Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia dr. hauschka kosmetiikasta

Vierailija
03.01.2013 |

Ovatko hintansa arvoisia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdistusemulsio ja spezial-kasvovesi.

Ovat hyviä, mutta hanki samalla ehdottomasti pari Haushckan puhdistussientä. Kostutetuilla sienillä saa kaiken puhdistettavan tehokkaasti pois ja iho tuntuu puhtaammalta kuin vedellä huuhtoen, ehkä sieni hieman kuorii pintaa.

Kasvovettähän vaan ruiskautetaan kasvoille, ei pumpulin avulla. Siksi on tärkeää, että iho on täysin puhdas jo edellisen vaiheen jälkeen.

Vierailija
2/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää yksi niistä fliis ja kollake -ketjuista :/

avaatko kysymystäsi hieman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvovesi todellakin kirjoitetaan SpeZial.

Vierailija
4/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ne ei vaikuttaneet ihoon mitään, ei hyvää eikä huonoa, mutta toisaalta, ei mulla vaikuta mikään muukaan tuote. Mulla on paksu rasvainen nahka jonka saisi kuurata vaikka tiskiaineella aamuin illoin eikä se tekisi yhtään mitään. Siksi en viitsi enää käyttää muita ihonhoitotuotteita kuin saippuaa. Iho on yhtä hyvä kuin ennnekin aina, eli ongelmaton.

Vierailija
6/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovesi spezial on tuotteen oikea kirjoitusasu.

http://www.drhauschka.fi/tuotteet/kasvojenhoito/ihon-vahvistaminen/

Vierailija
7/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki! Aito av-mamma ymmärtäisi kysymyksen

Kyllä minä ymmärsin kysymyksen, mutten nähnyt missään viittaamiasi kirjoitusvirheentyyppisiä sanoja ja siksi jäin ihmettelemään kysymystäsi.

Energiansa voisi tietenkin kuluttaa muullakin lailla, kun availemalla sellaisia ketjuja joihin ei ole muuta asiaa, kuin tulla etsimään kirjoitusvirheitä, joita tässä tapauksessa ei edes ollut.

Vierailija
8/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

akneen taipuva iho ja minua kiinnostaisi nuo savinaamiot ja ihonhoitoöljy.

Vierailija
9/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin myös spezial-kasvovesi on just sun juttu.

Vierailija
10/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä on saksankielinen nimi. En myöskään erityisesti sääli Volswagen Polo -kuskeja.

Vierailija
12/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vetää posket auki.

Osta ensin matkapakkaus (noin 20 e Suomessa, saksassa noin 10 e) ja kokeile.

Vierailija
13/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä tuote on voidenaamio, jota käytin joskus kosteusvoiteena.

Vierailija
14/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin tällöin ruusuvoidetta. Se tuoksuu ihanalle ja kosteuttaa ihoa hyvin. Muita tuotteita olen kokeillut juuri noissa minipakkauksissa, joita itsekin suosittelen.

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/drhauschka-ruusuvoide-30-ml-p-1180…

Vierailija
15/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovettä en pitänyt mitenkään erityisenä, mutta huulirasva on erinomaista, ruusuvoide erinomaista kuiville ja rohtuneille kohdille ihossa, sitruuna-kosteusvoide vartalolle erinomaista, kaulavoide erinomaista (mutta kallista).

Peitepuikko ja puuteri eivät tuki laajoja huokosiani joten ovat mielestäni erinomaisia, ja kosteusvoide pienessä pumppupullossa on minulla päivittäisessä käytössä. Ei tule finnejä ja kosteuttaa silti erinomaisesti.

Tuossa kaikki mitä olen toistaiseksi kokeillut, ja olen sarjaan enemmän kuin tyytyväinen! Ainoa kosmetiikkamerkki, josta tykkään vieläkin enemmän, on Melvita (myöskin sertifioitua luonnonkosmetiikkaa).

Vierailija
16/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusemulsio, puhdistusvoide ja kasvovesi. Niitä käytän aina. Ruusuvoiteen tuoksu on minulle aivan liian voimakas.

Minäkin suosittelen siksi testaamaan ensin minipakkauksella.

Myös niissä vartaloemusioissa on tuoksu, johon tahdon kyllästyä. Siksi apteekkirasvat siihen tarkoitukseen. Muuta kosmetiikkaan en uskalla enää edes ostaa, koska saan lähes kaikesta lyhyen käytön jälkeen allergiareaktioita.

Vierailija
17/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vetää posket auki.

Osta ensin matkapakkaus (noin 20 e Suomessa, saksassa noin 10 e) ja kokeile.

Tarkoitin tällä niitä peltirasioita, joissa on jotain puolisen tusinaa eri tuotetta.

Vierailija
18/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksusta en pitänyt ja voiteen imeytyminen kesti todella pitkään, niin en oikein pitänyt kun aamulla on kiire meikata.

Vierailija
19/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuvoide ärsytti sitä, tuli punaisia "palavia" laikkuja ja naamaa poltteli. Piti pestä koko tökötti pois...tuoksu oli ihan hyvä mielestäni.

Vierailija
20/20 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. reilu viikko pesty naamaa Hauschkalla. Olen tykännyt, vaikka tuosku onkin ihan hirveä parissa tuotteessa.

Nyt suunnittelin tilaavani minua miellyttävät tuotteet, mutta vastustaa tuo 100€:n hinta mikä tulee pelkästään neljästä tuotteesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan