Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wille Rydman kommentoi Facebookissa Abu-Hannaa:

Vierailija
03.01.2013 |

Wille Rydman kirjoitti:

Itse keskustelin nelisen vuotta sitten radiossa tunnin verran suorassa lähetyksessä Abu-Hannan kanssa Lähi-idän silloisesta tilanteesta. Lähetyksen jälkeen Abu-Hanna kieltäytyi kättelemästä minua, koska olin ollut hänen kanssaan eri mieltä.

Umayya myös asui tuolloin naapurustossani. Yritin kadulla kohdatessani aina tervehtiä häntä, mutta hän käänsi joka kerran mielenosoituksellisesti katseensa minusta pois päin.

En halua lähteä arviomaan, käyttäytyikö Umayya Abu-Hanna minua kohtaan huonosti johtuen ihonväristäni, etnisyydestäni, uskonnostani vai mistä, mutta huonosti – ja suvaitsemattomasti – hän käyttäytyi joka tapauksessa. Selvästikin hänen oli vaikea suvaita maailmankatsomusta, joka ei vastannut hänen omaansa. Että hän sitten tohtii samasta syyttää kokonaista kansakuntaa - siis Suomea - sitä pidän kyllä kornina

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asiat riitelee, ei ihmiset. Eli vaikka oltaisiin asioista eri mieltä, voidaan olla silti muuten väleissä.

Vierailija
2/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katso rotua, uskontoa tai mitään muutakaan, jotkut vain kuvittelevat olevansa muita parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abu-Hanna oli kirjoituksessaan ihan oikeassa! Näkeehän sen jo näistä reaktioista, joten turha sitä on enää etsimällä etsiä "vikoja" hänessä.

Vierailija
4/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abu-Hanna oli kirjoituksessaan ihan oikeassa! Näkeehän sen jo näistä reaktioista, joten turha sitä on enää etsimällä etsiä "vikoja" hänessä.

Eli jos olet erimieltä, niin olet automaattisesti väärässä? Todella avarakatseinen ajattelumaailma, todella...

Vierailija
5/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipeä asia. Ei mun ole vaikea uskoa että palestiinalaiset on siinä aika herkillä. Rydman on valtakunnanrasisti joka ei luonnollisesti myöskään löydä itsestään mitään vikaa.

Vierailija
6/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti, oikeistolainen, narsistinen populisti politikko.

Vierailija
7/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olet erimieltä, niin olet automaattisesti väärässä? Todella avarakatseinen ajattelumaailma, todella...

Hän sanoo, että Umayyan persoonan nokkiminen sen sijaan, että puhutaan rasismista, todistaa hänen olleen oikeassa. Ja olen tuosta täysin samaa mieltä. Pitäisi voida keskustella asiasta, eikä asian esille nostaneen ihmisen ominaisuuksista.

(PS: eri mieltä ei ole yhdyssana, sivukommenttina tämä)

Vierailija
8/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten Rydman. On se kumma, kun politiikasta löytyy toinen toistaan rasistisempaa tyyppiä ja kaikki osuvat nimenomaan tämän yhden urhean naisen kohdalle!

/sarkasmi

Vierailija
9/9 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hassua että Abu-Hannan rasismisilmälaseista raportoivat juuri nimenomaan tunnetut valtakunnanrasistit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi