Mitä vauvanvaatteita olet säästänyt?
Mulla 3kk vauva ja mietin, mitä pistäisin muistojen koppaan... Alunperin ajattelin myydä kaiken mikä vain kaupaksi menee ja viedä loput vaikka keräykseen, mutta tarkemmin ajatellen jotain olisi kiva säästää. Toista lasta ei olla ihan pariin vuoteen tekemässä, joten en viitsi kaikkea säilöä.
Mitä sinä olet säästänyt vai oletko mitään?
Kommentit (2)
säästin lähes kaiken. Myöhemmin sitten niitä likaisempia poistin. Monia vauvojen vaatteita tulikin käytettyä useammalla lapsella, mutta myös oma mielipide siitä mitä halusi käyttää muuttui ja siksi jotkin vaatteet jäivät käyttämättä. Viimeisillä lapsilla tykkäsin bodeista eniten.
tottakai hyviä vaatteita kannattaa säästää ja niitä mistä itse eniten tykkäää. Nyt on lapset tehty ja kaikki pois
olen säästänyt vain pari lahjaksi saatua antajan itsetekemiä juttuja. Sitten isommista vaatteista olen säästänyt niitä lapsen omia lemppareita, esim. t-paidan, jota ei meinannut saada pesuun, kun poika kävi pyykkikoristakin hakemassa sen päälleen. Paljoa en ole säästänyt enkä aio säästää, tavaraa kertyy muutenkin liikaa.