olen toinen nainen
jo kolmatta kertaa elämässäni. parikymppisenä olin pari kertaa ja nyt nelikymppisenä kolmatta kertaa.
Kommentit (38)
saan seksuaalista tyydytystä ja silloin tällöin myös rahaa. kumpaakaan en saanut 12 vuotisesta suhteesta.
että 12 vuotta meni hukkaan, mutta nyt katkerana ja vittuuntuneena, voin nussia vaikka jokaisen varatun miehen kanssa. t.ap. p.s. pitäkää av-mammat miehenne kaapissa.
että 12 vuotta meni hukkaan, mutta nyt katkerana ja vittuuntuneena, voin nussia vaikka jokaisen varatun miehen kanssa. t.ap. p.s. pitäkää av-mammat miehenne kaapissa.
Ihan hassua.
Luulen, ettei katkeraa ämmää kukaan kauhean kauaa jaksa katsoa, kovin on ikävää seuraa (niitä hilpeitäkin panoja kun on tarjolla). Mutta oma on elämäsi ja teet sillä kuten haluat. Katkeroidut vaikka.
Terv. 25
saan seksuaalista tyydytystä ja silloin tällöin myös rahaa. kumpaakaan en saanut 12 vuotisesta suhteesta.
Terv. 25
uusi elämäni alkoi vuonna 2010. t.ap.
eikä kohta kaksi vuotta jatkunut suhteeni naimisissa olevaan kahden lapsen isään ole todellakaan pelkkää seksiä. Toki sitäkin on paljon ja se on todella hyvää, mutta teemme ihan kaikkea muutakin yhdessä matkustelusta arkisempaan ruuanlaittoon, yhdessä harrastamiseen ja kaupungilla pyörimiseen.
Pystytkö vilpittömästi kunnioittamaan miestä? (Kysymys on tietysti turha, sillä suhteen aikana jokainen toinen nainen nielee kaikki selitykset ja imartelut purematta ja kokee kaikki miehen valheet ihaniksi. Vai oletteko koskaan kuulleet toisesta naisesta, jota vituttaisi miehen jatkuva valehtelu sekä vaimolle että sille kakkoselle?))
En ole naimisissa, mutta kun olin, minulla oli sivusuhde, joten käsitykseni pettämisen syistä/pettäjistä ei rajoitu pelkkiin kuulopuheisiin. Näin ollen pystyn kyllä kunnioittamaan miestä.
Tilanteestani saa kuka tahansa olla ihan vapaasti mitä tahansa mieltä ja spekuloida/kuvitella mitä vain. En jaa sen yksityiskohtia tämän tarkemmin täällä. Halusin vain tuoda esille, että kaikki sivusuhteet eivät ole pelkkiä seksisuhteita ja moni pettäjä jakaa sen toisen kanssa itse asiassa paljon enemmän kuin aviopuolisonsa kanssa. Viettää jopa tunneissa mitattuna aikaansa enemmän muualla kuin aviovaimon/-miehen kanssa kotona. Surullista, mutta totta.
27
Mutta tosiaan, oletteko uskaltaneet kertoa rehellisesti vaimolle, että mies on päättänyt elää mormonimaisesti?
Olen sitä mieltä, että mikäli käytäntö sopii kaikille osapuolille, tilanteessa ei ole kellään nokan koputtamista. Mutta useimmitenhan näissä kolmiodraamoissa ei olla rehellisiä - ei edes sille toiselle naiselle, joka uskoo tuntevansa miehen niin hyvin.
Surullistahan tämä ihmisen epärehellisyys tosiaan on.
Et edes voi kuvitella miten tuollainen satuttaa sitä petettyä osapuolta,koko elämältä menee pohja ja haluaisi vaan kuolla.
Vaikka pettävä mies on suurin syyllinen,on varattuun sekaantuva nainenkin kyllä säälittävä otus,halveksin kaltaisiasi syvästi.
mies, joka pettää, ei ole tyytyväinen vaimoonsa. vika on vaimossa. t.ap
Mies joka valitsee itselleen puolison ja huomaa, että ei ole tyytyväinen niin vika on vaimossa? Minusta mies joka päätyy pettämään ennemmin kuin kohtaa avioliiton ongelmat ja alkaa etsimään ratkaisuja on pelkuri. Joitain naisia viehättää raukkamainenpelkuri.. Esim. sinua.
Jatkan ap:n kanssa samalla linjalla joka suuresti ahdistaa palstan mammoja ja saa aikaan runsaasti syytteleviä kirjoituksia. Käyn sujuvasti vieraissa, eikä se kaduta yhtään. Päinvastoin se on ihanaa ja kotielämäkin sujuu paremmin. Vaimo ei varsinaisesti pihtaa, mutta ei se seksi niin järistyyävältä tunnu.
Minulla on siis rakastajatar, tuollainen toinen nainen. Ainoa mikä häiritsee hiukan on se etten ole rakastajattareni ainoa pano, vaan hänellä on muitakin varattuja miehiä hoideltavanaan. Hmm. tai on siinä jotain kiihottavaakin. Tuo nykyinen rakastajattareni on nelikymppinen. Siinä iässä nainen on kaikkein seksikkäimmillään ja osaa nauttia jo seksistä.
Onko tänäpäivänä vieläkin naisia jotka eivät osaa nauttia seksistä?
sadaskolmaskymmenesneljäs mies. Uskoisin, että aika monta numeraalia on matkan varrelle kertynyt.
Miten nyt on noin huonosti päässyt käymään?
Tsemppiä, kyllä sinäkin vielä löydät ihmisen, jolle juuri sinä olet se rakkain.
ja myös enemmän kuin pelkkää seksiä.
Kuten vaikka:
kumppanuus, kunnioitus, rakkaus, jaettu elämä, yhteiset ystävät ja sukulaiset, lohtu, turva, koti, himo... Mitä näitä nyt on.