Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lento saapuu Hgin lentokentälle 1.50 ja lähtee 8.45 -yöpyisitkö lentokentällä pienen lapsen kanssa?

Vierailija
03.01.2013 |

Tuntuu hullulta lähteä mihinkään hotelliin 5 tunniksi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se matkantekoa haittaa, mutta entäs jos sitten kuolee univajeeseen? Parempi olisi olla matkustamatta, jos ei ole pistää sitä 169 euroa hotelliin. Hotellissa näet nukkuu paksujen lakanoiden välissä ja virkistyy sielultaan ja ruumiiltaan ja jaksaa sen liittymälennon rasitukset välillä Helsinki-Oulu.

oli joskus muinoin jopa lastensänky. Mä en viitsisi tuolle ajalle ottaa hotellia, kun ei siellä montaa tuntia ehtisi nukkua. Ja lapsi tosiaan varmaan nukkuu penkilläkin. Itse tuskin nukut, mutta jos kotiin olette matkalla niin haittaako tuo?

Vierailija
42/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöselvityksessäkin pidä olla jo viimeistään tuntia ennen? Ja jos saapuu 1.50 niin kauanko menee laukkujen saamisessä yms? Itse en menisi hotelliin, ei varaa. Koska hki-vantaalla on viimeksi lapsia kaapattu? Eikö sieltä lähde lentoja pitkin yötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde lentoja klo 0-6 välisenä aikana. Joskus joku yksittäinen lomalento saattaa lähteä. Mutta on tosi turvallinen paikka yöpyä, itse en viitsisi lähteä hotelliin, kun saapuminen kuitenkin vasta 1.50 ja lähtö jo 8.45. Ei jää montaa tuntia aikaa nukkua.

Vierailija
44/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/tuli_suomeen_opiskelemaan_raha…" alt="http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/tuli_suomeen_opiskelemaan_raha…">http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/tuli_suomeen_opiskelemaan_raha…;

"Tuli Suomeen opiskelemaan – rahat vietiin jo kentällä

Metro

Lentokenttä Eilen kello 17.43

Suomeen opiskelemaan tulleelta ulkomaalaiselta naiselta vietiin huomattava summa käteistä Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Nainen oli saapunut uudenvuodenpäivänä lentäen Suomeen ja jäänyt kentälle tekemään ostoksia. Pian hän huomasi, että hänen lompakkonsa oli varastettu. Rikos tapahtui tiistaina aamulla noin kello 9.30.

Lompakossa oli poliisin mukaan huomattava summa käteistä, koska nainen oli tulossa Suomeen opiskelemaan, ja hänen on tarkoitus viipyä maassa siksi pidempään."

Vierailija
45/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi nukkua ollenkaan, koska aina on vaarana että lapsi karkaa tai lapsi kaapataan. Tai vähemmän pahana pelko siitä että tavarat ja rahat ryöstetään. Siellä on oikeasti monenlaista kulkijaa.

Minulle on näissä univeloissa tuskaa valvoa koko yö ja vielä päivä siihen päälle. Kuolisin varmaan.

Nälkään ja nestehukkaan kyllä, mutta ei unenpuutteeseen.

Vierailija
46/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarallisuutta ei voi kyllin korostaa. Ap ottaa suuren riskin kuolla matkan rasituksiin. Onko hän edes lapsen biologinen äiti, koska ei selvästikään ymmärrä, että jokaisen pikkulapsen äidin on saatava nukkua kello 2-7 tai muuten seurauksena on univajekuolema, tuo äitien salakavala tappaja.

Vierailija
47/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt lapsi ei ole kivaa matkaseuraa.

Vierailija
48/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin lentokentillä kyllä varastetaan. Siis siellä turvatarkasuksien sisäpuolella.

Vierailija
49/49 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja väijyvät lentoasemilla lapsianne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan