Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen toinen nainen

Vierailija
03.01.2013 |

jo kolmatta kertaa elämässäni. parikymppisenä olin pari kertaa ja nyt nelikymppisenä kolmatta kertaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon vain siihen, että miehet haluavat vain seksiä. olivat sinkkuja tai varattuja. t.ap

Vierailija
2/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavatkin vain seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen nainen, jo kolmattakymmenettä vuotta.

Vierailija
4/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole noin varma. ehkä miehesi kävi eilen panemassa mua. t.ap.

Vierailija
5/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos haluaa olla se toinen nainen, niin mikäpä siinä. Sinäänsä säälittävää, että tuollaiseen alentuu, sillä se mieshän myös harrastaa seksiä ykkösenkin kanssa, joten koukuttaa kahta jollei useampaakin naista yhtäaikaa...

Vierailija
6/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinunlaisesi kakkoskiertopalkinto muuttaisi asemaani ykkösenä?

Vierailija
7/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinunlaisesi kakkoskiertopalkinto muuttaisi asemaani ykkösenä?

Kakkonen on aina kakkonen vaikka panisi miten monta kertaa tuon miehen kanssa.

Vierailija
8/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toista naista, enkä aio sellaista ottaakaan. yritystä toki kaltaistesi naistesi taholta on mutta sääliä valitettavasti on minulla vain tarjolla

Vierailija
9/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta,oikein sulle jos sen saat.

Vierailija
10/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolmatta kertaa elämässäni. parikymppisenä olin pari kertaa ja nyt nelikymppisenä kolmatta kertaa.

Et kunnioita itseäsi sen vertaa että vaatisit mieheltä rehellisyyttä..

Onko alkoholi- tai huumeongelma myös?

Vierailija
11/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ap itse ei parisuhdetta halua/osaa muodostaa, pelkkä seksi riittää. Se, että sitä pitää ottaa varatuilta miehiltä pönkittää jollain sairaalla tavalla ap:n heikkoa itsetuntoa. Säälittävää. Ja ei, tämä ei ole katkeran AV-mamman tilitystä. Olen onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
12/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoin narsisti-isän alistamana ja raiskaamana. on sekakäyttöongelma. oma ukkomies-hoitoni antaa mulle myös rahaa, mutta ei paljon. t.ap.

Vierailija
13/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa, joka ei antanut minulle mitään. t.ap.

Vierailija
14/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua! jo se, ettet kykene ajattelemaan muiden kannalta asiaa (petetyksi tulleen naisen), saati sitten oma kunnioituksesi itseäsi kohtaan.. toinen on aina toinen, sitäkö haluat? olen itse ollut se toinen nainen, myöskin se petetty nainen. olen sentään oppinut virheistäni, enkä enää ikinä voisi edesauttaa toisen suhteen kaatumista. oli se puolisoaan pettävä sitten mies tai nainen, on heillä ongelma, joka tulisi selvittää muulla tavalla. ja jossei puoliso miellytä, erota kokonaan. eikö sekin kannata kuitenkin tehdä sovussa ilman pettämistä yms. sotkuja?

Vierailija
15/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon vain siihen, että miehet haluavat vain seksiä. olivat sinkkuja tai varattuja. t.ap

Niiden avulla on helpompi selvitä kipeistä ja loukkaavista tilanteista - niiden avulla voi myös uskotella itselleen että "miehet haluavat vain seksiä".

Miehetkin ovat ihmisiä - eivät ainoastaan viettien vietävissä olevia otuksia - tunteineen, toiveineen ja pettymyksineen. Surullista, että olet noin rikkinäinen ihminen, jolla ei ole kokemusta muusta kuin seksiin perustuvista suhteista.

Voit toki heittää ylimielisesti, että "mistät tiedät ettei ukkosi ollut minua eilen panemassa", mutta tuollaiset heitot kertovat eniten juuri sinusta ja sinun kokemuksistasi, jotka lienevät ilmeisen yksiulotteisia.

Toivottavasti sinusta ei tule kovin katkera nainen.

Vierailija
16/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sivusuhde, joka kesti 5 vuotta ennen mua. vaimoaan ei jätä. ovat olleet yli 30 vuotta yhdessä. t.ap.

Vierailija
17/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kohta kaksi vuotta jatkunut suhteeni naimisissa olevaan kahden lapsen isään ole todellakaan pelkkää seksiä. Toki sitäkin on paljon ja se on todella hyvää, mutta teemme ihan kaikkea muutakin yhdessä matkustelusta arkisempaan ruuanlaittoon, yhdessä harrastamiseen ja kaupungilla pyörimiseen.

Vierailija
18/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kohta kaksi vuotta jatkunut suhteeni naimisissa olevaan kahden lapsen isään ole todellakaan pelkkää seksiä. Toki sitäkin on paljon ja se on todella hyvää, mutta teemme ihan kaikkea muutakin yhdessä matkustelusta arkisempaan ruuanlaittoon, yhdessä harrastamiseen ja kaupungilla pyörimiseen.

Tuollaisessa tilanteessa ero olisi kaikkien parhaaksi. Miten voit tyytyä tuohon?

Teet väärin ennen kaikkea itseäsi kohtaan, mutta toki myös muita. Tilanne ei ole millään tavoin terve. Salailu ja vilppi murentaa kaikkien osapuolten, myös lasten, elämää ja vie pohjaa turvatulta lapsuudelta.

On totta, että mies on itse vastuussa omasta perhe-elämästään. Mutta hän ei selvästikään kykene kantamaan vastuutaan, jolloin tavallaan se vastuu jakaantuu myös sinun harteillesi. Jos omalla toiminnallasi ylläpidät tilannetta, joka on epäreilu ja tuottaa jollekin mielipahaa, et voi vain tyytyä sanomaan, ettei asia koske sinua kun elät sen keskellä.

Vierailija
19/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen messissä. t.ap.

Vierailija
20/38 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan