Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla radio päällä kotona??

Vierailija
04.01.2013 |

Tuli tyttären kanssa juttua aamupalapöydässä tästä asiasta, kun kysyin että jammaileeko kavereillaan samalla tavalla hyvän biisin sattuessa, niin hän vastasi, että kenelläkään ei ole radiota muuta kuin meillä. Yhdellä on radio, mutta ei ole koskaan päällä.

Itselläni radio on päällä aina kun olen kotona. Kiva kuulla musiikkia, uutisia ja muuta puhetta kun muuten on niin hiljaista. Radio tietty suljetaan kun tv aukeaa, mut hääräillessäni kuuntelen aina radiota.

Olettko muut sitten mieluummin hiljaisuudessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tv:kään koskaan ellei sitä ihan vartavasten katsota (ei siis edes kanavasurffailua). Inhoan kaikkea hälyä ja melua. Musiikkiakin tulee nykyään kuunneltua harvoin, kun lasten kanssa siihen ei pysty keskittymään kokonaan, enkä halua soittaa mitään vain taustalla. Tulee levoton olo, enkä pysty kunnolla keskittymään mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
2/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin oli kotonakin, kun olin pieni.

Tulee kotoinen olo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin pelastanut minut kelkasta putoamiselta kotiäitivuosinani.

Upeita kaskusteluohjelmia, musiikkia jota ei muuten tulisi kuunneltua. Suosittelen!

Radio meillä melkein koko ajan päällä, tiskatessa, siivotessa ja ruokaa laittessa.

Vierailija
4/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omia listoja youtubessa, kuuntelen niitäkin usein ja eivät ole mitään humppaa :)) Joskus oon miettinyt kun pojan 10v kaverit ovat täällä, että pitääköhän ne minua ihan kajahtaneena kun huudatan musiikkia ja hillun täällä...

Vierailija
5/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mun lapset ja heidän kaverinsa ovat sanoneet. Muilla ei ole koskaan radio päällä.

Vierailija
6/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivisin töissä. Kotona en koe tarvetta. TV avataan, kun Pikku Kakkonen alkaa ja siinä se kohtuullisen hiljaisella äänellä pauhaa illan. Joskus, jos käydään illalla jossakin, ei välttis sitä töllöä avata heti, vaan ollaan ihan hiljaisuudessa. Joskus jutellaan ja joskus jokainen touhailee omia juttujaan.

Vierailija
7/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin oli kotonakin, kun olin pieni.

Tulee kotoinen olo :)

Jo lapsuuden kodista lähtien on aina ollut radio päällä. Varmaan omat lapsenikin tähän tottuu ja pitää radiota päällä sitten omassa kodissaan. :)

Vierailija
8/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omia listoja youtubessa, kuuntelen niitäkin usein ja eivät ole mitään humppaa :)) Joskus oon miettinyt kun pojan 10v kaverit ovat täällä, että pitääköhän ne minua ihan kajahtaneena kun huudatan musiikkia ja hillun täällä...

Että mulla on hyvä musiikkimaku :) Soitan itse myös musiikkia aika kovaa ja laulan mukana. Hyväntuulisen vaikutelmanhan se antaa muille. Iloinen äiti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi