Tauski oli pistänyt Virpin anomaan polvillaan anteeksi, myös raskaana ja selkävaivaisena.
Kommentit (140)
tää sama maaninen naisvihaaja joka käy muissa ketjuissa hokemassa että "todisteeksi ei sit kelpaa sun kaikki tutut" ja sit itse aina tuntee "monta naisjohtajaa jotka..." ja "monta uhria jotka..."
Ja se riittää todisteeksi.
Minulla ei ole vaikeuksia uskoa ettei tämä tapaus kykene kuvittelemaan muunlaista 'todellista valtaa' kuin väkivalta.
Kaikesta muuten huomaa että suljetulle vie tie, ellei munat riitä itsemurhaan.
tää sama maaninen naisvihaaja joka käy muissa ketjuissa hokemassa että "todisteeksi ei sit kelpaa sun kaikki tutut" ja sit itse aina tuntee "monta naisjohtajaa jotka..." ja "monta uhria jotka..."
Ja se riittää todisteeksi.Minulla ei ole vaikeuksia uskoa ettei tämä tapaus kykene kuvittelemaan muunlaista 'todellista valtaa' kuin väkivalta.
On ainoa universaali valta joka toimii aina , jokaiseen ja jokaisessa tapauksessa. Sitä ei voi vastustaa. Muuta kuin suuremmalla väkivallalla
On ainoa universaali valta joka toimii aina , jokaiseen ja jokaisessa tapauksessa. Sitä ei voi vastustaa. Muuta kuin suuremmalla väkivallalla
Väkivaltaa voi vastustaa menemällä pois. Siinäpä meidän öykkäri sitten huitoo lopulta yksikseen ilmaa. Tai suojaamalla itsensä, ja lopputulos on edelleen se että öykkäri istuu lopulta yksi takomassa muurin ovea.
Poliisi keskeyttää suurimmaan osan raiskaustutkimuksista koska tulee selväksi että naisen puheet eivät pidä paikkaansa. Joko hän puhuu itsensä solmuun tai sitten asia ei vaan ole voinut mennä niin kun hän väittää.
Lastenhyväksikäyttö väitteet ovat suurimmaksi osaksi roskaa. Jopa useat tuomarit ovat siitä julkisuudessa sanoneet. Yleistä on että avioerossa nainen keksii että mies on hyväksikäyttänyt lapsia. Sitten kun puhuu lapset selittämään samaa asiaa niin se riittää. Yleensä poliisi sen selvittää koska joko lapset tai äiti puhuu itsensä pussiin.
Onhan Suomessa ollut muutaman vuoden sisällä useita keksittyjä joukkoraiskauksiakin. Nainen on vaan päästä jeittänyt että hänet on raiskattu ja keksinyt jopa henkilötkin.
Nykyään jopa lapset keksivät kaikenlaista. Pari vuotta sitten yksi alakoululainen väitti että mies oli vienyt hänet metsään ja yrittänyt käyttää häntä hyväksi. Keksi tuntomerkitkin. Lopulta pitkien tutkimusten jälkeen kun mitään ei ollut löytynyt hän tunnusti keksineensä kaiken. Ei mitään tuomiota
Ongelmana on edelleen se, että vain harva raiskaus päätyy poliisin tietoon. Joidenkin arvioiden mukaan jopa 90 % raiskauksista jää ilmoittamatta. Muutama väärä ilmoitus ei tätä tosiasiaa muuta miksikään.
Se, miksi moni raiskaus ei johda syytteeseen johtuu siitä, että raiskaajat tietävät, että raiskausta on vaikea näyttää toteen ilman väkivaltaa. Eli kun ei hakata, voi raiskata aika huoletta ilman pelkoa syytteestä.
olet lapsdellinen. Ei kukaan ansaitse väkivaltaa.
Poliisi keskeyttää suurimmaan osan raiskaustutkimuksista koska tulee selväksi että naisen puheet eivät pidä paikkaansa. Joko hän puhuu itsensä solmuun tai sitten asia ei vaan ole voinut mennä niin kun hän väittää.
Lastenhyväksikäyttö väitteet ovat suurimmaksi osaksi roskaa. Jopa useat tuomarit ovat siitä julkisuudessa sanoneet. Yleistä on että avioerossa nainen keksii että mies on hyväksikäyttänyt lapsia. Sitten kun puhuu lapset selittämään samaa asiaa niin se riittää. Yleensä poliisi sen selvittää koska joko lapset tai äiti puhuu itsensä pussiin.
Onhan Suomessa ollut muutaman vuoden sisällä useita keksittyjä joukkoraiskauksiakin. Nainen on vaan päästä jeittänyt että hänet on raiskattu ja keksinyt jopa henkilötkin.
Nykyään jopa lapset keksivät kaikenlaista. Pari vuotta sitten yksi alakoululainen väitti että mies oli vienyt hänet metsään ja yrittänyt käyttää häntä hyväksi. Keksi tuntomerkitkin. Lopulta pitkien tutkimusten jälkeen kun mitään ei ollut löytynyt hän tunnusti keksineensä kaiken. Ei mitään tuomiota
Ongelmana on edelleen se, että vain harva raiskaus päätyy poliisin tietoon. Joidenkin arvioiden mukaan jopa 90 % raiskauksista jää ilmoittamatta. Muutama väärä ilmoitus ei tätä tosiasiaa muuta miksikään.
Se, miksi moni raiskaus ei johda syytteeseen johtuu siitä, että raiskaajat tietävät, että raiskausta on vaikea näyttää toteen ilman väkivaltaa. Eli kun ei hakata, voi raiskata aika huoletta ilman pelkoa syytteestä.
Missä todistetaan että 90 prosenttia raiskauksista jää ilmoittamatta. Ei mitään arvioita vaan todisteita
puolustaa raiskaajia, lasten hyväksikäyttäjiä ja syyllistää vaimoa pahoinpitelyistä.
Eiköhän ole aika selvää, että raiskaukset ja lasten hyväksikäytöt ja perheväkivalta ovat PALJON suurempi ja laajempi ilmiö kuin väärät ilmoitukset.
Juuri tuollaisten mulkkuasenteiden takia uhrit jättävät rikoksia ilmoittamatta, koska pelkäävät tulevansa leimatuiksi. Esimerkiksi raiskauksista ilmoitetaan poliisille murto-osa, koska traumatisoitunut uhri pelkää tulevansa henkisesti raiskatuksi uudelleen poliisin toimesta.
Hävetkää paskat!
Naurettavaa. Pitäisikö poliisin vain niellä kaikki mitä joku sanoo? Tietenkin pitää ristikuulustella, kyseenalaistaa lausuntoja ja kysellä yhä uudelleen ja uudelleen. Valheenpaljastin olisi yksi hyvä keino lisää.
Tiedätkö että naiset tekevät enemmän kotiväkivaltaa kuin miehet?
Missä todistetaan että 90 prosenttia raiskauksista jää ilmoittamatta. Ei mitään arvioita vaan todisteita
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/AL+Vain+harva+raiskausilmoitus+johta…
Edelleen odotellaan omia lähteitäsi. Ei löydy vai? Selvä.
Naurettavaa. Pitäisikö poliisin vain niellä kaikki mitä joku sanoo? Tietenkin pitää ristikuulustella, kyseenalaistaa lausuntoja ja kysellä yhä uudelleen ja uudelleen. Valheenpaljastin olisi yksi hyvä keino lisää.Tiedätkö että naiset tekevät enemmän kotiväkivaltaa kuin miehet?
Vain rikoksesta epäiltyjä kuulustellaan. Toki raiskattua kuullaan asianomistajana. Valheenpaljastinta ei käytetä Suomessa.
Ja vielä sellainen pointti, että raiskauksesta ilmottajalla on lain mukaan velvollisuus puhua totta. Valehtelusta seuraa ainakin sakkoja. Sen sijaan raiskauksesta syytetty saa valehdella ihan miten päin haluaa ja vakioselityshän on, että nainen halusi sitä. Siksipä poliisi ja syyttäjäviranomaiset lähtökohtaisesti uskovat raiskauksesta ilmoittajaa herkemmin kuin syytettyä.
Minä olen ollut parikymppisenä väkivaltaisessa avoliitossa 2,5 vuotta. Juttu alkoi ihan samalla tavalla, mies oli varattu mutta tyhmänä rupesin sen kanssa silti seurustelemaan. Ex-tyttöystävä (joka oli kuulemma hullu, niinpäniin) lensi kuin leppäkeihäs.
Kun mies sai siirrettyä kirjansa minun luokseni, sain pian toistuvasti turpaani ja kunnolla. Juuri tuollaista riepottelua, kuristamista, tukan päästä repimistä, päälläni istumista ja samaan aikaan kasvojeni hakkaamista(!) jne jne. Nyrkillä ei kyllä koskaan lyönyt, se vain jäi puuttumaan.
Olin niin hullu, että peruin tekemäni rikosilmoitukset! Naama, kaula ja ikenet mustana olin aina kotona ja odotin paranemista. Ja olin niin hullu, että en laittanut tyyppiä pihalle, kun hakkasi minut ensimmäisen kerran. Minulla on täytynyt olla joku mielen ongelma itsellänikin, eihän kukaan nnormaali tuollaista siedä.
Tämäkin mielisairas sadisti ihan pokkana väitti, että "ei voisi koskaan lyödä naista", ja että eräs ex-tyttöystävä joka oli kertonut jollekin hakkaamisista, oli muka hullu joka keksii päästänsä tuollaisia tarinoita kostaakseen. Tyyppi sanoi, että paras kostokeino naisella on alkaa valehtelemaan ympäriinsä että mies on hakkaaja.
Voin täysin samaistua näiden Tauskin tapauksen naisten tarinaan. Aika pöljä saa olla, jos tuollaista keksii omasta päästään. Tuollainen renttu, vähän laitapuolen kulkijamies joka nyt vain sattuu olemaan laulaja. Minkähän alan ihminen olisi jos ei olisikaan laulaja.
Hyvä noista on puhua. Minä en nimittäin puhunut, lähdin vain lipettiin, en puhunut lähes kenellekään asiasta mitään ja nyt 10 vuotta myöhemmin olen alkanut käymään terapiassa keskustelemassa siitä, mikä sai minut - fiksun, nätin, hyvin kouluni käyneen - nuoren naisen hakeutumaan sellaisen kouluttamattoman, käytännössä kirjoitustaidottomankin alamaailman tyypin seuraan ja heittämään elämäni hukkaan. Eikä se ollut edes laulaja! Jos esim. herään yöllä, en saa uudelleen unta kun syytän itseäni silloisesta tyhmyydestäni (miksi en saattanut tyyppiä vastuuseen pahoinpitelyistä, miksi siedin niin kauan, miksi elätin sitä yms.).
Ja nykyisin minulla vieläpä menee hyvin (korkeakoulutus on, talous kunnossa, fiksu ja tasokas mies, ihana lapsi ja kaunis talo jne.), ja olen hyvilläni kun olen hengissä sen hullun käsittelyn jälkeen.
Sekin sekopää varmaan tutuilleen aikoinaan valehteli, että HÄN olisi jättänyt minut :) No, onneksi ei ollut yhteisiä tuttuja kun olimme ns. eri sosiaaliluokista kuitenkin lähtöisin joten sillä ei ollut minulle merkitystä.
Että kyllä noista pitää puhua. Minulle jäi trauma, jota nyt vasta selvittelen itselleni.
puolustaa raiskaajia, lasten hyväksikäyttäjiä ja syyllistää vaimoa pahoinpitelyistä.
Eiköhän ole aika selvää, että raiskaukset ja lasten hyväksikäytöt ja perheväkivalta ovat PALJON suurempi ja laajempi ilmiö kuin väärät ilmoitukset.
Juuri tuollaisten mulkkuasenteiden takia uhrit jättävät rikoksia ilmoittamatta, koska pelkäävät tulevansa leimatuiksi. Esimerkiksi raiskauksista ilmoitetaan poliisille murto-osa, koska traumatisoitunut uhri pelkää tulevansa henkisesti raiskatuksi uudelleen poliisin toimesta.
Hävetkää paskat!
osaavat olla todella herttaisia, ihania, rakastavia ja huomioon ottavia, mutta yleensä silloin kun voivat paistatella ihailun kohteena, fiilikset muuttuu heti kun kukaan ulkopuolinen ei ole näkemässä. Sanoisin, että hakkaavat, kiristävät ja uhkailevat, koska pelkäävät ettei oma viehätysvoima riitäkään pitämään naista itsellä.
Alkuun yleensä naisella ihan hyvä itsetunto, mutta tällaiset miehet osaa nujertaa sen jatkuvalla alentamisella ja kontrolloinnilla.
Niin kauan kun miehellä riittää ns. hovia joka kumartaa ja ihailee mies pysyy voimissaan ja jaksaa alistaa.
Itse elin avioliitossa tällaisen kanssa vuosia (tyhmäkö) lapset kärsi ja minä kärsin, kun hain avioeroa ja miehelle se tuli puskista eikä ollut uutta katsottuna, kun rakastajatar ei ollutkaan valmis muuhun kuin seksisuhteeseen niin mies tappoi itsensä.
Nämä kun on tullut läpi käytyä terapiassa niin ymmärtää, että noissa väkivaltaisissa suhteissa se kaikkein heikoin on kuitenkin se hakkaaja.
http://www.tukinainen.fi/tilastot_2011.pdf
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/suuri-osa-raiskauksista-jaa-il…
En ole tuo 90% tyyppi, joten en tiedä miten päätyi juuri tuohon prosenttiosuuteen. Saattaa olla lähelläkin, yli puolet jää ainakin ilmoittamatta.
Hävetkää paskat!
Naurettavaa. Pitäisikö poliisin vain niellä kaikki mitä joku sanoo? Tietenkin pitää ristikuulustella, kyseenalaistaa lausuntoja ja kysellä yhä uudelleen ja uudelleen. Valheenpaljastin olisi yksi hyvä keino lisää.Tiedätkö että naiset tekevät enemmän kotiväkivaltaa kuin miehet?
moni nainen menee mieluummin suihkun lattialle itkemään kuin lääkäriin alapääronkittavaksi ja poliisille käymään tapahtumat uudelleen läpi.
Yleensä ihminen on itse syyllinen siihen että saa turpaansa. Yleisin on varmaan turpansa aukominen. Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää että jos menet vittuilemaan isommalle niin saat turpaasi. Mutta jostain syystä sitä vaan tehdään ja sitten valitetaan kun saadaan nenille
ei pelkästään laillista vaan suositeltavaa. Lyöjä on tyhmempi: kun järki loppuu kesken otetaan nyrkit avuksi. Päänaukojan lyöjä on tehnyt rikoksen ja ansiatsee siitä rangaistuksen.
Pahoinpitelijät ovat idiootteja, henkisiä kuohilaita.
tuttuni eli aikoinaan väkivaltaisessa suhteessa, jota lopulta puitiin oikeudessakin. Aina naiselle oli sanottu että sinä et ole tehnyt mitään väärää, mies on syypää kaikkeen. Ikään kuin kaikki olisi vain tapahtunut, eikä nainen olisi voinut vaikuttaa mitenkään mihinkään. Oikeudessa tuomari oli lopuksi sanonut naiselle, että älä anna tämän tapahtua sinulle enää toiste! Silloin nainen havahtui että hän tosiaan on antanut toisen pahoinpidellä itseään ja tajusi että hänen ei tarvitse enää pelätä että joutuisi samaan tilanteeseen! Ja se oli kuulemma suuri helpotus...
Ja se riittää todisteeksi.Minulla ei ole vaikeuksia uskoa ettei tämä tapaus kykene kuvittelemaan muunlaista 'todellista valtaa' kuin väkivalta.
On vaan ikävä fakta, että ne väkivaltaiset sadistitkin elävät keskuudessamme ja käyvät juttelemassa esim. Täällä. Itse suhtaudun tämän henkilön mielipiteisiin säälien. Onneksi oma mies on tasokas ja fiksu, toisin kuin hän.
Surullista että hän jaksaa kirjoitella vaikka herättää vain vihaa raapustuksillaan. Ei ehkä tajua sitä?
Itse jouduin lapsena näkemään kun isä pieksi äitini monet kerrat.
Pahoinpitely saattoi alkaa yht´äkkiä ilman että olisi ollut mitään vittuiluja tai riitaa. Syyksi riitti esim. se että äitini oli ostanut "väärää" leipää kaupasta tai yksinkertaisesti se kun isääni nyt vaan sattui vituttamaan ja vitutus piti purkaa johonkin.
Joskus äidin ja isän riita päättyi pahoinpitelyyn, mutta ei äitini ollut silloinkaan syyllinen tilanteeseen. Parisuhteeseen nyt vain kuuluu riidat, mutta ei pahoinpitely ja turpaan vetäminen!
Yleensä ihminen on itse syyllinen siihen että saa turpaansa. Yleisin on varmaan turpansa aukominen. Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää että jos menet vittuilemaan isommalle niin saat turpaasi. Mutta jostain syystä sitä vaan tehdään ja sitten valitetaan kun saadaan nenille
ei pelkästään laillista vaan suositeltavaa. Lyöjä on tyhmempi: kun järki loppuu kesken otetaan nyrkit avuksi. Päänaukojan lyöjä on tehnyt rikoksen ja ansiatsee siitä rangaistuksen.Pahoinpitelijät ovat idiootteja, henkisiä kuohilaita.
Toisen haukkuminen ja häiritseminen on laitonta.Oma syy jos menee uhoamaan isommalle. Ansaitsee saada turpaansa.
Joka maassa ympäri maailmaa on sama juttu. Jos menee vittuilemaan ihmisille niin saa turpaansa.
Mene huomenna aukomaan päätäsi tonne kadulle. Katso miten nopeasti nielet omia hampaitasi?
Kyllä se on se kuohilas iso turpaanvetäjä joka sinne linnaan joutuu, ei se pikkuinen nainen joka on sanonut ihan mitä tahansa.
Ja se nainenkin saa syytteen. Olen nähnyt sen useita kertoja. Katsos se katsotaan yllytykseksi jos menet uhoamaan toiselle ihmiselle.Sen jälkeen se mies etsii sinut käsiin uudestaan...
Meistä on tullut sydänystäviä kesän jälkeen. Halusimme auttaa toisiamme ja kaikkia niitä naisia, jotka joutuvat elämään Tauskin kaltaisen ihmisen kanssa. Tauski on jo vuosia valehdellut niin meille, sosiaaliviranomaisille kuin mediallekkin. Nyt se loppuu.
Sekä Virpi että Henna kuvailevat Tauskia suhteen alkuaikoina liiankin täydelliseksi mieheksi kaikkine romanttisine huomionosoituksineen ja lahjoineen, mutta naimisiin mentyä kaikki muuttui. Molemmat kertovat väkivaltaisista hääöistään.
- Sen jälkeen alkoi kuristaminen, hiustuppojen päästä repiminen, kasvoihin lyöminen ja pureminen, mahaan potkiminen, Henna kertoo.
- Ollessani viimeisilläni raskaana hän heitti minut portaita alas. Verta oli usein pitkin ovia ja seiniä, ja kerran hän oli tulossa lyömään jakoavaimen kanssa, Virpi luettelee.
Molemmat kertovat piileskelleensä suhteen aikana toistuvasti. Henkinen alistaminen tuntui pahalta, mutta kumpikin halusi vain miellyttää miestä ja uskoa omiin väitettyihin heikkouksiin.
Lapseni pelkäävät isäänsä, sillä hän on uhannut lasten kuullen tappavansa minut ja heittävänsä gyproc-seinän läpi. Hän on monesti sanonut, että ei nauti mistään niin paljon kuin siitä, että saa kiusata ja tuhota meidät, Virpi tunnustaa"
Lyhentäen Seiskasta 1/2013
Täällä puhutaan juoposta ö-luokan iskelmätähdestä, joka hakkaa raskaana olevaa vaimoaan.
Ihailetko Tauskia ja samaistut häneen jotenkin - haaveiletko olevasi samanlainen luuseri? Vai miksi olet noin kiihkeästi keskustelmassa täällä? Olet nyt Vauva-lehden palstalla. Se Tauskin vauvamahaan kohdistama väkivaltako sinua innostaa?
Tunnen monia ties mitä laasaslaisia ja ei sen puoleen, myös kovia panomiehiä, jotka vihaavat naisia. Mutta ei YKSIKÄÄN heistä pysty näkemään TAUSKISSA mitään puolustamisen arvoista.