Klarna joulukampanja huijausta
Hei,
Ole tarkkana cdon/klarnan laskujen kanssa. Ostin cdon verkkokaupasta joulukuussa kaksi tuotetta, toisen hinta noin 40 e. Nyt sain laskun, missä molemmista tuotteista 39 e käsittelymaksuja.
Että sellainen maksa helmikuussa joulukampanja.
Kommentit (11)
Mulla on tullut laskuja Klarnalle parinkin nettikaupan kautta, eikä kyllä mitään neljänkympin käsittelymaksuja ole koskaan tullut, ei sinne päinkään. Ei sen suurempia kuin muissakaan, esim Ikano tms. Ootkohan katsonut oikein?
Toinen tuote oli kalliimpi, mutta molemmista 39 e käsittelymaksut.
Luulin ostaneeni joulukampanjalla, maksa helmikuussa,, selvitän asiaa Klarnalta.
ettei olleet vanhoja klarnalaskuja ja perintäkuluja.. vaikka toissajoulun ostoksista..
Kertokaa, jos jollakin muulla sama tilanne. Mistä on kyse?
Ap
Vaikka tämä onkin edellis vuoden kampanjalta, mutta kusetus viesti, sillä se on lähetetty ennenkun on ollut mahdollista edes nähdä laskua. Lasku lähetetään helmikuun puolessa välissä joten miten voi tietää mitä kikkailua laskusta löytyy jos semmoista ei ole vielä edes olemassa. Jotenkin tuntuu että nää klarna katkeruus viestit netissä tulee muutamilta henkilöiltä.
Mulle ainakin tuli maanantaina tuo lasku. Ei kyllä mitään ekstrakuluja ollut, ihan asianmukainen.
Ei mulle ole tullut vielä helmikuun laskua.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:09"]Klarnasta kannattaa pysyä kaukana
[/quote]
Miksi?
Ei voi olla totta?