Mitä Saulin pitäisi tehdä/olla tekemättä, jos palkka-ale on teistä vain populismia?
Kommentit (32)
Olla ilmoittamatta siitä tai kieltää ilmoittamasta
eiköhän tämän "tempun" ole tarkoitus olla esimerkkinä muille? Miten se toimisi esimerkkinä, jos kukaan ei saisi siitä tietää?
Minusta tämä jos mikä on arvojohtamista. Hyvin konkreettinen keino vieläpä - niitä harvoja asioita, joihin presidentillä on valtaa. Ei voi vaatia muilta kohtuutta, jos itse ei tee edeltä.
Eikä tällä nyt varmaankaan tarkoiteta, että kolmivuorotyötä tekevän yksinhuoltajaäidin pitäisi alentaa palkkaansa. Keksitte varmasti ihmisiä, jotka nostavat kohtuutonta korvausta tekemästään työstä.
että nyt teidänkin palkkojanne pitää alentaa kun persidenttikin sen teki. Ja usko tai älä, niitä tullaan tämän varjolla alentamaan. Sen vuoksi tämä oli kaikessa esimerkillisyydessään aivan kauhea teko Saulilta.
Jos taas kokoomuspoliitikot (plus kristityt ja rkp) eivät eivät aja läpi palkkojen alennusta tähän vastuunkantoon nojaten, homma on ihan ok ja oikeasti esimerkillistä. Jos se esimerkki siis näytetään niille, joille todella on varaa antaa omistaan pois. Ymmärrätkö tätä eroa?
työnantajat harjoittavat kierrättämällä ylikoulutettuja ja alipalkattuja palkkatukityöllistettyjä. Puuttumalla rikkaiden harrastamaan veronkiertoon ja osinkojen ahnehtimiseen. Arvostelemalla yritysten loputonta voitontavoittelua jota ne tekevät siirtämällä kotimaista tuotantoa halpatyövoimamaihin. Purkamalla hyväveli-verkostoa edellämainittujen asioiden taholta.
Palkanalennuskohu on ainoastaaan todella hyvin suunniteltu keino saada huomio pois niistä asioista joilla oikeistolaiset jatkuvasti keplottelevat itselleen jättimäisiä tulonsiirtoja.
Ja mitä tulee työllistymisasioihin, johan presidentti pisti työryhmän kasaan sitä varten aikoja sitten.
ja omistan koko elämäni lähimmäisistäni huolehtimiselle kuten Katainen on meitä opettanut. Uskon että Kekkonen suuressa viisaudessaan lähetti Niinistön meille taivaastaan, arvojohtajaksi. Jumala siunatkoon Suomea, minun kotiani, makeaa kotiani.
Olen tältä osin kanssasi samoilla linjoilla.
Terveisin, 4.
"Puuttua esimerkiksi siihen riistoon jota
työnantajat harjoittavat kierrättämällä ylikoulutettuja ja alipalkattuja palkkatukityöllistettyjä. Puuttumalla rikkaiden harrastamaan veronkiertoon ja osinkojen ahnehtimiseen. Arvostelemalla yritysten loputonta voitontavoittelua jota ne tekevät siirtämällä kotimaista tuotantoa halpatyövoimamaihin. Purkamalla hyväveli-verkostoa edellämainittujen asioiden taholta. "
Ja mitä tulee työllistymisasioihin, johan presidentti pisti työryhmän kasaan sitä varten aikoja sitten.
Työryhmillä ei ole mitään merkitystä ellei työllistämisen porsaanreikiä oikeasti kontrolloida.
ja omistan koko elämäni lähimmäisistäni huolehtimiselle kuten Katainen on meitä opettanut. Uskon että Kekkonen suuressa viisaudessaan lähetti Niinistön meille taivaastaan, arvojohtajaksi. Jumala siunatkoon Suomea, minun kotiani, makeaa kotiani.
katsoa kuinka Saulin kokoomuslainen teatteri jatkuu, alku on ollut näyttävä :D
God Bless Finland,
Land that I love.
Stand beside her, and guide her
Thru the night with a light from above.
From the mountains, to the prairies,
To the oceans, white with foam
God bless Finland, My home sweet home.
Pekka Sauri nostanut omaa palkkaansa 1.1.2013----> Ei populismia
Lähes 200 000 euron palkka ja kaikki työt hoitamatta. Tämä ei ole populismia lainkaan vaan päinvastoin. Kunnon miehelle kunnon palkka työstään!
Tästä keskustelusta taas voi todeta, että Suomessa on ollut liian kauan demareita presidentteinä ja muutenkin demarivalta maassa. Ainoa oikea tapa on demareiden kaikki minulle, vitut muista ja yrittäjät konkurssiin-politiikka.
Pidä se uuden vuoden puheesi ja vilkuta Kaarle Kustaan vierailujen yhteydessä meille. Muuten pidät sen turpasi kiinni. Meitä vituttaa se, mitä teit poliitikkoaikanasi tälle maalle.
Ei paljon lämmitä mitkään kikka kolmoset enää. Nyt vain se turpa umpeen ja nauti osakesalkustasi, senkin luumuileva oleskelija.
Pekka Sauri nostanut omaa palkkaansa 1.1.2013----> Ei populismia
Lähes 200 000 euron palkka ja kaikki työt hoitamatta. Tämä ei ole populismia lainkaan vaan päinvastoin. Kunnon miehelle kunnon palkka työstään!
Tästä keskustelusta taas voi todeta, että Suomessa on ollut liian kauan demareita presidentteinä ja muutenkin demarivalta maassa. Ainoa oikea tapa on demareiden kaikki minulle, vitut muista ja yrittäjät konkurssiin-politiikka.
Katainen, Wahlroos ja Saulin muut ystävät edustavat pehmeitä ja epäitsekkäitä arvoja.
Sauli on presidentti. Presidentti, joka kieltäytyi kohteliaasti pari kertaa presidenttiehdokkaaksi lähtemisestä. Ja joka lopulta suostui ja voitti huimalla kansansuosiolla. Saulin tekoja on turha yrittää nähdä populistisina tekoina, koska mitä saavutettavaa hänellä enää on? Antaa kuva hyvänä ja reiluna maan johtajana, joka pyrkii näyttämään hyvää esimerkkiä ahneille osinkoja kuittaaville yritysjohtajille? No jos sen tavoittelu on populismia niin minun puolestani olkoon populisti.
eiköhän tämän "tempun" ole tarkoitus olla esimerkkinä muille? Miten se toimisi esimerkkinä, jos kukaan ei saisi siitä tietää?
Minusta tämä jos mikä on arvojohtamista. Hyvin konkreettinen keino vieläpä - niitä harvoja asioita, joihin presidentillä on valtaa. Ei voi vaatia muilta kohtuutta, jos itse ei tee edeltä.
Eikä tällä nyt varmaankaan tarkoiteta, että kolmivuorotyötä tekevän yksinhuoltajaäidin pitäisi alentaa palkkaansa. Keksitte varmasti ihmisiä, jotka nostavat kohtuutonta korvausta tekemästään työstä.