ON 37 ON SILLOIN KUUMETTA, MUT LÄÄKÄRIT EI TUOTA LUKEMAA NOTEERAA JUURIKAAN

umpparinpoisto ennen oli peräti 37,5

Vierailija
6/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ihme tarve nimittääkaikki vatsataudit noroksi.

vasta noro. Juuri aatoksi tuli, joten vatsatautia ei voi olla.

Särkylääkken olen ottanut tunti sitten, mutta lämpö ei laske.

Vierailija
7/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vähän ihmettelen tätä tapaa sanoa kaikkia vatsatauteja noroiksi. Ok, kai se on keskimäärin ärhäkämpi ja tarttuu helposti, mutta oli mulla lapsenakin sentään jokunen mahatauti, eikä niillä nimiä ollut. Ja joka kerta oksennan moooonta kertaa ja olen ihan ventti riippumatta viruksen nimestä...

Vierailija
8/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappirakon tulehdus? Tosin mulla oli siinä TODELLA kamalat kivut, luomusynnytys ei ole mitään sen rinnalla...

Vierailija
9/9 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli juuri noilla oireilla: kuumetta ja ylävatsan kipua, ripulia ja pahoinvointia, kesti useamman päivän. Kaikkien mahdollisten tutkimusten jälkeen syyksi selvisi tulehtunut umpisuoli, joka sitten poistettiin leikkauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan