Lento saapuu Hgin lentokentälle 1.50 ja lähtee 8.45 -yöpyisitkö lentokentällä pienen lapsen kanssa?
Tuntuu hullulta lähteä mihinkään hotelliin 5 tunniksi.
Kommentit (49)
Onpa kurjat lennot, mä en kyllä omieni kanssa matkustaisi noin ellei ole joku ihan mahdoton pakkosauma.
Mä menisin kyllä hotelliin jos Noi lennot on pakko ottaa.
Onpa kurjat lennot, mä en kyllä omieni kanssa matkustaisi noin ellei ole joku ihan mahdoton pakkosauma.
Mä menisin kyllä hotelliin jos Noi lennot on pakko ottaa.
Niin paljoa mulla ei ole ylimääräistä, että moiseen viitsisin tuhlata.
eli ei tartte poistua lentokentän rakennuksesta, en muista hotellin nimeä, löytyy varmasti finavian sivuilta. itse tsekkaisin saako tuolta hotellista ns puolen päivän huoneita tai peräti tuntiveloituksella. Pääsisi vähäksi aikaa lepäämään eikä lapsen tartteisi sylissä nukkua. En kyllä yhtään tiedä onnistuuko, mutta aina voi kysyä :)
Kyllä 5 tuntia SÄNGYSSÄ on eri asia kun kentällä. En tiedä paljonko olet matkustellut, mutta tuo kellonaika on kyllä aika peestä notkua kentällä.
Muksu nyt varmaan nukkuu niillä kovilla penkeillä tai rattaissa, mutta ajattele myös itseäsi! Kurjaa matkustaa väsyneenä...
Tällaiset lennot siksi,että kyläpaikasta kiire jo kotiin. En halua jäädä enää Helsinkiin. Halvat lennot kyseessä, joten liikaa ei oo rahaa.
Onpahan seikkailunmakua sitten :)
t. low budget -matkaaja ap
En kyllä lapsen kanssa jäisi. Mutta toisaalta jos lento vaikka myöhässä ei odotusaikaa jäisi juurikaan. Riippuisi siitäkin, nukkuuko lapsi hyvin penkillä vai menisikö pelkäksi kiukkuiluksi.
Suoraan sanoen minä en tuohon ryhtyisi, en. Mutta jos itse tosiaan jaksat valvoa koko yön ja vielä sitten sen lentomatkan kotiinkin (kuinka kauan?) niin ihan miten vain. Siksi arvelen että valvot lentomatkan kun lapsi torkkuu yön rattaissa ja on herättyään kamalan kiukkuinen ja nälkäinen eikä enää saa nukahdettua koneessa...
uimapatja oli tuolloin helkkarin kätevä. Molemmat lapset mahtuivat siihen nukkumaan ja hyvin tuntui uni maittavan kentälläkin. Meillä oli myös lennot ihan typerään aikaan, joten mikään hotelliseikkaulu ei varsinaisesti kannattanut.
Itse en uskaltaisi nukkua ollenkaan, koska aina on vaarana että lapsi karkaa tai lapsi kaapataan. Tai vähemmän pahana pelko siitä että tavarat ja rahat ryöstetään. Siellä on oikeasti monenlaista kulkijaa.
Minulle on näissä univeloissa tuskaa valvoa koko yö ja vielä päivä siihen päälle. Kuolisin varmaan.
Itse en uskaltaisi nukkua ollenkaan, koska aina on vaarana että lapsi karkaa tai lapsi kaapataan. Tai vähemmän pahana pelko siitä että tavarat ja rahat ryöstetään. Siellä on oikeasti monenlaista kulkijaa.
Minulle on näissä univeloissa tuskaa valvoa koko yö ja vielä päivä siihen päälle. Kuolisin varmaan.
Nälkään ja nestehukkaan kyllä, mutta ei unenpuutteeseen.
Olisi kyllä rankka juttu, jos lapsi karkaisi ja sitten joutuisi kaapatuksi. Kun lähtisi selvittelemään asiaa, joku kähveltäisi matkatavaratkin. Lopulta sitten kuolisi kotona. Noita kieltämättä tapahtuu yhtenään, kun vastuuttomat vanhemmat notkuvat öitään lentokentillä ties missä helsinkivantailla.
Ap, kyllä se voi silti ihan hyvin mennä. Puoli maailmaa yöpyy lentokentillä lasten kanssa ja ne ovat yleensä suht turvallisia paikkoja. :)
siinä kakkosteminaalin hotellissa, mä maksaisin, kun tiedän, etten nukkuisi terminaalissa silmäystäkään, eikä nukkuisi toinen lapsistakaan... toinen varmaan nukkuisin ensin lennolla ja sitten jatkaisi terminaalissa =)
Miten lentokentällä edes voisi lapsi karata?
Se taitaa olla ihan turvallisin paikka lapsen karata.
Meillä on usein noin pitkiä odotuksia vaihtokentillä. Kaikkein kamalinta on se kun väsyneenä palelee!!
Lapsi nukku vallan mainiosti makuupussissa jossakin lattialla ja itsellesi otat kevyen fleece viltin.
Yöllä voitte mennä sinne lastenleikkihuoneeseen, rauhallinen paikka. Oikaset itsekin lattialle.
ap