Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako minun kertoa miehelle, etten ole koskaan suudellut?

Vierailija
02.01.2013 |

Olemme molemmat vähän päälle parikymppisiä. Hän on vähän jo yrittänyt, mutta olen kääntänyt päätäni. Kohta alkaa jo ihmettelemään. Pitäisikö sanoa ihan suoraan? Vai antaa tapahtua, jolloin hän varmasti tajuaa? Pelkään että mies juoksee pois, koska olen niin kokematon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan suudelman tapahtua :)

Itse en kertonut ensimmäiselleni sitä edes että olen neitsyt, kun olin mielestäni nolon vanha sitä olemaan, eikä mies sitä huomannut ollenkaan, ei mitenkään tajunnut etten koskaan ollut edes suudellut saati seksiä harrastanut.

Vierailija
2/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan tapahtua, voit sitten kertoa sen jälkeen. Miehelle tulee liikaa suorituspaineita jos kerrot. Mutta kerro sitten sen jälkeen.

Ja mistä muka tiedät et tajuaa et teet sitä ekaa kertaa. Ei välttämättä tajua. Tiedätkö että oko miehellä aikaisempaa kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, etten osaa suudella.

Vierailija
4/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat vähän päälle parikymppisiä. Hän on vähän jo yrittänyt, mutta olen kääntänyt päätäni. Kohta alkaa jo ihmettelemään. Pitäisikö sanoa ihan suoraan? Vai antaa tapahtua, jolloin hän varmasti tajuaa? Pelkään että mies juoksee pois, koska olen niin kokematon.

Ei juokse jos on järkevä mies. Moni mies kunnioittaa sitä että nainen on kokematon. Kyllä mies sen ymmärtää. Pahin asia on se että valehtelisit hänelle ja sanoisit että olet ennenkin suudellut

Vierailija
5/7 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteesi suutelmeista pehmein huulin. Kädessä tunnet kuinka pehmeät huulesi ovat ja kuinka niitä liikuttamalla saat erilaisia tuntemuksia. Samalla tavalla se mieskin sitten aistii huulesi ja vielä paremminkin, koska kyllähän huulet tuntee enemmän kuin käsi. Toisen kosketus on aina ihanamman tuntuinen.

Äläkä mainosta kokemattomuuttasi.

Vierailija
6/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samoin kuin sinäkin, etten osaa. Enkä sitten osannutkaan kun jännitin niin paljon!! Pidin vain suutani jotenkin hölmösti auki :D

Sittemmin olen kyllä oppinut... ;) Eri ihmiset tykkäävät myös suudella eri tavoin. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa.

Anna sen suudelman vain tapahtua... se tulee olemaan ihanaa! :)

Vierailija
7/7 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

painollaan ja sitten jos homma oikein tökkii (esim. mies tuntee itsensä torjutuksi) niin paljasta että sinulla ei oo kauheesti kokemusta..

Mutta ei kaikki vuosikausia suudelleet oo hyviä suutelijoita tai kokeneisuus ei tarkoita sitä, ettei suutelu ekan kerran olisi jännää tai ettei olisi jopa hermostunut.