Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naimisissa oleva mies voi väittää

Vierailija
04.01.2013 |

että sen avioliitto menee tosi hyvin, seksielämä on tosi hyvää ja muutenkin vaimon kaa on ihan kivaa ja viettävät yhteisen hempeilyviikonlopun, kun lapsi menee hoitoon, mutta siltikin tää mies pettää vaimoaan baarireissuilla ja chattaa päivittäin tälläisen baarituttavuuden kanssa? ei mene mun jakeluun tälläinen... ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset rakastavat puolisoaan, mutta silti pakko päästä panemaan vieraita. Toisten mielestä he kaipaavat jännitystä elämäänsä ja saavat sitä harrastaessaan seksiä ties missä.

Vierailija
2/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä niitä muunlaisia kyllä olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota et voiko oikeesti muka kaikki olla niiiiiiin hyvin kuin tuo mies uskottelee.. (tuttava on tää sen miehen baarikamu)

Vierailija
4/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elätkö sinä raamatun mallin mukaan.

Vierailija
5/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mun tarvii tuolla pettää omaa miestä ja esittää et oon niin so in love mun mieheen ja silti pettäisin -ja jos pettämisen tarve ois niin kyl mul ois pokkaa sanoo et mua todellakaan kiinnosta kattoo tota mun juoppomiestä ja etsin parempaa seuraa... t.ap

Vierailija
6/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mun tarvii tuolla pettää omaa miestä ja esittää et oon niin so in love mun mieheen ja silti pettäisin -ja jos pettämisen tarve ois niin kyl mul ois pokkaa sanoo et mua todellakaan kiinnosta kattoo tota mun juoppomiestä ja etsin parempaa seuraa... t.ap

Vierailija
7/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en tajua miks pettää jos menee "hyvin"!!!

Vierailija
8/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan se eri asia eri ihmisen kanssa

Vierailija
9/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran on hyvä avioliitto....

Vierailija
10/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pettäminen ole aika pitkälle jännitys- ja huomionhakuisuutta, katotaan vähän onko mahdollisuuksia vielä nais-, tai miesmarkkinoilla. Eihän se että nyky-yhteiskunnassa suositaan yksiavioisuutta tarkoita sitä etteikö ihminen olisi ihan biologisistakin lähtökohdista kiinnostunut pariutumisesta mahdollisimman monen kumppanin kanssa. Parisuhdehan on asia erikseen, eli kenen kanssa haluat olla ja asua vs. ketä haluat paneskella. Kyllä mä haluaisin paneskella vaikka ketä ja ihan onnellisesti olen parisuhteessa. Mutta toinen asia on sitten päätätkö pettää tai onko oikein pettää.

Vierailija
11/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun se mies on jurrissa ni puhuu kuinka ihastunut on siihen tuttavaani yms... pöh :(

Vierailija
12/12 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhui aina kunnioittavasti ja kauniisti vaimostaan, jota (omalla tavallaan) arvostaa ja varmasti rakastaa tosi paljon. Kunnioitusta osoittaa se, että mies esim ei aio koskaan erota. Miksi luopua hyvästä vaimosta, jonka kanssa hänellä on perhe? Mies sanoi mulle, että he ovat vielä 10vuoden avioliiton jälkeenkin toistensa hyvät kaverit. Ja SE on se asia, joka hyvässä avioliitossa on tärkeää! Hyvää seksiä nyt saa muualtakin. Seksiä heillä ei enää ollut pitkään aikaan kuin muutaman kerran vuodessa, kun vaimo halusi, eikä haitannut kumpaakaan. Mies sanoi ihan avoimesti, että hän tarvitsee avioliiton lisäksi sitä, että uusi nainen ihastuu ja ihailee häntä. Ensimmäisen kerran hommasi rakastajattaren puolen vuoden avioliiton jälkeen. Minua sanoi rakastavansa, ja uskonkin sen, koska en yrittänyt muuttaa miestä vaan hyväksyin hänet sellaisena kuin on, vaimoineen päivineen. Minä lopetin suhteen sitten kun tajusin, että haluan itse enemmän. Olen 100% varma että miehellä on jo uusi toinen nainen. Niin ja vaimo ei tiedä, mutta varmasti välillä aavisteli, soitteli kovasti miehen perään ym. Veikkaan, että vaimo ei kuitenkaan halua tietää miehen seikkailuista vaan on tyytyväinen hänkin heidän avioliittoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan