Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikealle alavatsalle koskee (rv 41)

Vierailija
04.12.2012 |

Rv 41 menossa, vauva liikkuu normaalisti, mutta oikealle alavatsalle koskee hieman (viime yöstä asti). Tuohon suunnilleen umpilisäkkeen kohdalle aika pistemäisesti. Välillä kipu on hieman kovempaa ja välillä lähes poissa. Ei kuitenkaan kovaa kipua tai sietämätöntä kipua. Menisittekö lääkäriin tässä tilanteessa? Huomenna menen kuitenkin neuvolaan, jossa voin ottaa puheeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu jos aivastat? Yskit? Pompit?

Oksettaako?

Miten vatsa on toiminut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu jos aivastat? Yskit? Pompit?

Oksettaako?

Miten vatsa on toiminut?

Ei okseta, ummetusta ollut koko raskauden jonkun verran, yskiessä ja pomppiessa lievästi tuntuu kipua siinä yhdessä kohtaa juuri. Aivastuksesta en osaa sanoa, kun ei aivastuta.

Vierailija
4/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva liikkuu normisti ottaisin gramman Panadolia ja odottaisin huomiseen.

Vierailija
5/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu alkoi päivällä, ylävatsatsa närästyksenä, siirtyi siitä alemmas kunnes oli koko vatsa kipeä, vasta myöhemmin kohdistui selkeästi alas oikealle (itse asiassa vatsa sitten kun lääkärit oli sitä painellut sen verran että huomattiin että sieltä se kipu lähti).

Olin itse silin rv16+4, menin lääkäriin koska pelkäsin että vauvalla on jokin hätä, kun oli vatsa niin kipeä ja selkään sattui.

Yöllä sitten leikattiin.

Oletko ottanut särkylääkettä?

Ota Panadol 1g, jos kipu lähtee sillä sinulla on tuskin mikään hätä.

Jos kipu ei lähde tunnins sisällä, vaan pysyy samanlaisena/yltyy soita päivystykseen.

Vierailija
6/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu alkoi päivällä, ylävatsatsa närästyksenä, siirtyi siitä alemmas kunnes oli koko vatsa kipeä, vasta myöhemmin kohdistui selkeästi alas oikealle (itse asiassa vatsa sitten kun lääkärit oli sitä painellut sen verran että huomattiin että sieltä se kipu lähti).

Olin itse silin rv16+4, menin lääkäriin koska pelkäsin että vauvalla on jokin hätä, kun oli vatsa niin kipeä ja selkään sattui.

Yöllä sitten leikattiin.

Oletko ottanut särkylääkettä?

Ota Panadol 1g, jos kipu lähtee sillä sinulla on tuskin mikään hätä.

Jos kipu ei lähde tunnins sisällä, vaan pysyy samanlaisena/yltyy soita päivystykseen.

Mulla toi kipu alkoi suoraan siitä yhdestä kohtaa. Pitänee ottaa särkylääke yöksi viimeistään, jos kipu ei häviä. En ole ottanut särkylääkettä vielä.

Vierailija
7/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on aik aoleellinen juttu että lähteekö kipu särkylääkkeelä vai ei.

Toisaalta jos ei särje niin paljon että tarttis särkylääkettä, on tuskin umppari kyseessä.

Umpparikipu kun ei tahdo sitten edes oikeasti vahvoilla kipupiikeillä pysyä poissa. (eikä ollut edes "pahasti" tulehtunut)

Vierailija
8/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä