Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle mäkki ?

Vierailija
02.01.2013 |

15-vuotias poikani tarvitsisi uuden tietokoneen enkä minä tiedä tästä mäkistä mitään mitä poika nyt haluaisi kovasti. Ovat aika kalliitakin, onko sijoittamisen kohde ja tekeekö 1 300€ mäkillä mitään. Läppäri siis hakusessa! Auttakaa joku, jotka enemmän näistä tiedätte :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin siis kouluun olisi tarkoitus kuljettaa, elikkä keveydestä ei haittaa :D Kumpi on parempi ko käyttöön Macbook Pro vai Macbook Air?

Vierailija
2/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkit kestävät aikaa paljon paremmin kuin muut läppärit. Vanhempani ostivat HP-läppärinsä samaan aikaan kun minä mäkkini. En ole saanut edes päivitettyä käyttöjärjestelmää tähän neljä vuotta vanhaan koneeseeni ja alan huomaamaan että vähän hitaampi tämä on uudempiin verrattuna. Vanhempieni läppäri on sen sijaan käyttökelvottoman hidas ja siinä menee "jumiin" jotain harva se päivä, tulee viruksia ja erilaisia juttuja pitää uudelleenasentaa.

Joten minun valintani olisi ehdottomasti mikä tahansa mäkki. Ovat hintansa arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mene. Riippuu paljolti käyttötarkoituksesta ja siitä onko läppäriä tarkoitus kuljettaa mukana. Kyllä tuo 13" on ihan kelpo peli, muttei kannata tietenkään odottaa mitään supernopeaa pelikonetta. Mäcit ovat helppokäyttöisiä, eikä niitä paljoa tarvitse "rassailla" koska käyttöjärjestelmä ja rauta suunniteltu toimivaksi saumattomasti yhteen.

Vierailija
4/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mac jos vain on rahaa. Helppo käyttää eikä saa solmuun mitenkään.

Vierailija
5/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rahat iMacciin = pöytäkone tai sitten läppäri 15" joka maksaa jo lähes 2500e.

Itsellä ollut tämä jokapäiväisessä käytössä kohta 4v ja joka pennin arvoinen.

Kysy lisää jos mietityttää :)

Vierailija
6/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden vaikka vanhassakaan (13v.) ei ollut mitaan vikaa. Tama uusi on kylla upea ja nopea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan