Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 28 ja vatsa kipeä/sekaisin/ummettaa...

Vierailija
04.01.2013 |

Tätä on jatkunut useamman viikon, tuntuu että pahenee vaan. Verikokeissa ei näkynyt mitään eikä arvoissakaan ole muutosta. Maitohappobakteeri auttoi sen verran, että yölliset kipukohtaukset ovat poissa nyt, mutta...

Oletteko muut kärsineet tästä? Mikä auttoi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan samaa kuin sinulla, mutta minulla on alusta asti vatsa toiminut vähä nmiten sattuu...

Välillä iskee ihan tautiset krampit, ei voi lähteä kauas pytyltä, varmuuden vvuoksi saa käydä monta kertaa ja monen krampppauksen yhteydessä tuleekin pelkkää kaasua kunnes tulee se ripuliräjähdys.. Kun suoli on tyhjä, on olo taas hyvä.

Itselläni nyt rv24+0.

Esikoisen kanssa "ripulikohtaukset" alkoivat joskus vasta rv30 jälkeen....

En ole apua tähän vielä keksinyt, olen vain kiitollinen siitä että näitä ns. kohtauksia ei ole tullut töissä, kotona olen onnistunut olemaan. Ainiin, paitsi kerran, oltiin ravintolassa... Jälkkäri jäi syömättä, ja oli muuten hiukan noloa ravata siellä vessassa koko ajan....

Vierailija
2/2 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kun kirjoitit.

Joo, tiedän tunteen ripuliräjähdyksestä. Tänään kiirehdin bussiin ja alkoi vatsassa vääntää kun laitoin kenkiä jalkaan. Nousin seisomaan ja kuulostin hetken; kamala pieru pääsi. No, laukku mukaan ja ulko-ovelle- täyskäännös vessaan ja soitto kaverille että tulen seuraavalla bussilla!

t. aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi