Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu salasuhteeni taitaa haluta eroon minusta.

Vierailija
03.01.2013 |

Merkkejä on ollut ilmassa. Hänen on muka entistä vaikeampi keksiä tekosyitä päästäkseen minua tapaamaan, ja silloinkin hänellä on aina kiire kotiin.

Tämä joululoma kävi todella hermoille. Mies oli perheensä kanssa isovanhempien luona kauempana, emmekä voineet tavata viikkoon. Puhelutkin olivat pikaisia ja nekin menivät melkein riitelyksi, kun minulla oli niin ikävä.

Kotiin tullessaan hän ei muka pystynyt ottamaan yhteyttä, vaikka aina ennen hän on "lähtenyt lenkille" päästäkseen tapaamaan tai edes soittamaan, jos on oltu parikin päivää erossa.

Olen aivan raunioina, sillä luulin aina, että se olen minä, joka tämän suhteen lopettaa ja mies rukoilee minua jäämään.

Tekisi mieli ottaa yhteyttä hänen vaimoonsa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaimoa ja rakastajatarta. Rakkaudella ei ole mitään tekoa tuon miehen kanssa suhteessa sinuun tai vaimoonsa. Pelinappuloita molemmat (ja jokunen muukin, ehkä).

Toivon sinun löytävän jonkun kunnollisen miehen.

Itse kyllä laittaisin tuolle vaimolle viestiä tyyliin, että oli suhde miehesi kanssa, pidä miehesi.

Sitten en enää olisi mieheen missään yhteydessä. Hyvähän vaimonkin on tietää, millainen peluri on puolisona.

Vierailija
22/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, petturimiesten toiminta olisi mahdotonta, jos naiset olisivat lojaalisempia toisilleen ja käräyttäisivät miehen aina vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole se syy. Jos se et olisi sinä, se olisi joku toinen. Jos hän todella rakastaisi sinua, hän olisi ottanut eron. Hän ei todellakaan kunnioita vaimoaan etkä sinä raukka tiedä rakkaudesta mitään.

Mies ei kestä arkea. Vaimo on väsynyt, ehkä stressistä, yövalvomisia jne. Mies haluaa paeta välillä ihan muualle, kokea välillä helppoa ja mutkatonta. Ehkä vähän seikkailupaikan. Kyseessä siis mies, joka ei osaa ratkoa ongelmia vaan pakenee niitä.

Nyt on asetelma päälaellaan. Vaimon stressi ja väsymys on ohi, tarve pakenemiseen vähäinen. Sen sijaan salarakas muuttuu ahdistavaksi, hankalaksi, riitaisaksi. Et voi voittaa.

En ole varma, osaako mies rakastaa vaimoaankan, mutta heillä on yhteistä eloa takana pidempään eikä mies halua siitä luopua. Sinua ei enää tarvita.

Nyt voit sitten päättää, oletko säälittävä roikkuva vai yritätkö selvitä tilanteesta edes jollakin arvokkuudella ulos.

Ja kyllä, saat mielestäni ansiosi mukaan. Mies ei ole mikään saalis eikä parisuhde voi perustua valheelle. Eiköhän se mies jää kiinni ja saa hänkin ansionsa mukaan.

Vierailija
24/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmoittaisin vaimolle vaikka nimettömänä pre paid-liittymästä.

Kuvottaa ajatella, kuinka mies vannoo rakkauttaan useammalle naiselle.

Ap, olet kai aika nuori ja sinisilmäinen? Jos mies rakastaisi sinua, hän esittelisi sinut koko maailmalle maailman onnellisimpana miehenä. Olet ollut kuin hiiri kolossa ja mies on heilauttanut häntäänsä luonasi tarvittaessa. Nyt hän ei sinua tarvitse, vaan palaa prinsessansa luo. Surullista kyllä, mutta selviät voittajana.

Vierailija
25/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä. Järjellä tiedän sinun olevan oikeassa, mutta tunteet ovat aina vieneet minua liikaa.

Ja ei, olen miestä muutaman vuoden vanhempi. :)

Mutta nyt minun on poistuttava linjoilta!

Vierailija
26/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain rakastunut. Ja niin on mieskin ollut, pitää minua kuin prinsessaa. Hän se on ollut aloitteellinen tässä koko ajan, kaksi vuotta. Hän suunnittelee tapaamiset, hän järjestää asiansa niin, että voidaan olla mahdollisimman paljon yhdessä. Ja silloin hän palvoo minua, ei halua päästää sylistään.

ap

Älä missään tapauksessa ilmoittele rakkaasi puolisolle. Siltoja ei kannata poltella, koska et ensinmäkään ole varma, onko tämä suhteen loppu etkä tiedä, milloin tilaisuus tulee uudestaan. Mitä tahansa kriisejä on voinut tulla miehen elämään.

Minulla oli salasuhde sinkkunaiseen. Vuoden aikana rakastuimme ihan käsittämättömän syvästi toisiimme. Jossain vaiheessa tuo sinkkunainen lopetti suhteen koska ei kestänyt kakkosnaisen roolia syvästi rakastuneena. Hän teki sen fiksusti ottamalla toisen miehen itselleen jotta pääsi tästä eroon.

Minulle tuo suhteen äkillinen katkeaminen oli valtava kriisi. Itkin menetettyä rakkautta pitkään. Kun siitä selvisin alkoi järkikin sanoa jotain. Totesin itsekin suhteen epäreiluksi tuota vapaata naista kohtaan. Hän on nyt onnellisesti uudessa suhteessa ja vain harva tietää salaisuutemme. Tapaamme enää ystävinä satunnaisesti kahvilla tms.

Vierailija
27/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 kertoo, ettette tiedä rakkaudesta yhtään mitään.

Vierailija
28/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 kertoo, ettette tiedä rakkaudesta yhtään mitään.

Vierailija
29/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, petturimiesten toiminta olisi mahdotonta, jos naiset olisivat lojaalisempia toisilleen ja käräyttäisivät miehen aina vaimolle.

Mahdollisesti ap ei ole edes ensimmäinen harhaanjohdettu.

Anna ap olla, ota opiksesi ja jatka elämääsi yhtä läksyä rikkaampana.